Minulla oli eilen pitkävetoa

80 eurolla. Enkä voittanut mitään. Rauman lukko kusi totaalisesti. Se pyöritti ässiä mutta ei saanut maaleja ja minulla olis se voittamassa ainoa varmana kohteena ja ässät sitten tasotti pelin lopussa. Lapussa oli 4 muuta peliä oikein. Kerroin lapussa oli 360 ja lukon peli kusi. Vitutti ihan sairaasti oli 10 euron panos niin että lappu maksoi 40 euroa koska oli kaksi merkkiä kahdessa pelissä.

Menin sitten tuohon k markettiin vitutuksen saattelemana ja kännissä ja laitoin 40 euroa lisää vetoihin , kaksi 20 euron lappua. Toisesta voitin 430 euroa. Sairas vitutus silti koska yli 3000 euron voitto oli lähellä.

12

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voitin eilen 2 ottelun NHL-monarista 480,85€, laitoin ko peliin 4 vaihtoehtoa euron panoksella, eli koko lappu maksoi 4 euroa. Eli kate oli vähintäänkin kohdillaan.
      New Jersey-San Jose päättyi 2-1 ja Boston-Minnesota 3-3.
      Tietty jos olisi laittanut nuo 5€ panoksella, niin voittosumma olisi ollut reilu 2400€ lapun maksaessa 20€. Mutta tosiaan, helvetin hyvä näinkin.
      Ei tarvitse aina laittaa isoa panosta saadakseen vähintäänkin kohtuulliset rahat.

      • Anonyymi

        Riittää jos pitkävetoon osaa laittaa tasurin niin saa hyvän kertoimen. EI tartte edes tietää päättyykö 3-3 vai 0-0 esim.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riittää jos pitkävetoon osaa laittaa tasurin niin saa hyvän kertoimen. EI tartte edes tietää päättyykö 3-3 vai 0-0 esim.

        Niin jos yhden tasurin laittaa, niin on helppo. Mutta jos haluaa kertoimen muutaman sadan tienoillekin, niin täytyy laittaa aikalailla niitä tasureita yhteen lappuun. 1 ei riitä.


      • Anonyymi

        sopupelejä nykyään

        ammattilaiset tarkotuksella pitävät pelejä tasaisina, jotta alkaisi väkeä kiinnostamaan ja välillä jo etukäteen sopuilevat

        ei enää urheilua näe kuin junnupeleissä. muutoin kaiken määrää raha ja sen tienaaminen


    • Anonyymi

      Justiin juu voitatte sitten häviätte mutta pitkässä juoksussa vaan häviätte.

    • Anonyymi

      Rahat noihin vaan menee pitkävetoihin,raveihin ni lopettakaa riittävän ajoissa.

    • Anonyymi

      Voitin 8 euron panoksella tänään 280 euroa. Oli pari tasapeliä ja vierasvoitto ja kotivoitto jalis pelejä.

    • Anonyymi

      Juu laskeppa paljonko sulla on peleihin menny tai tulee menemään seuraavan 10 vuoden aikana ni 100% varma että on pakkasen puolella. Toki jos homma hanskassa pysyy ja pikku vetoja sillon tällön. Järkevämpi se on laittaa pitkäävetoa tai ravia kun pelata kauppojen automaattipejä kun niissä asetukset että varmaan imasee.

    • Anonyymi

      Laittaisit rahat indexeihin etkä tuollaisiin höpöjuttuihin.

    • Anonyymi

      Olen kyllä voitolla ainakin 8000 euroa viimeisen 3 vuoden ajalta. Veikkauksen sivulta näkee että paljonko on voittanut ja paljonko on hävinnyt. Viimeksi kun katsoin niin olin 7600 euroa voitolla. Ja tässä lähiaikoina olen voittanut jo yli tonnin. Tosin tänään hävisin 40 euroa koska real madrid meni häviämään leipizigille. Minulla oli siinä tasapeli ja vierasvoitto. 4 muuta peliä lapussa olisi ollut oikein. Lähellä oli 600 euron voitto.

    • Anonyymi

      Voi voi kuules pitkässäjuoksussa menee varmaan pakkasen puolelle.Lyhytnäköistä se on mitä lähiaikoina voittanu.

    • Anonyymi

      no varmasti vitutti varo jos soskussa kuulevat joudut holhoukseen ja laitos hoitoon- kamu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7488
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2812
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2402
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2113
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1799
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1379
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe