Lännen natoklovnit

Anonyymi-ap

Tuntuvat olevan erittäin mustavalkoista, murhanhimoista ja sotakiihkoisaa porukkaa. Kuulemma jos et ole 100 % Ukraina-narratiivin puolella, niin ei ole meillä ihmisarvoa. Yksi fantasioi väkivallasta venäjämieliseksi tulkitsemiaan kohtaan kilju/huumepäissään baarin edessä. Melkoista luuserisakkia.

13

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mistä nämä fasistit aina tuntuvat kausittain nousevan? Huolestuttavaa, sillä olemme jo nähneet miten jopa myrkkypiikkien epäileminen tai ottamattomuus on venäjämielistä. Eli sellaisia, joilla ei ole ihmisarvoa. Ketähän ne todelliset natsit ovat? Tuntuu löytyvän juuri näistä fanaattisesti Venäjää vihaavista natopelleistä.

      • Anonyymi

        Putinatsit ovat niin lähellä natseja, kuin nyt nykypäivinä mahdollista on! Rokotekriittiset voivat keskenään yrittää analysoida, miksi heidän keskuudessaan on niin suuri Venäjän kannatus. Itse en keksi muuta syytä, kuin että kaikki käy, mikä vaan on Suomen hallitusta vastaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Putinatsit ovat niin lähellä natseja, kuin nyt nykypäivinä mahdollista on! Rokotekriittiset voivat keskenään yrittää analysoida, miksi heidän keskuudessaan on niin suuri Venäjän kannatus. Itse en keksi muuta syytä, kuin että kaikki käy, mikä vaan on Suomen hallitusta vastaan?

        Kysymys on siitä, että osa ihmisistä näkee maan viranomaisten ja median valheiden läpi. Suurin osa ei kykene käsittämään, ovat sen verran hyvin aivopestyjä.

        Kyllä natsi on tasan se joka omaan kieroutuneeseen maailmankuvaan perustuen jakaa ihmiset niihin joilla ei ole ihmisarvoa ja joilla on.

        Onko sinun mielestä kaikilla ihmisarvo vai ei ole? Siinä saat samalla vastauksen kysymykseen oletko sinä natsi vai et.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys on siitä, että osa ihmisistä näkee maan viranomaisten ja median valheiden läpi. Suurin osa ei kykene käsittämään, ovat sen verran hyvin aivopestyjä.

        Kyllä natsi on tasan se joka omaan kieroutuneeseen maailmankuvaan perustuen jakaa ihmiset niihin joilla ei ole ihmisarvoa ja joilla on.

        Onko sinun mielestä kaikilla ihmisarvo vai ei ole? Siinä saat samalla vastauksen kysymykseen oletko sinä natsi vai et.

        Putleri ei nää mitään. Putlerilla on ohjukset loppu. Ukraina voittaa varmasti ainaki 100-0


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys on siitä, että osa ihmisistä näkee maan viranomaisten ja median valheiden läpi. Suurin osa ei kykene käsittämään, ovat sen verran hyvin aivopestyjä.

        Kyllä natsi on tasan se joka omaan kieroutuneeseen maailmankuvaan perustuen jakaa ihmiset niihin joilla ei ole ihmisarvoa ja joilla on.

        Onko sinun mielestä kaikilla ihmisarvo vai ei ole? Siinä saat samalla vastauksen kysymykseen oletko sinä natsi vai et.

        Putleristit ovat rokotekriittisiä natseja jotka menevät naimisiin naisten kanssa


    • Anonyymi

      Kyllähän tää murhanhimo on miltein käsinkosketeltavaa

    • Anonyymi

      Kuulemma äitisi hengaili neljän eri tyypin kanssa vajaa vuosi ennen kuin synnyit. Kuka mahtaa olla isäsi.

      • Anonyymi

        Taidat kertoa omasta elämästäsi, tyypillistähän se on sinunlaisille että syytetään muita siitä mitä itse tekee.
        Tuhannen miehen poika siinä puhuu.


      • Anonyymi

        Putler


    • Anonyymi

      Kun huomionkipeys ajaa tekemään aloitukse kaltaisis trolIauksia niinei ansaitse saada vastauksia. Tyydyttäköön rölli itse itseään vastailemalla omaan aloitukseensa.

      • Anonyymi

        Ethän sinä osaa edes kirjoittaa auttavasti. Vahvistat käsitystäni natomielisten matalaotsaisuudesta.


    • Anonyymi

      Lampolan asukkaiden kannattaa katsoa, mitä Ukrainan historia todellisuudessa pitää sisällään: https://rumble.com/v1jjrut-doku-ukraine-on-fire-and-fuck-the-eu-nuland.html
      Hyvin on media pitänyt piilossa kaiken tuon kauheuden toisesta maailmansodasta lähtien ja erityisesti 2014 värivallanlumouksen puhdistukset.
      Tämä mies on kouluttanut meidän nuoret johtajat; https://rumble.com/v1l8ne9-build-back-better-the-great-reset-exposed-.html
      Kuka ja mikä olikaan hänen isänsä ja kenen marionetti hän on nykyisin?

    • Anonyymi

      minä kipittäisin pienin askelin vikkelästi karkuun sodan syttyessä natoklovneja en puollusta loisvaltio yhdysvaltoja mistään hinnnasta venäjälle karkuun kipitän pienin askelin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1014
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      99
      871
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      767
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      652
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      570
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      496
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      475
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

      niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      460
    Aihe