Vaan haluaisi olla ainut mies kaipaamani naisen elämässä.
Koska kaipaamani nainen on ainut minun elämässäni.
En halua olla koko maailma
33
57
Vastaukset
- Anonyymi
Voi taivas mitä itkupillejä.Kasva aikuiseksi
- Anonyymi
Hmm, miks pitää sanoa ilkeästi? Toihan on vaan söpöä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole söpöä vaan pakkomielteistä ja omistuhaluista.
- Anonyymi
Kuuleppa räkä nokka, kuivaa korvantaustasi.
Ja hae risu ja vedä sitten housusi kintuihin, ja men polvilles niin saat risua oikein isäsi kädestä. - Anonyymi
Oletko aina itkemässä kun näet kirjoituksen?
- Anonyymi
Voivotteletko aina kun itket?
- Anonyymi
Oleyko orpo piru?
- Anonyymi
Oletko vapaan kasvatksen mätä hedelmä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minunkin mielestä aloitus on söpö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minunkin mielestä aloitus on söpö.
Noh kiitos. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole söpöä vaan pakkomielteistä ja omistuhaluista.
Jotenkin on sellainen kolkko klangi, kyllä se näin o
- Anonyymi
Kerro se hänelle!
- Anonyymi
Onko hänellä siis useampi kiikarissa?
- Anonyymi
No miksei vaikka tähtäimessä? Kyllähän oli pakko. Tynkäpäiväkin ja kaikkea. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miksei vaikka tähtäimessä? Kyllähän oli pakko. Tynkäpäiväkin ja kaikkea. Sivusta
I rest my case
- Anonyymi
Ihana ajatus❤
- Anonyymi
Jos haluat että hän on se ainoa, niin älä tänne heitä tätä. Täällä se ajatus ainoasta menee pois, kun kymmenet naiset vastaavat tähän viestiin. Vai oliko se tarkoituskin? Keräät tällä nyt egon kasvatusta, kun niin moni tykkää.
- Anonyymi
Voi ihana, kerro se hänelle.
- Anonyymi
Jos tämä ois toisinpäin ois vähän käryisempää menoa ja meininkiä kun oikeen koko maailmakin (justiinsa) mainittu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tämä ois toisinpäin ois vähän käryisempää menoa ja meininkiä kun oikeen koko maailmakin (justiinsa) mainittu
Kerro tästä lisää?
Puhe ainoasta pitäisi korvata puheella parhaasta. 'Ainoa' on usein käytetty neitsyyden vaatimuksen peitekielinen ilmaisu. Sellainen vaatimus on idioottimainen. Ei kuulosta nykyihmisestä hyvältä. 🌹👀
- Anonyymi
Niin, tuohan on varmaan aika monen haave ja toive. Mutta älä vain haaveile vaan toteuta toiveesi ja tee tekoja, jotta unelmasi toteutuu. Rakkautta on niin paljon eri tasoja ja voi todellakin rakastaa useaa ihmistä samaan aikaan. Meille tuputetaan Hollywood elokuvien haavemaailmaa, jossa on vain se yksi ainoa oikra. Mutta Rakkaus on aina meidän sisällä ja jotku ihmiset saa saa aktivoitua. Ihanaa on se, jos kaksi ihmistä löytää Rakkauden itsestään ja peilaa sen toiselle. Silloin kaunis Rakkaustarina voi olla mahdollista. Siitä voi syntyä parisuhde ja elämänkumppanuus myöskin, jos sellaista kaipaa ja etsii. Rakkaus siis vain on ❤
- Anonyymi
Sama
- Anonyymi
Nämä jää vain ajatuksiksi palstalle jos et tee jotain konkreettista oikeassa elämässä.
- Anonyymi
Onpa suloisesti sanottu naiselle. Harmi että olen nyt sellaisella päällä että tuntuu pahalta.
- Anonyymi
Kyllä juolii kun tämmöistä lukee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä juolii kun tämmöistä lukee
Aiheutinko mielenpahaa ei ollut tarkoitus :(
- Anonyymi
Ketä naista kaipailet.... vaaleaa vai tummaa? 🤔
- Anonyymi
Vaalea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaalea.
Minkä ikäinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaalea.
Sydäntä särkee
Piste fi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaalea.
Kerro toki lisää, koska herätit mielenkiintoni. Oletko täällä kaipaillut aikaisemmin tuota vaaleaa naista, jonka haluat? 🤔
- Anonyymi
Pian voi olla aika kun saat tilaisuuden olla se ainoa mies minun maailmassani. Jos vaan haluat enää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2087163
- 594692
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434564- 733322
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261737- 191720
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411600- 341489
- 1431267