Lännen natoklovnit

Anonyymi-ap

Tuntuvat olevan erittäin mustavalkoista, murhanhimoista ja sotakiihkoisaa porukkaa. Kuulemma jos et ole 100 % Ukraina-narratiivin puolella, niin ei ole meillä ihmisarvoa. Yksi fantasioi väkivallasta venäjämieliseksi tulkitsemiaan kohtaan kilju/huumepäissään baarin edessä. Melkoista luuserisakkia.

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mistä nämä fasistit aina tuntuvat kausittain nousevan? Huolestuttavaa, sillä olemme jo nähneet miten jopa myrkkypiikkien epäileminen tai ottamattomuus on venäjämielistä. Eli sellaisia, joilla ei ole ihmisarvoa. Ketähän ne todelliset natsit ovat? Tuntuu löytyvän juuri näistä fanaattisesti Venäjää vihaavista natopelleistä.

• Anonyymi

Putinatsit ovat niin lähellä natseja, kuin nyt nykypäivinä mahdollista on! Rokotekriittiset voivat keskenään yrittää analysoida, miksi heidän keskuudessaan on niin suuri Venäjän kannatus. Itse en keksi muuta syytä, kuin että kaikki käy, mikä vaan on Suomen hallitusta vastaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Putinatsit ovat niin lähellä natseja, kuin nyt nykypäivinä mahdollista on! Rokotekriittiset voivat keskenään yrittää analysoida, miksi heidän keskuudessaan on niin suuri Venäjän kannatus. Itse en keksi muuta syytä, kuin että kaikki käy, mikä vaan on Suomen hallitusta vastaan?

Kysymys on siitä, että osa ihmisistä näkee maan viranomaisten ja median valheiden läpi. Suurin osa ei kykene käsittämään, ovat sen verran hyvin aivopestyjä.

Kyllä natsi on tasan se joka omaan kieroutuneeseen maailmankuvaan perustuen jakaa ihmiset niihin joilla ei ole ihmisarvoa ja joilla on.

Onko sinun mielestä kaikilla ihmisarvo vai ei ole? Siinä saat samalla vastauksen kysymykseen oletko sinä natsi vai et.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysymys on siitä, että osa ihmisistä näkee maan viranomaisten ja median valheiden läpi. Suurin osa ei kykene käsittämään, ovat sen verran hyvin aivopestyjä.

Kyllä natsi on tasan se joka omaan kieroutuneeseen maailmankuvaan perustuen jakaa ihmiset niihin joilla ei ole ihmisarvoa ja joilla on.

Onko sinun mielestä kaikilla ihmisarvo vai ei ole? Siinä saat samalla vastauksen kysymykseen oletko sinä natsi vai et.

Putleri ei nää mitään. Putlerilla on ohjukset loppu. Ukraina voittaa varmasti ainaki 100-0

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Putleristit ovat rokotekriittisiä natseja jotka menevät naimisiin naisten kanssa

• Anonyymi

Kyllähän tää murhanhimo on miltein käsinkosketeltavaa

• Anonyymi

Kuulemma äitisi hengaili neljän eri tyypin kanssa vajaa vuosi ennen kuin synnyit. Kuka mahtaa olla isäsi.

• Anonyymi

Taidat kertoa omasta elämästäsi, tyypillistähän se on sinunlaisille että syytetään muita siitä mitä itse tekee.
        Tuhannen miehen poika siinä puhuu.

• Anonyymi

Putler

• Anonyymi

Kun huomionkipeys ajaa tekemään aloitukse kaltaisis trolIauksia niinei ansaitse saada vastauksia. Tyydyttäköön rölli itse itseään vastailemalla omaan aloitukseensa.

• Anonyymi

Ethän sinä osaa edes kirjoittaa auttavasti. Vahvistat käsitystäni natomielisten matalaotsaisuudesta.

• Anonyymi

Lampolan asukkaiden kannattaa katsoa, mitä Ukrainan historia todellisuudessa pitää sisällään: https://rumble.com/v1jjrut-doku-ukraine-on-fire-and-fuck-the-eu-nuland.html
      Hyvin on media pitänyt piilossa kaiken tuon kauheuden toisesta maailmansodasta lähtien ja erityisesti 2014 värivallanlumouksen puhdistukset.
      Tämä mies on kouluttanut meidän nuoret johtajat; https://rumble.com/v1l8ne9-build-back-better-the-great-reset-exposed-.html
      Kuka ja mikä olikaan hänen isänsä ja kenen marionetti hän on nykyisin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En kestä enää olla erossa...

Mitä jos mää vaan tuun ja alan suuteleen sua?
      Ikävä
      130
      1636
    2. Itsenäisyyspäivän korkein kunniamerkki Sanna Marinille

"Tasavallan presidentti Sauli Niinistö on jälleen myöntänyt itsenäisyyspäivän kunniamerkit. Kaikki kunniamerkit luovutetaan itsenäisyyspäivänä. Itsen
      Suomen Keskusta
      239
      823
    3. Haluaisin kyllä

pyytää anteeksi. Sinä et varmaan enää juuri ajattele asiaa. Kuljet ylpeänä eteenpäin. Olit mulle se.
      Ikävä
      35
      763
    4. montako eri kirjainta

kaivattusi etunimessä on? Mun ihanan 4.
      Ikävä
      72
      748
    5. Sä oot nainen ihan hullu.

Anna mun rakastaa sua. Anna mun himoita sua! Anna mun tulla sun päällesi ja sano mulle että sä rakastat mua. Mun päivä on muuten ihan pilalla
      Ikävä
      61
      631
    6. Minkä biisin antaisit kaivatullesi?

Jos voisit antaa kaivatullesi yhden biisin niin mikä se olisi? 🎶
      Ikävä
      43
      587
    7. Mitähän mietit mies

Jäitkö minua kaipaamaan siitä ajasta kun vielä nähtiin? Nähdäänkö me enää koskaan?
      Ikävä
      60
      560
    8. Hyvää yötä tännekin

Miehelle tai miehille. Ehkä naisillekin. Erityisesti mukaville sellaisille.
      Ikävä
      95
      547
    9. Tykkäisitpä minusta

Edes ihmisenä. Kun minä tykkään niin paljon sinusta.
      Ikävä
      24
      542
    Aihe