Jäsenistä 90 prosenttia on täysi-ikäisiä ja 95 prosenttia ulkomaalaistaustaisia

Anonyymi-ap

15

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      mtv rikospaikka ohjelmassa kävi ilmi että jopa vaarallinen muu rikollinen sanoi että jengeillä on erittäin pahaa toimintaa. Pekka Lehtinen asian toi esiin

      • Anonyymi

        Lisää rikospaikka tänään mtv


    • Anonyymi

      ja loput 5 % on toisen polven maahanmuuttajia

    • Anonyymi

      Oletteko huomanneet miten fanaattisesti eräs sekopää ajaa maahanmuuttofantasiaansa?

      • Anonyymi

        kaikki suomen hyysärit ovat fanaattisia mamuttajia
        On kokemusta

        Olen esim saanut kommenttaea mamuista että
        Sivisty tai kuole


      • Anonyymi

        katsokaa esim suomen pakolaisavun tai -neuvonnan sivuja

        kaikki hyysäriakkoja


    • Anonyymi

      auttakaa noita pienoisia hyeenoita ne on niin söpöjä ruskeine silmineen 🤣

    • Anonyymi

      Aseet ja huumeet rahaa
      Uutiset kertoo

    • Anonyymi

      Ei voida puhua ulkomaalaisten jengeistä, kun ei ole 101% ulkomaalaistaustaisia ja suurinosa on SUOMALAISIA kaksoiskansalaisia!

    • Taas menee meidän suvakkien piikkiin tämäkin.
      Suurin syy tälle on maahanmuuttajien lasten vanhemmat.
      Opettavat lapsensa kotonaan oman kulttuurinsa arvojen mukaan. Tuo vaan ei päde täällä Suomessa eikä länsimaissa.
      Peruskoulusta valmistuesssaan nämä mamujen lapset ovat noin 2-vuotta jäljessä muista oppilaista. Hae siinä sitten lukioon ja myöhemmin yliopistoon.
      Miksi?
      Siksi, että eivät osaa suomea mennessään kouluun. Huonosti organisoidussa koulussa koko luokka alkaa laahaamaan perässä kun paneudutaan 2-3 vuotta suomenkielen alkeisiin. Suomea osaamattomalla oppilaalla menee 1-3 vuotta ennen kuin pääsee kiinni ekan luokan tietoihin.
      Ratkaisu
      Maahanmuuttajien täytyy luopua perinteestään jonka mukaan äiti kasvattaa lapsensa kotona.
      Käytännössähän lapsia pidetään muutama vuosi kotona äidin helmassa oppimassa islamia ja vanhempien äidinkieltä. Sitten muksut ovatkin keskenään isolla joukolla pihalla leikkimässä ja äidit kotona.
      Sitten kun on aika, niin äiti voikin arabiaksi kertoa kullan nupuilleen, että nyt lähdetään kouluun.
      Ratkaisu olisi se, että muksut viedään päiväkotiin ja ehdottomasti ainakin eskariin. He oppivat suomenkielen ja perusasioita eurooppalaisessa ryhmässä toimimisesta.
      Näillä eväillä heillä on sitten mahdollisuuksia koulussa.

    • Anonyymi

      eipä ollut mikään uutinen, vaikka vihervasemmisto toisin väittää, muistakaa kun seuraavan kerran äänestätte.

    • Anonyymi

      Ja joka ikinen mamutaustainen pitää palauttaa.

    • Anonyymi

      Suojavärin turvin voi touhuta vapaammin.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      58
      3006
    2. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      14
      1051
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      1008
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      886
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      84
      854
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      781
    7. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      764
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      660
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      86
      635
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      595
    Aihe