ParkkiPate ei tunne armoa vaan rahan ahneutta.

Anonyymi-ap

Jälleen kerran ParkkiPate pitää kiinni vain periaatteesta eikä ymmärrystä löydy. Kuplassa ei ole kojelautaa mihin parkkikiekon voi asettaa. Sakko tuli koska pysäköintikiekko oli kuljettajan istuimella, mutta selvästi näkyvissä.

Itse menisin oikeuteen saakka testaamaan miten käy vaikka voisi tulla yli tonni maksettavaa. ParkkiPaten rahanahneudelle on pistettävä stoppi, sillä liian monta tapausta mediassa missä ei tunneta ymmärrystä. Itsekkin olen taistellut Patea vastaan pari vuotta sitten vain sen takia että isännöitsijä lähetti minulle väärän mallisen parkkiluvan eikä Pate suostunut edes kertomaan millainen sen parkkiluvan sitten pitäisi olla vaan lähettivät vain automaattivastauksen minulle. Lopulta sakko sitten kumottiin isännöitsijän puututtua peliin. Potutti kyllä se kaikki vaiva vaikka todisteet asiasta olivat hyvin selvät eikä Pate itse suostunut asiallisesti asiaa selvittämään. Sen jälkeen olen tajunnut että kyse onkin vain rahanahneudesta eikä parkkipaikkojen vapautumisesta.

https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/e7b4f557-f2f0-4295-b5f4-e2a2d98fa33b

84

609

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuo yksityinen firma haluaa mahdollisimman suuria tuloja ja se johtaa työntekijöitten painostukseen ja mahdollinen bonusjärjestelmä tekee kenttätyöntekijöistä ahneita ja häikäilemättömiä kuspäitä.

      • Anonyymi

        Helppo ja varma tapa välttää nämä leikkisakot on pysäköidä vain alueille, joissa ei näy epämääräisiä ehtokylttejä. Suomessa riittää vielä tilaa.

        Muualle menosta kannattaa myös kertoa ihan kuuluvasti paten valvoman parkkiksen ympärillä toimiville yrittäjille.


    • Anonyymi

      Tällaisten parkki ja perintäfirmojen toiminnan mahdollistaa Suomen syvälle juurtunut rakenteellinen korruptio. Toimivat samalla periaatteella kuin Putinin Venäjä, eli kun isompi sanoo olevansa oikeassa niin se oikeuttaa moraalittomaan toimintaan .

    • Anonyymi

      Jälleen kerran osoitus firman täysin moraalittomasta ja epärehellisestä toiminnasta. Älkää pysäköikö minnekään, missä on mikä tahansa huijarifirma ihmisiä vainoamassa.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juttu vuodelta 2014 eikä mikään firma liity siihen mitenkään 😀

        Kiekkoa ei penkeiltä etsitä 😃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiekkoa ei penkeiltä etsitä 😃

        Ette tietysti etsi, tai jos satutte sen siellä näkemään, niin teeskentelette, että ette näe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ette tietysti etsi, tai jos satutte sen siellä näkemään, niin teeskentelette, että ette näe.

        Pelkillä oleva kiekko ei ole selkeästi havaittavissa. Kannattaisiko ostaa automaattinen kiekko ja kiinnittää se TUULILASIIN :D

        Vai vaikeuttaako se liikaa "kiekon pyörittämistä" :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkillä oleva kiekko ei ole selkeästi havaittavissa. Kannattaisiko ostaa automaattinen kiekko ja kiinnittää se TUULILASIIN :D

        Vai vaikeuttaako se liikaa "kiekon pyörittämistä" :D

        Jos tuulilasista on automaattinen kiekko, niin työntekijänne ottaa kuvan sellaisesta kulmasta, ettei se näy. Penkillä oleva kiekko näkyy kyllä, kuten jokainen terve ihminen tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tuulilasista on automaattinen kiekko, niin työntekijänne ottaa kuvan sellaisesta kulmasta, ettei se näy. Penkillä oleva kiekko näkyy kyllä, kuten jokainen terve ihminen tietää.

        Terveet ihmiset oikeuslaitoksessa ovat sitä mieltä, että penkillä olevaa kiekkoa EI TULE hyväksyä.

        Kannattaisi ostaa paristo siihen automaattikiekkoon. Se EI TOIMI pyhällä hengellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terveet ihmiset oikeuslaitoksessa ovat sitä mieltä, että penkillä olevaa kiekkoa EI TULE hyväksyä.

        Kannattaisi ostaa paristo siihen automaattikiekkoon. Se EI TOIMI pyhällä hengellä.

        Laita linkki siihen oikeuden päätökseen, jossa firmanne on voittanut tuollaisen kiistatilanteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita linkki siihen oikeuden päätökseen, jossa firmanne on voittanut tuollaisen kiistatilanteen.

        Lahden kaupunki hävisi kun väitti autossa olevan kaksi kiekkoa. Toinen oli penkillä ja sen ei katsottu oikeudessa olevan silloin käytössä.

        Joten tämän oikeuslähteen perusteella emme etsi kiekkoja penkeiltä koska ne eivät siellä käytössä. Jokuhan saa säilyttää kiekkoaan penkillä jos haluaa kunhan pysäköidessään laittaa sen OIKEAAN paikkaan 😃

        https://www.is.fi/autot/art-2000000791263.html


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lahden kaupunki hävisi kun väitti autossa olevan kaksi kiekkoa. Toinen oli penkillä ja sen ei katsottu oikeudessa olevan silloin käytössä.

        Joten tämän oikeuslähteen perusteella emme etsi kiekkoja penkeiltä koska ne eivät siellä käytössä. Jokuhan saa säilyttää kiekkoaan penkillä jos haluaa kunhan pysäköidessään laittaa sen OIKEAAN paikkaan 😃

        https://www.is.fi/autot/art-2000000791263.html

        Pyysin linkkiä siihen oikeuden päätökseen, jossa firmanne on voittanut tuollaisen kiistatilanteen. Laitoit linkin iltapäivälehteen.
        👍


    • Anonyymi

      Patelainen ei tunne armoa, eikä hänen pidäkään. Pysäköintikiekko pitää asettaa selvästi näkyvälle paikalle mutta jostain syystä jutun autoilija ei ollut tehnyt niin. "Sakko" oli siis täysin aiheellinen.

      • Anonyymi

        Ei näe kiekkoa yhdessäkään jutun kuvista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei näe kiekkoa yhdessäkään jutun kuvista?

        Sinulla on vakavia puutteita luetunymmärtämisessä. Kuvan, jossa parkkikiekko juuri ja juuri näkyy, on ottanut autoilija itse. Todennäköisesti hän on laittanut sen istuimelle vasta "sakon" saatuaan. Suurella todennäköisyydellä siis pysäköintikiekko ei ole ollut missään näkyvällä paikalla kun pysäköinninvalvoja on käynyt antamassa valvontamaksun. Nyt autoilija sai rangaistuksen ylimielisyydestään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on vakavia puutteita luetunymmärtämisessä. Kuvan, jossa parkkikiekko juuri ja juuri näkyy, on ottanut autoilija itse. Todennäköisesti hän on laittanut sen istuimelle vasta "sakon" saatuaan. Suurella todennäköisyydellä siis pysäköintikiekko ei ole ollut missään näkyvällä paikalla kun pysäköinninvalvoja on käynyt antamassa valvontamaksun. Nyt autoilija sai rangaistuksen ylimielisyydestään.

        Luepa tuo uutinen ihan kokonaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luepa tuo uutinen ihan kokonaan.

        Minä olen jo lukenut sen alusta loppuun ja ymmärsin joka sanan, toisin kuin sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen jo lukenut sen alusta loppuun ja ymmärsin joka sanan, toisin kuin sinä.

        Vaikea uskoa kun luulet, ettei kiekko ollut näkyvissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea uskoa kun luulet, ettei kiekko ollut näkyvissä.

        Niin, jutun Petterihän voi väittää ihan mitä tahansa jotta saisi saamansa valvontamaksun kumottua (kaikkea ei pidä uskoa mitä internetissä lukee, etkö sitä muka tiennyt?). Suurella todennäköisyydellä parkkikiekko ei kuitenkaan oikeasti ollut esillä pysäköinninvalvojan käydessä auton luona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, jutun Petterihän voi väittää ihan mitä tahansa jotta saisi saamansa valvontamaksun kumottua (kaikkea ei pidä uskoa mitä internetissä lukee, etkö sitä muka tiennyt?). Suurella todennäköisyydellä parkkikiekko ei kuitenkaan oikeasti ollut esillä pysäköinninvalvojan käydessä auton luona.

        Mihin perustat luulosi, että kiekko ei oikeasti ollut esillä? Pysäköinninvalvoja ei liity tähän tilanteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin perustat luulosi, että kiekko ei oikeasti ollut esillä? Pysäköinninvalvoja ei liity tähän tilanteeseen.

        Totta kai pysäköinninvalvoja liittyy tähän. Olen erittäin varma, että pysäköintikiekko ei ollut millään lailla näkyvillä kun pysäköinninvalvoja kävi auton luona. Jos se olisi ollut, niin Petteri ei luonnolisestikaan olisi saanut "sakkoa". Petteri on siis vasta valvontamaksun saatuaan asettanut parkkikiekon auton istuimelle (josta sitä on vaikea havaita ja siksi se kuuluisi asettaa parempaan paikkaan) ja ottanut siitä kuvan "todisteeksi".

        Miksi sinulla on näin suuria vaikeuksia ymmärtää yksinkertaisia asioita? Oletko humalassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai pysäköinninvalvoja liittyy tähän. Olen erittäin varma, että pysäköintikiekko ei ollut millään lailla näkyvillä kun pysäköinninvalvoja kävi auton luona. Jos se olisi ollut, niin Petteri ei luonnolisestikaan olisi saanut "sakkoa". Petteri on siis vasta valvontamaksun saatuaan asettanut parkkikiekon auton istuimelle (josta sitä on vaikea havaita ja siksi se kuuluisi asettaa parempaan paikkaan) ja ottanut siitä kuvan "todisteeksi".

        Miksi sinulla on näin suuria vaikeuksia ymmärtää yksinkertaisia asioita? Oletko humalassa?

        Ei liity. Siihen liittyy firmanne epärehellinen, eli tyypillinen työntekijä. Mihin perustat luulosi, että kiekko ei ole ollut esillä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei liity. Siihen liittyy firmanne epärehellinen, eli tyypillinen työntekijä. Mihin perustat luulosi, että kiekko ei ole ollut esillä?

        Heh heh! Olet stereotyyppinen väärinpysäköijä. Rikot sääntöjä, usein tahallisesti, ja rangaistuksen saatuasi alat itkemään ja anomaan peloissasi armoa. Et kuitenkaan missään vaiheessa halua maksaa "sakkoasi" vaan mieluiten annat sen mennä oikeuteen asti jossa häviät "100-0" ja näin ollen sinulle tulee moninkertaisesti lisää maksettavaa.

        Sinun päätöksesi, sinun henkilökohtainen konkurssisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh heh! Olet stereotyyppinen väärinpysäköijä. Rikot sääntöjä, usein tahallisesti, ja rangaistuksen saatuasi alat itkemään ja anomaan peloissasi armoa. Et kuitenkaan missään vaiheessa halua maksaa "sakkoasi" vaan mieluiten annat sen mennä oikeuteen asti jossa häviät "100-0" ja näin ollen sinulle tulee moninkertaisesti lisää maksettavaa.

        Sinun päätöksesi, sinun henkilökohtainen konkurssisi.

        Myönnän saaneeni kunnallisen virhemaksun 90-luvun alkupuolella. Yhtään teidän lappuanne en ole saanut. Tosin tämä ei liity mitenkään tuohon epärehelliseen ja häikäilemättömään toimintaanne.

        Mihin perustat luulosi, että kiekko ei ollut esillä? Eikö löydy mitään vastausta? Ei löydy tytöltä selkärankaa vastata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myönnän saaneeni kunnallisen virhemaksun 90-luvun alkupuolella. Yhtään teidän lappuanne en ole saanut. Tosin tämä ei liity mitenkään tuohon epärehelliseen ja häikäilemättömään toimintaanne.

        Mihin perustat luulosi, että kiekko ei ollut esillä? Eikö löydy mitään vastausta? Ei löydy tytöltä selkärankaa vastata.

        Perustan luuloni, tai siis tietoni, siihen, että parkkikiekko ei ollut lainkaan esillä valvojan käydessä paikalla. Montako kertaa tämä pitää sinulle kertoa jotta sisäistät sen? Autoilija asetti kiekon istuimelle vasta sen jälkeen kun hän oli jo "sakon" saanut. Pitääkö tämäkin toistaa sinulle useita kertoja?

        Parkkikiekon paikka ei muutenkaan ole istuimella vaan jossain selvästi näkyvällä paikalla. Tapauksen autoilija teki tökerön virheen ja yrittää nyt päästä kuin koira veräjästä, mutta, kuten otsikossa kerrotaan, ParkkiPate ei tunne armoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perustan luuloni, tai siis tietoni, siihen, että parkkikiekko ei ollut lainkaan esillä valvojan käydessä paikalla. Montako kertaa tämä pitää sinulle kertoa jotta sisäistät sen? Autoilija asetti kiekon istuimelle vasta sen jälkeen kun hän oli jo "sakon" saanut. Pitääkö tämäkin toistaa sinulle useita kertoja?

        Parkkikiekon paikka ei muutenkaan ole istuimella vaan jossain selvästi näkyvällä paikalla. Tapauksen autoilija teki tökerön virheen ja yrittää nyt päästä kuin koira veräjästä, mutta, kuten otsikossa kerrotaan, ParkkiPate ei tunne armoa.

        Kiekko oli näkyvissä, ja hyvin suurella todennäköisyydellä myös työntekijänne sen näki. Mutta koska toimintaanne perustuu epärehellisyydelle ja valehtelulle, niin ette te tietystikään toimi rehellisesti tässäkään asiassa.

        Et pysty perustelemaan luuloasi mitenkään.

        Kuvassa näkee, että kiekko oli hyvin selvästi näkyvillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiekko oli näkyvissä, ja hyvin suurella todennäköisyydellä myös työntekijänne sen näki. Mutta koska toimintaanne perustuu epärehellisyydelle ja valehtelulle, niin ette te tietystikään toimi rehellisesti tässäkään asiassa.

        Et pysty perustelemaan luuloasi mitenkään.

        Kuvassa näkee, että kiekko oli hyvin selvästi näkyvillä.

        Olet todellakin niitä joille kaikki pitää vääntää rautalangasta eikä sekään aina riitä. Yritän kuitenkin parhaani:

        Todellisuudessa kiekko ei ole ollut millään lailla esillä. Jos olisi ollut niin valveutunut pysäköinninvalvoja ei tietenkään olisi antanut valvontamaksua. Kuten olen jo monta kertaa kertonut, niin Petteri on asettanut parkkikiekon penkille vasta jälkikäteen ja ottanut siitä kuvan "todisteeksi". Petterin huijausyritys ei kuitenkaan onnistunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet todellakin niitä joille kaikki pitää vääntää rautalangasta eikä sekään aina riitä. Yritän kuitenkin parhaani:

        Todellisuudessa kiekko ei ole ollut millään lailla esillä. Jos olisi ollut niin valveutunut pysäköinninvalvoja ei tietenkään olisi antanut valvontamaksua. Kuten olen jo monta kertaa kertonut, niin Petteri on asettanut parkkikiekon penkille vasta jälkikäteen ja ottanut siitä kuvan "todisteeksi". Petterin huijausyritys ei kuitenkaan onnistunut.

        Kiekko on ollut koko ajan selvästi näkyvillä, kuten uhrinne kertoo ja kuvasta näkyy. Epärehellisillä työntekijöillänne ei ole mitään tekemistä valveutuneiden valvojien kanssa. Normaalijärkinen rehellinen valvoja olisi jättänyt lapun laittamatta, mutta työntekijänne noudatti linjaanne.

        Mistä tiedät, että uhrinne olisi laittanut kiekon vasta jälkikäteen? Olet outo nainen, kun ei osaa näin helppoon kysymykseen vastata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiekko on ollut koko ajan selvästi näkyvillä, kuten uhrinne kertoo ja kuvasta näkyy. Epärehellisillä työntekijöillänne ei ole mitään tekemistä valveutuneiden valvojien kanssa. Normaalijärkinen rehellinen valvoja olisi jättänyt lapun laittamatta, mutta työntekijänne noudatti linjaanne.

        Mistä tiedät, että uhrinne olisi laittanut kiekon vasta jälkikäteen? Olet outo nainen, kun ei osaa näin helppoon kysymykseen vastata.

        Sinäpä haluat väitellä kanssani. Onko jokin lapsuuteen kuuluva kehitysvaihe jäänyt sinulle päälle? Vastaan kuitenkin vielä kerran:

        Kuten olen jo monta kertaa aiemmin kertonut, niin parkkikiekko ei ole ollut näkyvillä valvojan "sakottaessa", vaan sopimuksen toinen osapuoli, Petteri, on laittanut kiekon auton istuimelle vasta "sakon" saatuaan. Jos kiekko olisi ollut koko ajan näkyvillä niin pysäköinninvalvoja olisi lähtenyt rauhallisesti pois valvontamaksua antamatta.

        Nyt olen vastannut sinulle jo tarkeeksi monta kertaa joten sinunkin pitäisi jo asia ymmärtää. Älä siis enää ala väittelemään tästä asiasta koska tämän jälkeen en enää alennu keskustelemaan tapauksesta kanssasi. Kielteinen asenteesi sekä jatkuva jankkaamisesi antaa sinusta todella juntin ja yksinkertaisen kuvan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäpä haluat väitellä kanssani. Onko jokin lapsuuteen kuuluva kehitysvaihe jäänyt sinulle päälle? Vastaan kuitenkin vielä kerran:

        Kuten olen jo monta kertaa aiemmin kertonut, niin parkkikiekko ei ole ollut näkyvillä valvojan "sakottaessa", vaan sopimuksen toinen osapuoli, Petteri, on laittanut kiekon auton istuimelle vasta "sakon" saatuaan. Jos kiekko olisi ollut koko ajan näkyvillä niin pysäköinninvalvoja olisi lähtenyt rauhallisesti pois valvontamaksua antamatta.

        Nyt olen vastannut sinulle jo tarkeeksi monta kertaa joten sinunkin pitäisi jo asia ymmärtää. Älä siis enää ala väittelemään tästä asiasta koska tämän jälkeen en enää alennu keskustelemaan tapauksesta kanssasi. Kielteinen asenteesi sekä jatkuva jankkaamisesi antaa sinusta todella juntin ja yksinkertaisen kuvan.

        Kiekko on ollut koko ajan näkyvissä, kuten uhrinne kertoo ja kuva todistaa. Mutta koska autosta on voinut ottaa kuvan siten, ettei se näy, niin epärehellinen työntekijänne on laittanut lapun, ottanut kuvan, ja valehtelee ettei kiekkoa ollut.

        Et voi todistaa valhettasi, että kiekko olisi laitettu jälkikäteen. Ei tuollainen valehteleva eukko pääse mihinkään rehtiin työpaikkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäpä haluat väitellä kanssani. Onko jokin lapsuuteen kuuluva kehitysvaihe jäänyt sinulle päälle? Vastaan kuitenkin vielä kerran:

        Kuten olen jo monta kertaa aiemmin kertonut, niin parkkikiekko ei ole ollut näkyvillä valvojan "sakottaessa", vaan sopimuksen toinen osapuoli, Petteri, on laittanut kiekon auton istuimelle vasta "sakon" saatuaan. Jos kiekko olisi ollut koko ajan näkyvillä niin pysäköinninvalvoja olisi lähtenyt rauhallisesti pois valvontamaksua antamatta.

        Nyt olen vastannut sinulle jo tarkeeksi monta kertaa joten sinunkin pitäisi jo asia ymmärtää. Älä siis enää ala väittelemään tästä asiasta koska tämän jälkeen en enää alennu keskustelemaan tapauksesta kanssasi. Kielteinen asenteesi sekä jatkuva jankkaamisesi antaa sinusta todella juntin ja yksinkertaisen kuvan.

        Arvelet vissiin, että valheesi muuttuu todeksi, kun toistelet sitä riittävän moneen kertaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luepa tuo uutinen ihan kokonaan.

        Parkkipaska on valppaana myös kommenttipalstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäpä haluat väitellä kanssani. Onko jokin lapsuuteen kuuluva kehitysvaihe jäänyt sinulle päälle? Vastaan kuitenkin vielä kerran:

        Kuten olen jo monta kertaa aiemmin kertonut, niin parkkikiekko ei ole ollut näkyvillä valvojan "sakottaessa", vaan sopimuksen toinen osapuoli, Petteri, on laittanut kiekon auton istuimelle vasta "sakon" saatuaan. Jos kiekko olisi ollut koko ajan näkyvillä niin pysäköinninvalvoja olisi lähtenyt rauhallisesti pois valvontamaksua antamatta.

        Nyt olen vastannut sinulle jo tarkeeksi monta kertaa joten sinunkin pitäisi jo asia ymmärtää. Älä siis enää ala väittelemään tästä asiasta koska tämän jälkeen en enää alennu keskustelemaan tapauksesta kanssasi. Kielteinen asenteesi sekä jatkuva jankkaamisesi antaa sinusta todella juntin ja yksinkertaisen kuvan.

        Hyvä parkkipaska! Älä luovuta! Kyllä kaikki uskoo täällä mitä kirjoitat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä parkkipaska! Älä luovuta! Kyllä kaikki uskoo täällä mitä kirjoitat.

        Älä ala parkkipaskan kanssa väittelemään! Kielteinen asenteesi antaa sinusta yksinkertaisen kuvan. Parkkipaskan työntekijät sitävastoin ovat erittäin älykkäitä ja korkealla moraalilla varustettuja. Jos epäilet tätä, niin voimme kyllä kirjoittaa sinulle virhemaksun muistutukseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on vakavia puutteita luetunymmärtämisessä. Kuvan, jossa parkkikiekko juuri ja juuri näkyy, on ottanut autoilija itse. Todennäköisesti hän on laittanut sen istuimelle vasta "sakon" saatuaan. Suurella todennäköisyydellä siis pysäköintikiekko ei ole ollut missään näkyvällä paikalla kun pysäköinninvalvoja on käynyt antamassa valvontamaksun. Nyt autoilija sai rangaistuksen ylimielisyydestään.

        Me parkkipaskalaiset rankaisemme ylimielisiä autoilijoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, jutun Petterihän voi väittää ihan mitä tahansa jotta saisi saamansa valvontamaksun kumottua (kaikkea ei pidä uskoa mitä internetissä lukee, etkö sitä muka tiennyt?). Suurella todennäköisyydellä parkkikiekko ei kuitenkaan oikeasti ollut esillä pysäköinninvalvojan käydessä auton luona.

        Aivan varmasti ei ollut näkyvillä ja varmasti parkkipaskalaiset eivät ole täällä esittämässsä vastalauseita epäileville.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai pysäköinninvalvoja liittyy tähän. Olen erittäin varma, että pysäköintikiekko ei ollut millään lailla näkyvillä kun pysäköinninvalvoja kävi auton luona. Jos se olisi ollut, niin Petteri ei luonnolisestikaan olisi saanut "sakkoa". Petteri on siis vasta valvontamaksun saatuaan asettanut parkkikiekon auton istuimelle (josta sitä on vaikea havaita ja siksi se kuuluisi asettaa parempaan paikkaan) ja ottanut siitä kuvan "todisteeksi".

        Miksi sinulla on näin suuria vaikeuksia ymmärtää yksinkertaisia asioita? Oletko humalassa?

        Niin, miksi et ymmärrä? Parkkipaska-pysäköinninvalvojaksi ei sinunkaltaiset tyhmät pääse. Se on unelmatyöpaikka älykkäille ja rehellisille kansalaisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan varmasti ei ollut näkyvillä ja varmasti parkkipaskalaiset eivät ole täällä esittämässsä vastalauseita epäileville.

        Ja tämä todistetaan huomenna!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä parkkipaska! Älä luovuta! Kyllä kaikki uskoo täällä mitä kirjoitat.

        'Poliisi pysäkointikiekkokiistasta: Selitysten määrä kasvaa' 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh heh! Olet stereotyyppinen väärinpysäköijä. Rikot sääntöjä, usein tahallisesti, ja rangaistuksen saatuasi alat itkemään ja anomaan peloissasi armoa. Et kuitenkaan missään vaiheessa halua maksaa "sakkoasi" vaan mieluiten annat sen mennä oikeuteen asti jossa häviät "100-0" ja näin ollen sinulle tulee moninkertaisesti lisää maksettavaa.

        Sinun päätöksesi, sinun henkilökohtainen konkurssisi.

        Hyvin sanottu! Heh-heh väärinpysäköijille. Meillä Parkkipaskassa on sana hallussa. Stereotyypit itkevät ja anelevat kun Parkkipaskan ritarit saapuvatkiiltävällä parkkipaska-autollaan tapahtumapaikalle ja ottavat tilanteen haltuunsa.

        Häviätte kaikki Parkkipaskalle! Ette voi tehdä mitään muuta kuin mennä konkurssiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, miksi et ymmärrä? Parkkipaska-pysäköinninvalvojaksi ei sinunkaltaiset tyhmät pääse. Se on unelmatyöpaikka älykkäille ja rehellisille kansalaisille.

        Aina nousee keskisormi kun paska-paten ahne sakaali näkyy.
        Olen varoitellut useita autoilijoita pysäköimästä väärin, ja havaintoni on että suurin osa ei todellakaan tahallaan pysäköi väärin, vaan eivät huomaa tai ymmärrä tekevänsä väärin.


    • Anonyymi

      On meillä autoilijoilla yksi helppo tapa kyykyttää parkkipatea ja muita pysäköintifirmoja oikein kunnolla.

      Pysäköidään oikein ja pykälien mukaan.
      parkkipatelta loppuu tulot ja firma mene konkkaan.

      • Anonyymi

        Ei se auta. Tässäkin jutussa Kuplan omistaja on toiminut oikein, mutta silti Pate vaatii rahaa. Ainoa keino on olla pysäköimättä alueelle, jolla joku firma vainoaa. Tosin onhan ne pellet laittaneet lappujaan katuvarteenkin pysäköityihin autoihin.


      • Anonyymi

        Tuo olisikin ainut järkevä ja toimiva keino, mutta onhan se jo nähty ettei kroonisilla väärinpysäköijillä ole juurikaan älynlahjoja. Mieluummin he hankkivat itselleen toistuvasti ongelmia ja sitten valittavat kuinka paha ParkkiPate muka kiusaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se auta. Tässäkin jutussa Kuplan omistaja on toiminut oikein, mutta silti Pate vaatii rahaa. Ainoa keino on olla pysäköimättä alueelle, jolla joku firma vainoaa. Tosin onhan ne pellet laittaneet lappujaan katuvarteenkin pysäköityihin autoihin.

        Tuskin kuplia on niin paljon liikenteessä, että pelkästään niitä sakottamalla leivässä pysyisi, varsinkin, kun on talvi tulossa ja suurin osa kuplia siirtyy talviunille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin kuplia on niin paljon liikenteessä, että pelkästään niitä sakottamalla leivässä pysyisi, varsinkin, kun on talvi tulossa ja suurin osa kuplia siirtyy talviunille.

        Yksi paten käyttämä tapa on ottaa autosta kuva niin, ettei parkkikiekko näy, vaikka se on paikallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi paten käyttämä tapa on ottaa autosta kuva niin, ettei parkkikiekko näy, vaikka se on paikallaan.

        Nykyisin luvallisista, digitaalisista saapumisajan näytöistä saa myös aika vähällä vaivalla kuvan, jossa kellonaika ei ole luettavissa. Paten kannattaa käyttää muutama sekunti kuvakulman etsimiseen, se tuottaa satasten tulot tuntia kohden.

        Kun autoilija vaatii oikaisua ja hänen ottamassaan kuvassa kellonaika näkyy, väitetään sitä väärennökseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyisin luvallisista, digitaalisista saapumisajan näytöistä saa myös aika vähällä vaivalla kuvan, jossa kellonaika ei ole luettavissa. Paten kannattaa käyttää muutama sekunti kuvakulman etsimiseen, se tuottaa satasten tulot tuntia kohden.

        Kun autoilija vaatii oikaisua ja hänen ottamassaan kuvassa kellonaika näkyy, väitetään sitä väärennökseksi.

        Patehan tekee tuota jo. Samaa sarjaa sen kanssa, että kiekkoa yritetään saada putoamaan kojelaudan päältä autoa tönimällä. Naurettavaa porukkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyisin luvallisista, digitaalisista saapumisajan näytöistä saa myös aika vähällä vaivalla kuvan, jossa kellonaika ei ole luettavissa. Paten kannattaa käyttää muutama sekunti kuvakulman etsimiseen, se tuottaa satasten tulot tuntia kohden.

        Kun autoilija vaatii oikaisua ja hänen ottamassaan kuvassa kellonaika näkyy, väitetään sitä väärennökseksi.

        Ai epäilet Parkkipaskan valvojien tahallaan vääristävän kuvia? Sehän olisi väärennös. Kaikki tietävät, että yksityisen pysäköinninvalvojan toimija ei missään nimessä pyri maksimoimaan voittoja väärennöksillä. SInä et näköjään tiedä, olet tyhmä niin kuin muutkin epäilijät täällä.

        Jos Parkkipaskan maksua vastustaa niin saa vastaukseksi tarkkaan harkitun ja yksilöidyn vastineen. On aivan sattumaa, jos niissä vastineissa sattuu olemaan aina sama teksti.


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Patet tekevät tärkeää työtä meidän kaikkien edun puolesta.

      • Anonyymi

        Maailma ilman Parkkipaskaa on kaaos.


    • Anonyymi

      sain parkkisakon kun ei näkynyt kiekosta kellon aikaa. se aika ei näkynyt koska oli satanut hieman lunta. olisi tarvinnut putsata hieman tuulilasia, mutta parkkipatelle se ei ilmeisesti kuulu. He kirjoittivat sakon. Minustatuo ei ole kovin rehellistä toimintaa. toinen tapa on ottaa valokuva sellaisesta kulmasta, että aikaa ei näy. sillä todistetaan sen sakon oikeudellisuus.

      • Anonyymi

        KIVA SATU :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KIVA SATU :D

        Iltalehdessä oli tarinaa pysäköinnin valvonta virmojen uudesta rahantekokoneesta. Siinä on kerrottu tuosta pimeässä ja sopivasta kulmasta otetusta kuvasta. valvojilla ei ilmeisesti ole taskulamppua. Meinaatko, että lehdistö kirjoittaa tuon kaltaisista asioista valetta.


      • Anonyymi

        Ei olisi ParkkiPatelta eka kerta. Onhan tuosta ollut kirjoitus lehdissä joitain vuosia sitten. Heidän tavoitteensa on sakottaa mahdollisimman paljon keinoja kaihtamatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iltalehdessä oli tarinaa pysäköinnin valvonta virmojen uudesta rahantekokoneesta. Siinä on kerrottu tuosta pimeässä ja sopivasta kulmasta otetusta kuvasta. valvojilla ei ilmeisesti ole taskulamppua. Meinaatko, että lehdistö kirjoittaa tuon kaltaisista asioista valetta.

        Lehdistö valehtelee, varsinkin eräs päätoimittaja joka itse on väärin pysäköijä.

        Kattattaa ostaa paristo automaattiseen kiekkoon 😃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei olisi ParkkiPatelta eka kerta. Onhan tuosta ollut kirjoitus lehdissä joitain vuosia sitten. Heidän tavoitteensa on sakottaa mahdollisimman paljon keinoja kaihtamatta.

        Ei kannata ajaa autolla ellei muisto ja näkö pelaa 😃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lehdistö valehtelee, varsinkin eräs päätoimittaja joka itse on väärin pysäköijä.

        Kattattaa ostaa paristo automaattiseen kiekkoon 😃

        Hyvä Pate! Paristo mainittu. Tietenkään pysäköijillä ei ole paristoja kiekoissa. Älä luovuta, olette sankareita.


    • Anonyymi

      Koittakaa nyt viimein jo YMMÄRTÄÄ. Emme etsi kiekkoja auton laittioilta tai penkeiltä. Meillä ei ole aikaa paikata kuljettajan mokia vaan suoritamme valvontatehtävät joutuisesti, jotta ehdimme valvoa kaikki alueet johon SOPIMUS VELVOITTAA. Koittakaa tajuta,että osakeyhtiön tarkoitus on tuottaa VOITTOA osakkeen omistajille. Osakeyhtiö laki kannattaa SISÄISTÄÄ.

      • Anonyymi

        Eikä homoutemme liity asiaan mitenkään!


      • Anonyymi

        Kaikki keinot on bisneksessä sallittuja kunhan ei jää kiinni.TARKOITUS PYHITTÄÄ KEINOT.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki keinot on bisneksessä sallittuja kunhan ei jää kiinni.TARKOITUS PYHITTÄÄ KEINOT.

        Hehehe voi pysä yksi kertaisuus sentään. Miksi ette ota itse autostanne kuvaa jossa näkyy AIKALEIMA sen jälkeen kun saatte valvontamaksun pimeänäyttöisistä kiekoistanne 😃 Ai niin ette viitsi ottaa kuvia pimeistä näytöistänne 😂

        Ostakaa nyt jo viimeinkin uudet PARISTOT niihin kiekkoihinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hehehe voi pysä yksi kertaisuus sentään. Miksi ette ota itse autostanne kuvaa jossa näkyy AIKALEIMA sen jälkeen kun saatte valvontamaksun pimeänäyttöisistä kiekoistanne 😃 Ai niin ette viitsi ottaa kuvia pimeistä näytöistänne 😂

        Ostakaa nyt jo viimeinkin uudet PARISTOT niihin kiekkoihinne.

        Sillä ei ole merkitystä, onko automaattikiekossa paristot vai ei. Te yritätte ottaa kuvan sellaisesta kulmasta, ettei kiekko näy. Lisäksi kärsitte pahoista aistiharhoista, kun ette millään näe autossa olevaa kiekkoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä ei ole merkitystä, onko automaattikiekossa paristot vai ei. Te yritätte ottaa kuvan sellaisesta kulmasta, ettei kiekko näy. Lisäksi kärsitte pahoista aistiharhoista, kun ette millään näe autossa olevaa kiekkoa.

        Hehehe onko PSYKOOSIT TULILLA? Todista väitteesi tai ota AAMULÄÄKKEESI 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hehehe onko PSYKOOSIT TULILLA? Todista väitteesi tai ota AAMULÄÄKKEESI 😅

        Pate pitää tasonsa. Maine on ansaittu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pate pitää tasonsa. Maine on ansaittu.

        JARKKOKIN se ymmärtää, ettei automaattikiekon näyttö toimi ILMAN virtaa.


    • Anonyymi

      Ite kuulin kyseisestä firmasta tänään ensimmäisen kerran, kun postiluukkuun pätkähti 65e sakko väärin pysäköidystä autosta, ja siis olin tämän kyseisen auton myynyt 3.10 ja väärin pysäköinti oli kuulemma tapahtunut 6.10. Uudella omistajalla oli aikaa viikko ottaa auto omiin nimiinsä Trafilla. Tuona aikana kerkesi sit vaa hoitaa auton väärin pysäköinnin ja aiheuttaa siitä sakon minun maksettavaksi. No onneksi sopparikirjat autosta löytyy että voi sen turvin todistaa. Mut siis yleisesti ottaen aikamoista meininkiä tuo firma käy, ku nyt katellu nuit aijempia lööppejä heitin oikeudenkäynneistä.

      PS. Itse asustelen Keski-Suomen tuppukylässä jossa ei tarvii normaalisti parkkisakoista huolehtia, mutta näköjään ne parkkisakot ennättää tuolta pääkaupunki seudulta tänne tuppukylille asti ilman tekemättä mitään. 😂

    • Anonyymi

      Yölläkin parkkialueet ovat turvattu. Yövuoron partio muistuttaa parkkirikkureita valvontamaksuin.

      Hehe parkkirikkuri ei saa meitä pois mielestään vaan ennen nukkumaan menoakin tulee lukemaan uusimmat viestit😅

      Sopimusehtoja KANNATTAA noudattaa.

    • Anonyymi

      Heheh meneppä oikeuteen häviämään PARKKIRIKKURI. Saamme sinusta jälleen uuden VAROITTAVAN esimerkin iltalehteen 😃

      • Anonyymi

        Koska se haaste tulee? Ei ole näkynyt, vaikka erikseen pyysin. Enkä maksanut minulle kuulumatonta maksua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska se haaste tulee? Ei ole näkynyt, vaikka erikseen pyysin. Enkä maksanut minulle kuulumatonta maksua.

        hehehe luuletko köpö, että oikeudessa hyväksytään sun penkkikiekkosi? On jo ennestään oikeuskäytäntöä asiasta :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hehehe luuletko köpö, että oikeudessa hyväksytään sun penkkikiekkosi? On jo ennestään oikeuskäytäntöä asiasta :D

        En tiedä, mistä penkkikiekosta höpiset. Te ette uskaltaneet kovasta uhkailusta lähteä oikeuteen, vaikka erikseen pyysin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, mistä penkkikiekosta höpiset. Te ette uskaltaneet kovasta uhkailusta lähteä oikeuteen, vaikka erikseen pyysin.

        Hah sun jutustasi onn onkauan aikaa😁 Sittemmin on oikeuskäytäntö kiristynyt parkkirikkureita vastaan 😃

        Mahtavaa kun oikeustieeen kehitys tukee yksityistä pysäköinninvalvontaa 😎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah sun jutustasi onn onkauan aikaa😁 Sittemmin on oikeuskäytäntö kiristynyt parkkirikkureita vastaan 😃

        Mahtavaa kun oikeustieeen kehitys tukee yksityistä pysäköinninvalvontaa 😎

        No milloin se juttuni oli? Ja mitä "oikeustieteen kehitystä" sen jälkeen on tapahtunut?


    • Anonyymi

      Pysäköin kaupungissa jouluaattoiltana auton tyhjälle parkkipaikalle,jolla oli ParkkiPaten merkit .Parkkipaikalla oli lupa pysäköidä neljäksi tunniksi.Ajattelin,ei kukaan jouluna tule tarkastamaan pysäköintikiekkoa,mutta väärässä olin:).Sain pysäköintivirhemaksun joulupäivänä kello 6:30 aamulla.

      • Anonyymi

        Kyllä se oli ihan minun oma virhe.Ja oon rasisti jos se suo kiinnostaa.


      • Anonyymi

        Itse taidat olla sitä, mistä toista syytät? Sydämen kyllyydestä suu puhuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse taidat olla sitä, mistä toista syytät? Sydämen kyllyydestä suu puhuu.

        Heheheh valvontamaksun jos ottaa täytyy olla hölmöläinen 😆


    • Anonyymi

      Heh meillä yksityisellä puolella ole mitään huomautusmenettelyitä "vähäisistä" parkkirikkomuksista 😅Sopimusrikkomus on sopimusrikkomus ja siitä on suoritettava VALVONTAMAKSU 💪

      Ymmärtäkää jo että osakeyhtiön on oltava tuottava ja työnantajalla on myös vastuu työntekijöitä kohtaan. Palkatkin pitäisi maksaa 😃

      Menettekö te poloiset kaupaankin valittamaan tuotteiden hinnoista 😆

    • Anonyymi

      Väärinpysäköijä on rikollinen ja toisten pöydästä syöjä, eikä suinkaan mikään uhri.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      254
      2566
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1685
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      74
      1494
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      60
      1333
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      161
      1242
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      95
      1182
    7. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      87
      1076
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      87
      1033
    9. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      57
      952
    10. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      104
      930
    Aihe