Kuka tahansa on pätevämpi Suomen presidentiksi kuin Väyrynen.

Anonyymi-ap

Onneksi keskustan on jo sulkenut oven Väyryseltä olla keskustan ehdokas. Väyrysellä on jäljellä VKK tai perustaa taas uusi kertakäyttöpuolue ja jättää velat muiden hoidettavaksi.

24

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Totta, lintulautakaan ei ole niin ulkona, kuin Väyrynen!

    • " Kuka tahansa on pätevämpi Suomen presidentiksi kuin Väyrynen. "

      Älä vaan kerro asiaa Väyryselle. Antaa hänen siirtyä arvokkaiden hihitysten saattelemana sivuun politiikasta. Säilyköön hänen vankkumaton uskonsa presidenttiyteen. Jospa hän onkin Suomen historian ainut henkilö, joka kutsutaan tehtävään sitten kun on sen aika (ei nyt muistella Mannerheimia). Kaiken varalta minulla on valkoinen taulu seinällä. Yleisesti luullaan täällä, että sen takana on kassakaappikomero, mutta eipä olekaan. Taulun toisella puolella komeilee Paavo Väyrysen kuva, varmuuden vuoksi.

      • Anonyymi

        Tuosta pidämme pyhästi kiinni! Kiitoksia hyvästä korjauksesta ja ajatuksesta!


    • Anonyymi

      Mitä luulette, muodostavatko Paavo Väyrynen ja profeetta Jouko Piho jossain vaiheessa perheen?

      • Näin profetoi Jouko Piho:

        Jouko Pihon kaksoistehtävä

        Jumala sanoi minulle tänään 16.7.2022: ”Minä olen kutsunut sinut Suomen profeetaksi ja presidentiksi. Sinun tehtäväsi on olla Suomen hengellisen herätyksen auran kärkenä ja luotsata Suomi ulos EU:sta ja Natosta. Sen jälkeen toimit laajentuneen Suur-Suomen johtajana.”

        http://www.jouko-piho.fi/452822525#comments

        Jouko Pihon profetioita tulee ja menee, mutta ne eivät ole Jumalasta, sillä ne eivät toteudu. Sitä mieltä minä olen. Tai onko edes Jumalaa, en ole nähnyt...


      • Aragoni kirjoitti:

        Näin profetoi Jouko Piho:

        Jouko Pihon kaksoistehtävä

        Jumala sanoi minulle tänään 16.7.2022: ”Minä olen kutsunut sinut Suomen profeetaksi ja presidentiksi. Sinun tehtäväsi on olla Suomen hengellisen herätyksen auran kärkenä ja luotsata Suomi ulos EU:sta ja Natosta. Sen jälkeen toimit laajentuneen Suur-Suomen johtajana.”

        http://www.jouko-piho.fi/452822525#comments

        Jouko Pihon profetioita tulee ja menee, mutta ne eivät ole Jumalasta, sillä ne eivät toteudu. Sitä mieltä minä olen. Tai onko edes Jumalaa, en ole nähnyt...

        Tollohan sinä Kapi olet. Minä sen tajuan kirkkaasti!


      • SOTILASurho kirjoitti:

        Tollohan sinä Kapi olet. Minä sen tajuan kirkkaasti!

        Kuulehan sinä luiseva vesijättö. Minä en ole kapi, minä olen Martti.


    • Anonyymi

      Tuosta ei kahta puhetta ja 2024 Haavisto, Rehn tai Aaltoila, niin Väyrystä kyrsisi hautaan asti ja kaikilla olisi kivaa!

    • Anonyymi

      Tuo on ns absoluuttinen totuus!

    • Anonyymi

      Paitsi Turtiainen tai James Hirvisaari.

    • Anonyymi

      Ei ole Väyrynen presidenttigallupissa edes kymmenen parhaan joukossa.

    • Anonyymi

      Jopa Tarja Halonen olisi parempi vaihtoehto.

    • Anonyymi

      Ei ole, mutta Paavolla on ikää paljon.

    • Anonyymi

      Totta, kukaan ei pysyisi ryssimään Väyrysen tavoin.

    • Anonyymi

      Niin alas Väyrynen vajonnut, että jopa kuka tahansa kepulainen olisi parempi!

    • Anonyymi

      Kummapaa ryssätmieliset äänestäisi Väyrystä vai Turtiaista?

    • Anonyymi

      Voi olla hyvä vitsi saada Väyrynen presidentiksi, mutta seuraukset voivat olla karmeat.

    • Anonyymi

      Jopa kepulainen kana, eli Kulmuni on kaksi kertaa Väyrystä pätevämpi...

    • Anonyymi

      Ei pienintä epäilystä tuosta!

    • Anonyymi

      Jopa Saarikko tai Sipilä!

    • Anonyymi

      Ehkä jopa Anneli Jätekasa, on sentään ollut pääministerikin, Väyrynen ei sekään..

    • Anonyymi

      Jopa sokea kana olisi parempi, kuin Väyrynen.

    • Anonyymi

      Jopa kepulainen koppelo on taatusti parempi, kuin ryssä-Väykky!

    • Anonyymi

      Mutta jos olisi ihan pakko, niin ennemin Väyrynen, kuin Anu "säikysääri" Turtiainen, mutta ainoastaan jos olisi pakko!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1635
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1479
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1378
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1350
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      49
      1304
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe