Asunto myyty ja muutto Pieksämäelle!

Anonyymi-ap

Joulukuussa muutto Pieksämäelle, on niin poskettoman halvat asunnot siellä, ja tulee irtiotto eläkepäiviksi , uskoisin hiukan rauhallisempaa olevan keskustanseutu siellä, ainakin mitä olen jonkun kerran käynyt.
Pääsee polkupyörällä kaikki asiat hoitamaan ja autoa tarvii vain marjastus reissuilla!

Terveisin Asko.

9

1751

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täytyy myöntää pikkukaupungin autioituvan koko ajan, joka johtaa
      asuntojen hintojen laskemiseen, ja myös vuokrien halpenemiseen.

• Anonyymi

Tervemenoa vaan täyteen persläpeen. Tuli käytyä tuolla keväällä työmatkalla, ja en ikinä haluaisi asua tuolla. Ankeampaa paikkaa saa hakemalla hakea.

• Anonyymi

Riippuu siittä miten haluaa elää

• Anonyymi

Ihminen itse tekee paikkakunnasta ankean. Se riippuu ihan siitä mitä paikkakunnalta hakee.
        Jos tykkää olla järvellä ja metsissä niin Pieksämäellä aivan mahtava luonto ympärillä ja maastopyörille valtavasti reittejä

• Anonyymi

Näin on jos kurjuutta hakee niin kurjuutta saa! Ehkä jokaisella on oma paikka jossa uskoo viihtyvänsä!
      Tuolla joutuu virikkeitä ihan itse kehittämään, tosin perusinfra hyvässä kunnossa.

Iso liikekeskus konkurssissa samoin hotelli jo rapistumassa! Maailma muuttuu
      samoin ihmiset ja ihmisten tarpeet sen mukana.

• Anonyymi

Onkohan tuolla edes Pingoa! Hah! Eikös se ollut joskus suosittu peli eläkelläisten keskuudessa!

• Anonyymi

Samoilla linjoilla, ehkä tuolla joutuu itse kehittämään harrastuksia ja ajanvietettä hyvin
      maanläheisesti , ihan kaikkea uusinta hömppää ei tarjolla!

• Anonyymi

Itse muutin Espoosta Pieksämäelle, viihdyin mutta halusin vieläkin pohjoisemmaksi, niinpä möin taloni jälleen pois ja muutin Iisalmeen joka mielestäni vieläkin parempi kaupunki kuin Pieksämäki..minun mielestäni koska sopivan pohjoisessa ja iso järvi ja vesiväylä.

• Anonyymi

Jos asuntonsa myy Etelä-Suomessa vaikkapa 600 000 eurolla niin samankokoinen saa Pieksämäeltä jopa 50 000e.
      Halvimmat kaksiot noin 18 000-20 000e
      Miettikääpä sitä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP jo 100 % suositumpi kuin persut

Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst
      Maailman menoa
      70
      10528
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      237
      4487
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      155
      3892
    4. Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen

No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat
      Maailman menoa
      159
      3378
    5. PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas

https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija
      Maailman menoa
      39
      3134
    6. Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia

tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,
      Maailman menoa
      42
      2843
    7. Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa

Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58
      Parkano
      31
      2282
    8. Ikävä sinua mies

Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i
      Ikävä
      20
      1910
    9. Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä

Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.
      Maailman menoa
      62
      1716
    10. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      25
      1445
    Aihe