Kepulainen terveyskysely, sillä palsta huolestuttaa monia

Anonyymi-ap

6

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vippaako isoratas Kapi? HO HOO, HO HOO!

      • Anonyymi

        Kyllä me sinut naurustasi tunnistetaan: aito Sonnarihan se siellä. Aina sama tyyli..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä me sinut naurustasi tunnistetaan: aito Sonnarihan se siellä. Aina sama tyyli..

        Juuri näin, sama sonnari ja hierrinnokka, tyyli millilleen sama ja samat typeryydet!


    • Anonyymi

      VKKssa on tuo sama kaavake jäsenhakemusta varten!

    • Anonyymi

      Eräs POTILAS kuuluu tähän salaliittoryssäläiseen salaliittoon;-)))

      Poliittisista ryhmistä VKK-puolue hyppäsi nopeimmin suoraan Venäjän edunvalvojaksi, ja sen aktiivit jakavat nyt Kremlin mediakoneiston tuotoksia, huhuja ja pelotteluita somekanavillaan jatkuvalla syötöllä.

    • Anonyymi

      sunnuntai 19. joulukuuta 2010

      kepuvitsejä

      Kaksi kepuhomoa kävelivät käsi kädessä kadulla. He näkivät, miten kirkon ovesta tuli onnellisen näköinen aviopari, joka portailla suuteli toisiaan. Toinen kepuhomo sanoi:
      - Mitäs tuosta tuumit?
      - En tiedä. Minusta tuntuu, etteivät tuollaiset seka-avioliitot tule kestämään.

      - Mihin kepuhomot tarvitsevat pesäpallomailaa?
      - He arpovat, kummalla on sisäpelivuoro.

      - Mikä on kepuhomojen mielimusiikkia?
      - Sulle silmäni annan.

      Kaksi kepuhomoa käveli maantiellä. Toiselta pääsi pieru. Toinen rupesi laulamaan:
      - Love is in the air...

      Kaksi kepuhomoa olivat varanneet sviitin hotellista ja he viettivät siellä ihanaa yötä yhdessä. Yhtäkkiä toinen suuttui, pakkasi kapsäkkinsä ja aikoi poistua huoneesta. Silloin hän kuuli, kun sänkyyn jääneeltä pääsi melkoinen paukku. Ennen oven sulkemista hän huikkasi kaverilleen:
      - Sen jälkeen mitä sanoit, sinun on aivan turha yrittää enää lähetellä lentosuukkoja!

      kepuhomo oli suihkussa ja pesi persereikäänsä, kun etuveitikka alkoi ottaa eteen. hkepuomo läimäytti peliään hellästi ja sanoi:
      - No hupsu, se olen minä itse!

      kepuhomo meni lääkäriin.
      - Minkäslaista vaivaa on ollut? mieslääkäri kysyi.
      - Perseeseen pistää, vastasi kepuhomo.
      - No katsotaanpas sinne sitten. Housut pois, komensi lääkäri.
      kepuhomo teki työtä käskettyä ja pyllisti lääkärille. Lääkäri tutki aukkoa hetken ja totesi:
      - Eipä ole ihme, jos pistää. Teillähän on täällä ruusu varsineen päivineen!
      - Se on sinulle, totesi kepuhomo.

      kepuhomo tunsi itsensä munankipeäksi ja lähti kantapaikkaansa etsimään seuraa. Toinen samanmielinen löytyi ja he lähtivät kohti kepuhomon asuntoa. Matkan varrella oli puisto, jossa makasi penkillä vatsallaan kuollut mies. Molempien alkoi tehdä mieli, varsinkin kun asento oli niin kiihottava. kepuhomot riisuivat ruumiilta housut ja ryhtyivät hommiin. Aktin jälkeen he jatkoivat matkaansa. kepuhomon kotona he tulivat kuitenkin toisiin ajatuksiin. Jos poliisi saisi selville ketkä olivat ruiskutelleet ruumiiseen... Pakkohan sitä oli takaisin lähteä. Puistossa kepuhomot ihmettelivät mihin ruumiin voisi kätkeä, sitä kun ei voinut oikein kanniskellakaan. Onneksi toisella oli mukanaan pilli. Sillä kepuhomo rupesi imemään mälliä pois suolesta. Sitä tuntui olevan paljon, ilmeisesti he eivät olleet ainoita nautiskelijoita. Lopulta homo ei enää jaksanut ja sanoi toiselle:
      - Ime sinä välillä, minä en enää jaksa!
      - Mitä sä oikein kuvittelet, vasta ollaan tavattu ja jo pitäisi samaa pilliä käyttää!

      kepuhomo palaili autollaan keikkamatkaltaan ja huomasi tien varressa nunnan kaapuun pukeutuneen liftaamassa. Hän pysäytti autonsa ja tarjosi liftarille kyytiä. Ajettiin siinä sitten jonkin matkaa ja sitten tuo nunna sanoi:
      - On se teillä kaupparatsuilla helppoa elämää. Kiertelette vain ympäri maata ja vietätte aikaa kauniiden naisten seurassa, Toista se on meillä...
      Johan nyt, ajatteli mies ja ehdotti sitten reippaasti yhdyntää päästääkseen toisen valituksistaan.
      - Etupuoleni olen pyhittänyt, joten normaalit kuviot ovat kohdallani pois laskuista. Mutta jos teille takapuoli kelpaa, niin minulle sopii, vastasi nunna.
      kepuhomo pysäytti auton seuraavalle bussipysäkille ja he hoitivat hommat ilman suurempia puheita. Hetken verran levättyään he jatkoivat matkaa. Sitten tuo nunnakaapuinen puhkesi taas puhumaan:
      - On se teillä kaupparatsuilla helppoa elämää. Kiertelette vain ympäri maata ja vietätte aikaa kauniiden naisten seurassa. Toista se on meillä homoilla: meidän sitä täytyy keksiä vaikka mitä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 131
      3757
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      96
      3407
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2468
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1714
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1555
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1496
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      85
      1427
    Aihe