Asianajaja Ismo Nurmela Joensuu. Hän tekee petoslaskua ja huijaa ihmisiä. Hän veloitti esimerkiksi pihalla seisomisesta 740 euroa/tunti vaikka häntä ei käsketty pihalla seisomaan.
Koko lasku on ihan puhdas petoslasku! Hän on soittanut kymmenille ihmisille ja veloittanut jokaisesta soitosta 140euroa. Henkilöt eivät edes liity juttuun millään tavalla.
Hänen kautta juttu maksoi 47650euroa ja vuosia sitten samanlainen juttu toisen asianajajan kautta maksoi 430euroa! Siis ihan älytöntä huijauslaskutusta!
Varokaa huijaria pyörii Joensuun alueella
11
158
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan oikeesti,apua jelp🥶
- Anonyymi
Hyvä!
- Anonyymi
Nurmela hoiti minun oikeusasian hyvin kyllä laki jutut maksaa joka paikassa.
- Anonyymi
Ei se tyhmä ole joka pyytää vaan se joka maksaa eikä sekään jos ei maksa omistaan.
- Anonyymi
Lakimiehet on kalliita ja jos lähdette käräjöimään niin lakimies rikastuu ja osapuolet häviää..Suosittelen herrasmies sopimusta jos kantti kestää sen verran..
- Anonyymi
Kaikkihan sen tietää, että Ismo Nurmela on huijari. Se on yleisessä tiedossa.
- Anonyymi
Hyvä asianajaja. Erinomaisesti hoiti minun asiani ja laskutus oli kohtuullinen.
- Anonyymi
Mies hoitaa asiat niiden kanssa naamat vastakkain eikä ole aikainen selän takana puhumassa ja haukkumassa.kannattaa laittaa hame päälle.
- Anonyymi
Arvuuttaja Joensuussa?!
- Anonyymi
Vieläkö pyörii?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1502029
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3271250Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.851064- 35918
- 110917
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31849- 53844
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta21775Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos58759Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44711