Totuus Devils Trianglesta eli Bermudan kolmiosta....

Muistaakseni taannoin kerroin että alueella ei ole mitään kummallista. Cape Canaveralista ammuttujen rakettien jämät ovat vain upottaneet muutamia laivoja. Eihän näitä toki voida myöntää ja siksi on kehitetty mitä kummallisimpia taruja ja valheita UFOista ja ties mistä.
Mielekkäämpää olisi toki varoittaa merialueella kulkevia moisista vaaroista mutta sitä NASA ei voi tehdä koska sen raketit eivät putoa mereen.

Tässä realismia aiheesta:
https://www.youtube.com/watch?v=eF63RPGvNUs

6

89

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen lukenut että Nasan raketit ammutaan Kuuhun tai Marsiin, avaruusasemille tai muuten vain tärkeisiin kohteisiin.
      On tosin fakta että kaikki ammutut raketit eivät ole pudonneet tuohon Bermudan kolmioon:
      https://www.youtube.com/watch?v=ZI-f_M9aEck

• Nyt on aivan pakko laittaa tähän (kirjoitin jo aiempaa höpinään:).

Lähdetkö mukaan Yhdysvaltoihin katsomaan rakettien laukaisemisia, jos maksan matkan ja muut kulut? Olen tosissani, voimme viritellä sopivan kanavan, jossa vaihdamme tarvittavat tiedot.

Hankit tarvittavat asiakirjat ja minä ostan lentoliput sekä muut mahdolliset liput.
      Maksan toki myös asiakirjat ja paikalliset hotelliyöpymiset!

P.S. Voimme myös kierrellä katsastelemassa observatorioita, joissa pääsee itse katselemaan suotimien läpi aurinkoa ja tietenkin myöhäisellä avaruutta.

• Anonyymi

Vaikutat hinurilta, joten en kyllä suosittele kenenkään lähteä mukaasi.
        Oletko hinaaja, kuten vaikuttaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikutat hinurilta, joten en kyllä suosittele kenenkään lähteä mukaasi.
        Oletko hinaaja, kuten vaikuttaa?

Jopas on tekosyitä taas?

• Anonyymi

Charles Berlitz on kirjoittanut parikin kirjaa tästä aiheesta ja ne molemmat on suomennettu ja julkaistu nykyistä aikaa vapaamielisemmällä 1970-luvulla. Aiheesta kiinnostuneiden kannattaisi lukea ainakin nuo kirjat. Kyllä siellä mysteeri on, eivätkä esimerkiksi metaanivuodot selitä kaikkia laivojen uppoamisia ja lentokoneiden katoamisia.

Bahaman liepeiltä Bermudan alueelta on lisäksi löydetty todella muinaisia rakennelmia merestä ja mm. suuri pyramidi. Atlantiksen pohjoisamerikan osaa mahdollisesti(?). Rakennelmia ja patsaita yms. on löydetty myös Ruotsin etelärannikolta läheltä Skånea.

• Anonyymi

Bermudassa ei uppoa tai katoa sen enempää laivoja kuin missään muualla maailmasa. Joten paikassa ei ole yhtään mitään ihmeellistä. paitsi salaliittohörhöille.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      180
      6577
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      148
      1814
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1588
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1320
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      47
      1019
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      40
      973
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      942
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      869
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      246
      863
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      829
    Aihe