Kuka tahansa on pätevämpi Suomen presidentiksi kuin Väyrynen.

Anonyymi-ap

Onneksi keskustan on jo sulkenut oven Väyryseltä olla keskustan ehdokas. Väyrysellä on jäljellä VKK tai perustaa taas uusi kertakäyttöpuolue ja jättää velat muiden hoidettavaksi.

24

74

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Totta, lintulautakaan ei ole niin ulkona, kuin Väyrynen!

• " Kuka tahansa on pätevämpi Suomen presidentiksi kuin Väyrynen. "

Älä vaan kerro asiaa Väyryselle. Antaa hänen siirtyä arvokkaiden hihitysten saattelemana sivuun politiikasta. Säilyköön hänen vankkumaton uskonsa presidenttiyteen. Jospa hän onkin Suomen historian ainut henkilö, joka kutsutaan tehtävään sitten kun on sen aika (ei nyt muistella Mannerheimia). Kaiken varalta minulla on valkoinen taulu seinällä. Yleisesti luullaan täällä, että sen takana on kassakaappikomero, mutta eipä olekaan. Taulun toisella puolella komeilee Paavo Väyrysen kuva, varmuuden vuoksi.

• Anonyymi

Tuosta pidämme pyhästi kiinni! Kiitoksia hyvästä korjauksesta ja ajatuksesta!

• Anonyymi

Mitä luulette, muodostavatko Paavo Väyrynen ja profeetta Jouko Piho jossain vaiheessa perheen?

• Näin profetoi Jouko Piho:

Jouko Pihon kaksoistehtävä

Jumala sanoi minulle tänään 16.7.2022: ”Minä olen kutsunut sinut Suomen profeetaksi ja presidentiksi. Sinun tehtäväsi on olla Suomen hengellisen herätyksen auran kärkenä ja luotsata Suomi ulos EU:sta ja Natosta. Sen jälkeen toimit laajentuneen Suur-Suomen johtajana.”

http://www.jouko-piho.fi/452822525#comments

Jouko Pihon profetioita tulee ja menee, mutta ne eivät ole Jumalasta, sillä ne eivät toteudu. Sitä mieltä minä olen. Tai onko edes Jumalaa, en ole nähnyt...

• Aragoni kirjoitti:

Näin profetoi Jouko Piho:

Jouko Pihon kaksoistehtävä

Jumala sanoi minulle tänään 16.7.2022: ”Minä olen kutsunut sinut Suomen profeetaksi ja presidentiksi. Sinun tehtäväsi on olla Suomen hengellisen herätyksen auran kärkenä ja luotsata Suomi ulos EU:sta ja Natosta. Sen jälkeen toimit laajentuneen Suur-Suomen johtajana.”

http://www.jouko-piho.fi/452822525#comments

Jouko Pihon profetioita tulee ja menee, mutta ne eivät ole Jumalasta, sillä ne eivät toteudu. Sitä mieltä minä olen. Tai onko edes Jumalaa, en ole nähnyt...

Tollohan sinä Kapi olet. Minä sen tajuan kirkkaasti!

• SOTILASurho kirjoitti:

Tollohan sinä Kapi olet. Minä sen tajuan kirkkaasti!

Kuulehan sinä luiseva vesijättö. Minä en ole kapi, minä olen Martti.

• Anonyymi

Tuosta ei kahta puhetta ja 2024 Haavisto, Rehn tai Aaltoila, niin Väyrystä kyrsisi hautaan asti ja kaikilla olisi kivaa!

• Anonyymi

Tuo on ns absoluuttinen totuus!

• Anonyymi

Paitsi Turtiainen tai James Hirvisaari.

• Anonyymi

Ei ole Väyrynen presidenttigallupissa edes kymmenen parhaan joukossa.

• Anonyymi

Jopa Tarja Halonen olisi parempi vaihtoehto.

• Anonyymi

Ei ole, mutta Paavolla on ikää paljon.

• Anonyymi

Totta, kukaan ei pysyisi ryssimään Väyrysen tavoin.

• Anonyymi

Niin alas Väyrynen vajonnut, että jopa kuka tahansa kepulainen olisi parempi!

• Anonyymi

Kummapaa ryssätmieliset äänestäisi Väyrystä vai Turtiaista?

• Anonyymi

Voi olla hyvä vitsi saada Väyrynen presidentiksi, mutta seuraukset voivat olla karmeat.

• Anonyymi

Jopa kepulainen kana, eli Kulmuni on kaksi kertaa Väyrystä pätevämpi...

• Anonyymi

Ei pienintä epäilystä tuosta!

• Anonyymi

Jopa Saarikko tai Sipilä!

• Anonyymi

Ehkä jopa Anneli Jätekasa, on sentään ollut pääministerikin, Väyrynen ei sekään..

• Anonyymi

Jopa sokea kana olisi parempi, kuin Väyrynen.

• Anonyymi

Jopa kepulainen koppelo on taatusti parempi, kuin ryssä-Väykky!

• Anonyymi

Mutta jos olisi ihan pakko, niin ennemin Väyrynen, kuin Anu "säikysääri" Turtiainen, mutta ainoastaan jos olisi pakko!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      295
      3677
    2. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      6
      2455
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      272
      2296
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      68
      2119
    5. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      76
      1794
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      365
      1470
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      30
      1278
    8. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      1147
    9. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      66
      1123
    10. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      34
      1122
    Aihe