Menestyneet Vihtiläiset

Anonyymi-ap

Onko Vihdin kunnassa mennyt Puurot ja Vellit sekaisin. Sinne puistoon ei kuulu Sotaveteraanit. Yhtä hyvin sinne kuuluu kuka vaan. Sotaveteraani Tuovinen ei ole Vihtiläisiä. Hän on muuttanut Vihtiin. Puisto alunperin oli menestyneiden Urheilijoiden puisto. Jos Hannes on puolustanut Suomea,eikä ole urheilun saralla. Hävetkää päättäjät. Vai kuulutteko siihen porukkaan, joilla on reppu pakattuna valmiiksi ovi pielessä. Kaikki kunnia sotaveteraaneille. Mutta ei menestyneiden puistoon. Sekin idea puisto on sitten idealta pilattu.

10

431

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Koko puisto on ihan naurettava jo ajatuksena. Ketä tämänkin keksinyt, niin ei paljon ole mielikuvitusta ollut. Urheilijat ja muutkin menestyneet sopii mielestäni samaan muisteloon, muttei tällä tavalla. On siellä urheilijoidenkin seassa, joita ei miellä vihtiläisiksi esim. Hannu Manninen on rovaniemeläinen paljon enemmän, kuin vihtiläinen vaikka nykyisin Nummelassa asuukin. Koko puisto on torsoa keksintö.

• Anonyymi

Varmaan kovin pieneksi jää Menestyneiden Vihtiläisten puisto,ei monta neliömetriä tarvitse. Ainakin jos tarkastelee menestystä laajemmassa perspektiivissä kuin miltä vihtiläisistä itsestään tuntuu.

• Anonyymi

Voiko ihminen puhtaalla omalla tunnolla sanoa et olen palkinnon ansainnut Vihtiläisenä. Noin puolet on ihan Paska sakkia. Esim Jani Sievinen on tehnyt Vihtiä Suomen kartalle. Mutta harvalla kenellä on jo puu kasvamassa on tehnyt Vihtiä tunnetuksi.

• Anonyymi

Tämä on varmaan kaavoitus helmaporukka joka tämän on keksinyt. Petra Miia ja kumppanit

• Anonyymi

Juu puut heille. 😂

• Anonyymi

Jep.jep. täydellistä

• Anonyymi

Kukas idiootti nyt on valinnut Vihti päiville artisteiksi maustetytöt. Aivan naurettava valinta. Kenen Idiootin aikaan saannos. Parempi vaihtoehto olis esim. Eero Aven ja elämän toverit. 😂🤣

• Anonyymi

Juu kävin hetkeen kuuntelemassa, ja totesin et ei Helvetissä mitä Paska musiikkia. Lähdin pois, ja niin lähti moni minun lisäkseni.. Enkä ollut ainoa joka kiroili poistuessaan. Kuka on Vihdin puolesta tuollaista paskaa tuonut Vihdin pesiskentälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu kävin hetkeen kuuntelemassa, ja totesin et ei Helvetissä mitä Paska musiikkia. Lähdin pois, ja niin lähti moni minun lisäkseni.. Enkä ollut ainoa joka kiroili poistuessaan. Kuka on Vihdin puolesta tuollaista paskaa tuonut Vihdin pesiskentälle.

Toivottavasti ei tuoda pesis kentälle kun konsertit slkaa

• Anonyymi

Taas oli lehdessä kun Nummelassa/Vihdissä pelataan Golffia Sotaveteraaneille. Aika naurettavaa kun veteraaneja on enään kourallinen koko Suomessa. Ja tietojen mukaan rahaa on veteraanien tileillä sievoinen summa. Uskon et näillä veteraanien rahoilla on muuta kuin veteraanien kuntoutusta yms. Veteraanien jälkeläiset pitää hauskaa. Älkää ihmiset enään lahjoittako rahaa " veteraaneille. Suomi kyllä pitää veteraaneista huolet. Nämä kerääjät on Lionsin,yms porukkaa. STOP keräyksille

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1607
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      1562
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      10
      1128
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      931
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      914
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      765
    7. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      86
      620
    8. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      617
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      32
      597
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38
      556
    Aihe