Kun kaikki kallistuu

Anonyymi-ap

Jos vielä kovin eläminen kallistuu niin täytyy keksiä miten perheet selviää ruuan ja muiden korotuksista. Olen harkinnut kahta vaihtoehtoa. Vuokra ollaan saatu 337€ halvemmaksi kun vaimo antaa vuokraisännälle 2 kertaa kuussa pillua. Olen myös ajatellut sinkku kaveriani jonka kanssa pannaan vaimoani kimpassa. Voisimme ehkä perustaa talousliiton ja asua kimpassa ja meillä olisi yhteinen vaimo. Tästä heitin ajatuksen vaimolle eikä hän tyrmännyt ajatusta ainakaan heti.
Jos vaimo suostuu niin sitten kerron kaverille.

17

1586

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ruokakaupan kassalla, tuo pillun tarjoominen ei välttämättä käy.

      • Anonyymi

        Mutta olisi helpompaa kun taloudessa olisi 3 tienaavaa aikuista. 737€ vuokrasta jää 400€ itselle maksettavaksi kun vaimo maksaa osan luonnossa. Me 2 miestä oltaisiin tasavertaisia seksikumppaneita vaimolleni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta olisi helpompaa kun taloudessa olisi 3 tienaavaa aikuista. 737€ vuokrasta jää 400€ itselle maksettavaksi kun vaimo maksaa osan luonnossa. Me 2 miestä oltaisiin tasavertaisia seksikumppaneita vaimolleni.

        Minä haluan että minun hyvät kaverit saa panna vaimoani. Onneksi vaimoni haluaa panna toistenkin miesten kanssa. Yksi kaveri kutsuu vaimoani pikku huomasi samalla kun panee vaimoani. Vaimoni vain kiihoittuu kun häntä kutsutaan "pikku huoraksi".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta olisi helpompaa kun taloudessa olisi 3 tienaavaa aikuista. 737€ vuokrasta jää 400€ itselle maksettavaksi kun vaimo maksaa osan luonnossa. Me 2 miestä oltaisiin tasavertaisia seksikumppaneita vaimolleni.

        Minusta olisi parempi jos olisi kolmen liittoja kuin että nainen joutuisi myymään pillua joka sekään ei olisi pois suljettu vaihtoehto.


    • Anonyymi

      Siitä vaan!

    • Anonyymi

      Vuoraisäntä luopuu vuokrasta ja rouvasta tulee kämpän kuningatar. Kaikki maksavat panoista 1000€ kk, paitsi sinä, joka olet pesän kuhnuri, eli töissäkävijä. Lopussa, kun olette eläkkeellä, muutatte telttaan aurinkorannikolle ja pidätte huolen, että se oli sen pituinen.

    • Anonyymi

      Etpä ny juurikaan vaimoasi tunnu arvostavan mu tapansa kullakin

      • Anonyymi

        Minä rakastan kunnioitan ja luotan vaimooni. Meillä vain sattuu olemaan samanlaiset mielihalut. Minä haluan panna vaimoani kimpassa muiden miesten kanssa. Onnekseni vaimoni haluaa usean miehen panevan häntä ja mielellään kiima panoja.


    • Anonyymi

      Säästön takia Täytyy jättää kortsut pois.

    • Anonyymi

      Tämä on nyt tämä päivä Suomineito ollaa vittumaises jamassa, itse en varmasti kyllä valita osaan tehdä rahaa,( Olin nuoren tyttönä 15v maalta muuttanut Hesaan ,aloitin opiskelut meni muutama kuukausi hyvi ,oli säästörahat mutta ne hupeni, asui vuokrayksiö .Vuokra isäntä öykäri sonni totesi, käy 4/5 kertaa kuukaudessa,eli 1kerran 2si vk.illalla 3h panemassa mua ,siihen suostui olin vastentahtoani tämä isännän pantava nussittava tyttö neiti lutka huoraamalla maksi vuokra,tämä on ajatusteni lokerossa tallessa,olen ajatellu senkin 3v aikana tapahtuneen ajanjakson tyttönä neitinä isännän nussimise jollain tavoin tarvitsin ehkä sitä opin Saamaa kyrpää jonka vain vuokraasunnon seinät näki kuuli ku osaisivat kertoo. Nyt olen 44v rva ja tiedän osaan mitä varten kusi liha vittu on haaroje välissä. Ei ole häpee tehdä sillä rahaa saa siitä nauttiakkin ) Tätä mennä eteenpäin ei mietitä. menneitä. Hyvää alkavaa vuotta kaikille rouville naisille nauttikaa elämästä.

      • Anonyymi

        pantava nussittava
        tyttö neiti lutka
        tyttönä neitinä
        tiedän osaan
        kusi liha vittu
        rouville naisille

        Onko sinulla lukihäiriö? Ajattelin vain koska ymppäät aina samanlaisia sanoja peräkkäin jokaisessa viestissäsi ja hyvin usein muutkin sanasi ovat perusmuodossa eivätkä taivutettuina. Sen lisäksi pisteet, pilkut ja isot alkukirjaimet ovat sekaisin tekstissä.

        Älä ota tätä piruiluna, koska kysyn tätä vaan ihan puhtaasta mielenkiinnosta koska en ole koskaan nähnyt kenenkään kirjoittavan tuolla tavalla jossa samaa tarkoittavia sanoja on peräkkäin ja tuo välillä näyttää hauskalta tehokeinolta painottaa tiettyjä asioita tekstissäsi.

        Sinulle myös hyvää alkavaa vuotta. Viestiesi perusteella sinä osaat ehdottomasti nauttia elämästäsi, sanoisinko, täysin rinnoin ja märin pilluin! :D


    • Anonyymi

      Me tehtiin sama jo yli 2 vuotta sitten koronan takia.
      Veljeni oli ilman tyttöystävää ja kun rajoitukset iski päälle ja veljeni synttäri niin vaimo antoi pillua lahjaksi.
      Nykyään 2-3kertaa viikossa vaimo käy yläkerrassa.
      16v nuorempi veljeni pääsi poikuudesta noin 10kk sitten vaimoni avustuksella.
      Pyysin vaimoani auttamaan veljeni poikuuden poistamisessa.
      Tiukassa tuo poikuus kun taitaa olla että 16-vuotias poika taitaa panna eniten vaimoani.
      Eihän se haittaa kun vaimoni ei kieltäydy seksistä kanssani joten en menetä mitään ja vaimoni on yliaktiivinen seksin suhteen (nymfomaani on diagnosoitu).

      • Anonyymi

        Kuulostaa kiihottavalta ja kätevältä järjestelyltä. Kaveri on saanut vaimoltani tuolla tavoin jo useita vuosia, mutta tiedän ettei vaimoni laittaisi vastaan jos hän pääsisi veljeäni tai isääni koittamaan. Hänellä on vähän samaa vikaa, tai sanoisinko lahjaa, että hän sattuu pitämään seksistä paljon.


    • Anonyymi

      Kuulostaa erittäin kiihottavalta ja varmasti hyvältä kaverisi kannalta, mullekki kelpaisi päästä nussimaan kaverin vaimoa päivittäin

    • Anonyymi

      Ei Suomessa enää todellakaan tulot riitä edes peruselämiseen!!
      Itse sellaisen alan yrittäjä jossa miehet usein kyselevät maksullisista naisista tai olisinko minä käytössä. Vaikka olen ollut tähän saakka täysin kielteinen tällaiseen, ei tässä pian muutakaan voi jos ei halua konkurssiin. Sähkölaskut ovat valtavat ja maksamatta eikä sähkön hintaan näy helpotuksia juurikaan edes tulevaksi!
      Ei kai se tässä kohta voi kuin nieltävä ylpeytensä ja myytävä itseään vaikka kuinka maine menisi!?
      RN.48v Rva

    • Anonyymi

      Oma vaimoni on erittäin aktiivinen seksin saralla.
      En pysy hänen tahdissaan kun pitäisi panna jopa useasti vuorokaudessa.
      Noin 4,5 vuotta sitten piti päättää annanko vaimoni käydä vieraissa taikaverit saisi luvan panna häntä tai erota.
      En halunnut erota kun rakastan häntä kaikesta huolimatta.
      Valitsimme kertoa kavereille ja alkaa kimpassa ja erikseen panemaan vaimoni kanssa.
      Vaimoni on onnellisempi kuin ennen ja kaverit eivät ole puutteessa ja itse saan seksiä aina kun haluan kuten myös kaverini.
      Joulun ja lopppiaisen välin vaimoni sai joka yö kahta miestä ja uudenvuoden aattona neljää miestä.
      Välillä tahtoo tarvittaessa miehet olevan tavoittmattomissa ja joudutaan turvaamaan vieraisiin miehiin.
      Miehiä on löytynyt riittävästi ettei vaimon ole tarvinnut käydä yksin vieraissa.

    • Anonyymi

      Vaimoni ehdotti että hän ottaisi pari vakituista vanhempaa herraa seksisuhteeseen pienellä taloudellisella avustuksella.
      Olisihan se outoa jos vaimo ottaisi miehiä vastaan meidän kotona ja antaisi rahasta.
      Olisi varmasti kysyntää kun 24-vuotias nainen olisi tarjolla.

    Ketjusta on poistettu 101 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1260
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      648
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe