Kyllä puuta riittää , kunhan sitä tuodaan ulkomailta riittävästi .
Omat puupellot ei riitä sanoo stuuraenso .
Kyllä meillä puuta riittää !!
6
124
Vastaukset
- Anonyymi
Meillä kyllä riittää puuta , puupellot kasvattaa kovasti puuta .
- Anonyymi
Metsät voidaan hävittää vain suojelulla. Suojeltu metsä jää ilman hoitoa ja tuhohyönteiset iskee. Tulee paljon kuollutta puuta ja risua joka palaa ilosesti savuna ilmaan.
- Anonyymi
Miten lie käy meidän niin hienoille uusiometsille siis puupelloille .
Puupeltohan ei ole metsää , puupelto kaadetaan kynnetään ja istutetaan uudestaan ja uudestaan METSÄ sensiaan on metsä vaan on metsä .
Näillä kahdella on valtava ero .- Anonyymi
Missä voin käydä katsomassa puupeltoa? Millä tavoin se eroaa myrskyn tai metsäpalon aiheuttaman aukon tilalle syntynyttä metsää?
- Anonyymi
Vihreät jutuillaan kiihdyttää metsänhakkuita. Jokainen haluaa omansa pois.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle471956- 321943
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2931755- 961326
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71258Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101117Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko141106- 221067
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661006- 36970