Penispumppu, verenkiertohäiriö, päässä heittää?

Anonyymi-ap

Hei,

En löytänyt mistään tietoa tähän probleemaan, mutta kokeilin siis mielenkiinnosta tällaista pumppua jossa on mittari ja vapautusventtiili. Eli pumppasin vain muutaman kerran, kuitenkin niin että huomasin penikseni vähän suurentuneen ja heti tämän jälkeen minua alkoi pyörryttämään ja tuli vähän epätodellinen olo, tuntui kuin verenpaineeni olisi laskenut, alkoi siis päässä heittämään, mistä se voisi johtua? Onko muilla ilmennyt samaa? Tämä tapahtui eilen ja minulla on edelleen heikottava olo...

4

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaikea tietää mutta tuosta pumpusta tuli mieleeni toinen pumppu kun savotalle tuli nuori mies polkupyörällä. Santeri katseli pyörää ja sitten miestä ja sanoi:
      – Lyyväänkö vetoa että pystyn pumppaamaan pyöräs kummit kovaksi perseelläni.
      – Lyyvvään vaan! Vastasi mies.

      Santeri kaivoi taskustaan metrin pituisen venttiilikummin jonka molemmissa päissä oli pyörän venttiili, ruuvasi toisen polkupyörään ja veti sitten housut nilkkoihinsa ja työnsi toisen venttiilin persreikäänsä ja alkoi piereskellä. Ja niin tiukka oli Santerilla persreikä että yhtään ei fuskannut! Ei mennyt montaakaan
      minuuttia ennen kuin pyöränkummi oli kova kuin kivi.
      Niin tiukkoja persreikiä ei olla savotoilla nähty, vaikka siihen aikaan niitä ei perseilemällä venytettykään. Pyörämies hävisi vedon ja sai imeä Santerin kyrvästä pallit tyhjiksi.

      Tuli siihen sitten toinen savottamies ja sanoi santerille että mitähän tapahtuu jos panen tuon venttiilin kyrpääni?
      - Tee se! Sanoi Santeri ja mies otti kyrpänsä esiin ja työnsi venttiilin ternkanpähäänsä ja Santeri toisen venttiilin persreikäänsä ja alkoi piersekellä.
      Silloin alkoivat savottamiehen pallit paisua kuin ilmapallot!
      - Hei mulla on tään savotan isoimmat pallit! Huusi mies innoissaan.
      Melkein heti oli koko savotta jonossa pumppauttamassa pallejaan Santerin perseellä.

    • Anonyymi

      Voisiko joku vastata asiallisesti jolla enemmän tietoa näistä -ap

      • Anonyymi

        Asiallisesti? Tälle palstalle? Ehdottaisin että etsit jonkun lääkärifoorumin tai vastaavan josta löytyy vastaajia joilla vielä on järki tallella. Tänne kokoontuu ne luokan poijjaat joita ei hyväksytä porukkaan.. Sekä vanhat äijät joita ei vieläkään hyväksytä.


    • Anonyymi

      Arvelin avausta trollaukseksi (?), sillä tuon luokan oireet kuulostavat merkillisiltä.

      Hämärä mielikuva, että olisin joskus lukenut pumpun käytön ei-sopivuudesta joissakin sairauksissa, olisiko ollut jotkin lääkkeet ja / tai jotkin verenkiertohäiriöt.

      Kannattaa keskustella asiasta lekurin kanssa ja tehdä aiheestaa laajempaa hakua netissä. Pumppua voi myös käyttää virheellisesti, eli sen käyttöohjeita tulee soveltaa. Liian pitkään ja liialla paineella riskeeraa olla vahingoksi.

      "Ei kasvata kokoa – tähän penispumppua oikeasti käytetään"

      "Itse kerron suoraan, ettei se kasvata mitään. Myyn niitä vain oikeasti tarpeeseen. Lääkäri voi lähettää eturauhaspotilaan leikkauksen jälkeen (ostamaan tuotteen), jotta saadaan pintaverenkierto nopeasti toimimaan. Se on maailman paras keksintö siihen, Keränen kuvaa."

      - https://www.studio55.fi/hyvinvointi/article/ei-kasvata-kokoa-tahan-penispumppua-oikeasti-kaytetaan/5369868

    Ketjusta on poistettu 54 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2082
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1956
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1895
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe