Asunto myyty ja muutto Pieksämäelle!

Anonyymi-ap

Joulukuussa muutto Pieksämäelle, on niin poskettoman halvat asunnot siellä, ja tulee irtiotto eläkepäiviksi , uskoisin hiukan rauhallisempaa olevan keskustanseutu siellä, ainakin mitä olen jonkun kerran käynyt.
Pääsee polkupyörällä kaikki asiat hoitamaan ja autoa tarvii vain marjastus reissuilla!

Terveisin Asko.

9

1584

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täytyy myöntää pikkukaupungin autioituvan koko ajan, joka johtaa
      asuntojen hintojen laskemiseen, ja myös vuokrien halpenemiseen.

• Anonyymi

Tervemenoa vaan täyteen persläpeen. Tuli käytyä tuolla keväällä työmatkalla, ja en ikinä haluaisi asua tuolla. Ankeampaa paikkaa saa hakemalla hakea.

• Anonyymi

Riippuu siittä miten haluaa elää

• Anonyymi

Ihminen itse tekee paikkakunnasta ankean. Se riippuu ihan siitä mitä paikkakunnalta hakee.
        Jos tykkää olla järvellä ja metsissä niin Pieksämäellä aivan mahtava luonto ympärillä ja maastopyörille valtavasti reittejä

• Anonyymi

Näin on jos kurjuutta hakee niin kurjuutta saa! Ehkä jokaisella on oma paikka jossa uskoo viihtyvänsä!
      Tuolla joutuu virikkeitä ihan itse kehittämään, tosin perusinfra hyvässä kunnossa.

Iso liikekeskus konkurssissa samoin hotelli jo rapistumassa! Maailma muuttuu
      samoin ihmiset ja ihmisten tarpeet sen mukana.

• Anonyymi

Onkohan tuolla edes Pingoa! Hah! Eikös se ollut joskus suosittu peli eläkelläisten keskuudessa!

• Anonyymi

Samoilla linjoilla, ehkä tuolla joutuu itse kehittämään harrastuksia ja ajanvietettä hyvin
      maanläheisesti , ihan kaikkea uusinta hömppää ei tarjolla!

• Anonyymi

Itse muutin Espoosta Pieksämäelle, viihdyin mutta halusin vieläkin pohjoisemmaksi, niinpä möin taloni jälleen pois ja muutin Iisalmeen joka mielestäni vieläkin parempi kaupunki kuin Pieksämäki..minun mielestäni koska sopivan pohjoisessa ja iso järvi ja vesiväylä.

• Anonyymi

Jos asuntonsa myy Etelä-Suomessa vaikkapa 600 000 eurolla niin samankokoinen saa Pieksämäeltä jopa 50 000e.
      Halvimmat kaksiot noin 18 000-20 000e
      Miettikääpä sitä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      73
      3754
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      2021
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      226
      1353
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      135
      1246
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      112
      1148
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      111
      1116
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      70
      1040
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      995
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      984
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35