Olin Tallinnan risteilyllä perheeni kanssa nyt syysloma viikolla. Siellä oli useita bussi lasteja eläkeläisiä. En ole törkeämpää käytöstä nähnyt. Känniset eläkeläiset tönivät ja etuiluvat hyvä että pystyyn jäin. Olin todella järkyttynyt lasteni puolesta tästä käytöksestä. Onko pakko ängetä ryyppyreissullfe koululaisten syysloma viikolla. Eläkeläisillä on mahdollisuus juopporeissuille milloin vaan. Törkeää käytöstä, eivätkä osaa edes hävetä.
Tallinnan risteily
8
269
Vastaukset
- Anonyymi
ylimieliset, tärkeät, törkeät lapsiperheet kiljuttaa huonosti kasvatettuja ipanoitaan haitaksi asti jokapaikassa ! pitäkää ne lapset kotona ja tehkää lisää ajankuluksi. turha ulkopuolisia on käytöksellänne häiritä.
- Anonyymi
Mene peilin eteen.
- Anonyymi
Mikään ei ole niin rivon näköistä kun känninen vanha eukko tai ukko.
- Anonyymi
Kuka ne kiljuvuen lasten vanhemmat on kasvattanut.
- Anonyymi
Viinaa on saatava oli mikä viikko tahansa ja sillä sipuli. Kohta taas mennään.
- Anonyymi
Menkää silloin kun lapsilla ei ole lomaa. Kännätkää niin paljon kun haluatte ja kantakaa viinaa maihin. Mutta opetelkaa käytöstavat. Vanhuus ei anna lupaa huonoon käytökseen. Ja ruokailussa olkaa vähemmän äänekkäitä ja hampuusin näköisiä.
- Anonyymi
meillä on eukko taas paksuna, mukula ja vuosi periaatteella, niin ei hötkyile tallinnan juoppolautoille eikä eikä muuhun turhaturismiin. kotona riittää puhaa kylliksi.
- Anonyymi
Maissa eisaa esiintyä humalassa, miliisi antaa pamppua muuten!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305822Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144374Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522961Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391559Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 661301
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321206- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161