https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mtv-selvitti-sahkoyhtio-nordic-green-energy-on-kohdistanut-vanhuksiin-aggressiivista-myyntia-88-vuotias-erkki-karppinen-sai-hammentavia-kirjeita/8554228
Huijaaminen on ulkoistettu ulkopuolisille markkinointiyrityksille, joita vaihdetaan tarpeen mukaan.
Aina riittää kiistää kaikki huijarin ja yhteistyössä toimivan perintätoimiston lähettämät laskut. Kannattaa tietysti tehdä myös rikosilmoitus poliisille.
Tärkeintä on olla maksamatta mitään. Teille ei edes teoriassa voi tulla mitään seuraamuksia. Huijarit vain uhkaavat ja pelottelevat puolustuskyvyttömiä uhreja valheillaan.
Eduskunta ja tukee kaikin tavoin huijareiden toimintaa vuodesta toiseen. Miksi?
Sähköyhtiö Nordic Green Energy huijaa. Älkää maksako aiheettomia laskuja.
7
607
Vastaukset
- Anonyymi
Huijari yritys, keinoja kaihtamatta harjoittava rikollis yritys. NGE jengi hupparit tulee myyntiin pikapuoliin.
- Anonyymi
Olen vaihtanut OOMISTA tähän yhtiöön ,laskut on pienet ja ainakaan minua ei ole huijattu.
- Anonyymi
Olet epätavallinen poikkeus. Sinun huijaaminen alkaa vasta joskus myöhemmin. Aluksi et huomaa mitään. Sitten on jo liian myöhäistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet epätavallinen poikkeus. Sinun huijaaminen alkaa vasta joskus myöhemmin. Aluksi et huomaa mitään. Sitten on jo liian myöhäistä.
Olen ollut pidempään asiakas ja ei ole huijattu.
OOMI on sikakallis sieltä lähdin,niin kun moni muukin
Lahtelainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ollut pidempään asiakas ja ei ole huijattu.
OOMI on sikakallis sieltä lähdin,niin kun moni muukin
Lahtelainen.Olet hyväuskoinen hölmö. Heti kun saat jostain hiukan rahaa, huijaus alkaa. Et voi estää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet hyväuskoinen hölmö. Heti kun saat jostain hiukan rahaa, huijaus alkaa. Et voi estää.
Maan hallitus on täysi nolla. Sähköyhtiöt rikastuvat ja kansa köyhtyy.
- Anonyymi
Kyseinen firma on täysin luotettava,täällä on selkeä jos sanoisin järjestetty moittimis paneeli. Ja aina tulisi aloittaa hakkuminen kun on oikeaa tietoa,,,,,
Entinen OOMIN asiakas ja nyt Nordic Green
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061718
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271452En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931326- 621163
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101048Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111019Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216838Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122753
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20718