Ei saa sanoa vajaaälyinen koska se loukkaa vasemmistoa

Anonyymi-ap

Sana Vajaaälyinen on myös kiellettyjen ja sopimattomien sanojen listalla koska se loukkaa vasemmistoa. Miksi se loukkaa niin paljon että ei saa sanoa?

32

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      paraskin sanoja, touko

      • Anonyymi

        Ei saa kiusata vajaaälyisiä, anteeks vasemmistoa


      • Anonyymi

        Se koira älähtää jonne kalikka kalahtaa


    • Anonyymi

      heh vasurit on toliskoja

      • Anonyymi

        Ei vaan ne on vajaaälysiä. Ne ei tiedä mitään eikä osaa mitään. Ne vaan ulisee niinku vajakit


    • Anonyymi

      Koska tuollaiset historialliset tyhmät sanat on vain tyhmiä.

      • Anonyymi

        Mitä eroa on siis tyhmällä ja vajaaälyisellä? Onko tyhmä silti älykkäämpi kuin vajaaälyinen? Vai onko se kohteliaampi sana?


    • Anonyymi

      Aloittajalle kysymys miksi minä muutenkaan sanoisin persu?

      • Anonyymi

        Ai sanot vasureita persuiksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sanot vasureita persuiksi?

        Niin, koska vajaaäIyisyys taas näytti luontonsa.


    • Anonyymi

      Eniten se loukkaa poliitikkoja. Niin vasemmistolaisia kuin oikeistolaisiakin.

      • Anonyymi

        Silti oikeistolaiset eivät kiellä minkään sanan käyttöä


    • Anonyymi

      Sananloukkaukset ovat vain vasemmiston kiero keino yrittää kontrolloida sananvapautta normaaleille ihmisille.
      Koskaan ei pitäisi alistua tähän itsesensuuriin, joka on vasemmiston käsialaa. Tai ehkä paremminkin globalistien, jotka ovat uuskommunisteja.

      • Anonyymi

        Miksi persut sitten suuttuvat kun heille ja heidän öyhöttämisille naureskellaan ja jatkojalostetaan mehukkaan humoristiseen suuntaan. Ovatko persut kääntäneet takkiansa ja alkaneet vasemmistolaisiksi.

        Kurvapersut takaisin vaadin minä ! Tämä ei sitten koske putinistipersuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi persut sitten suuttuvat kun heille ja heidän öyhöttämisille naureskellaan ja jatkojalostetaan mehukkaan humoristiseen suuntaan. Ovatko persut kääntäneet takkiansa ja alkaneet vasemmistolaisiksi.

        Kurvapersut takaisin vaadin minä ! Tämä ei sitten koske putinistipersuja.

        Kuka nauraa? Herää. Sinä et ole yhtään mitään.


    • Anonyymi

      n e e k e r i

    • Anonyymi

      Suurin osa vasemmistolaisista on vajaaälyisiyä

    • Anonyymi

      On se kuultu , suvakkihan tarkoittaa suvaitsevaista vajaaälyistä. Se tuntuu niin tutulta, että ei loukkaa. Jos mun ajatukset on omia ja toisen mielestä olen vajaaälyinen, mitä sitten. Enpä siitä paljon viisastu. Ja älykkyys kai on, ainakin noitten testien mukaan, kykyä oppia uusia asioita ja soveltaa opittua nopeasti, ratkaista ongelmia, käyttäytyä joustavasti ja tarkoituksenmukaisesti uusissa tilanteissa sekä ymmärtää ja käsitellä abstrakteja käsitteitä.

      Minusta kyllä haukkumasanoja käyttävätkään eivät ole niitä penaalin terävämpiä kyniä. Joten pata kattilaa soimaa.

      • Anonyymi

        Sellaista kuuluu nimenomaan sanoa vajaaälyiseksi. Se on hänen omaa parastaan. Teet kaikilla suuren palveluksen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaista kuuluu nimenomaan sanoa vajaaälyiseksi. Se on hänen omaa parastaan. Teet kaikilla suuren palveluksen

        Juu, ei meidän tarvitse tuntea alemuutta siitä, mitä olemme. Kaikki ihmisiä. Syyttöminä synnytään ja yksin kuollaan. Ollaan vaan ihan omia itsejämme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, ei meidän tarvitse tuntea alemuutta siitä, mitä olemme. Kaikki ihmisiä. Syyttöminä synnytään ja yksin kuollaan. Ollaan vaan ihan omia itsejämme.

        Ei se ole alemmuutta. Kun sanoo toista vajaaälyiseksi niin asettuu hänen yläpuolelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole alemmuutta. Kun sanoo toista vajaaälyiseksi niin asettuu hänen yläpuolelleen.

        Sitä just tarkoitin. Kukaan ei asetu yläpuolelleni enkä minä kenenkään. Se on vaan ihan tavallista itsetuntoa.
        Uskotko että haukkumalla jollakin rumalla sanalla olisit jonkun yläpuolelle asettunut edes mielikuvituksessasi? Salli mun nauraa. En ole ylimielinen oikeasti, vaikka joskus voin tuntea kyllä myötähäpeää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä just tarkoitin. Kukaan ei asetu yläpuolelleni enkä minä kenenkään. Se on vaan ihan tavallista itsetuntoa.
        Uskotko että haukkumalla jollakin rumalla sanalla olisit jonkun yläpuolelle asettunut edes mielikuvituksessasi? Salli mun nauraa. En ole ylimielinen oikeasti, vaikka joskus voin tuntea kyllä myötähäpeää.

        Miten tuo toimii esim. työelämässä tai parisuhteessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tuo toimii esim. työelämässä tai parisuhteessa?

        Oletko koskaan kuullut ihmisarvosta tai tasavertaisuudesta?

        Työelämässä teen omaa työtäni ja esimieheni antavat minulle työtehtäviä. Sillai se toimii.
        Samoin kun itse jaan niitä alaisilleni.
        Parisuhteessa keskinäinen kunnioitus ja toisen huomioonottaminen on ihan keskeistä.


    • Anonyymi

      Mutta sehän on totuus vasemmistosta.

    • Anonyymi

      Ukraina voi vielä voittaa sodan

      • Anonyymi

        huomenna ukraina sit varmaa ulottuu uralille


    • Anonyymi

      Ei saaaaa

    • Anonyymi

      Ei saa kiusata vasemmistoa, niistä voi tulla järkeviä

    • Anonyymi

      persuja saa sanoa vajaaälyisiksi, he eivät loukkaannu siitä, koska itsekin tietävät olevansa sellaisia?

      • Anonyymi

        Kommenttisi on kovin vajaaäIyinen. Olet siis vasemmistolainen.


    • Anonyymi

      Koska äIyIIinen tasa-arvo. Kaikilla vasemmistolaisilla on oikeus kokea olevansa turvallisesti vähä-äIyinen. VÄHÄ väki lähtee kohta mielenilmaukseen.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      374
      4764
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1914
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1641
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      241
      1486
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1377
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1254
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe