Asunto myyty ja muutto Pieksämäelle!

Anonyymi-ap

Joulukuussa muutto Pieksämäelle, on niin poskettoman halvat asunnot siellä, ja tulee irtiotto eläkepäiviksi , uskoisin hiukan rauhallisempaa olevan keskustanseutu siellä, ainakin mitä olen jonkun kerran käynyt.
Pääsee polkupyörällä kaikki asiat hoitamaan ja autoa tarvii vain marjastus reissuilla!

Terveisin Asko.

10

1952

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täytyy myöntää pikkukaupungin autioituvan koko ajan, joka johtaa
      asuntojen hintojen laskemiseen, ja myös vuokrien halpenemiseen.

• Anonyymi

Tervemenoa vaan täyteen persläpeen. Tuli käytyä tuolla keväällä työmatkalla, ja en ikinä haluaisi asua tuolla. Ankeampaa paikkaa saa hakemalla hakea.

• Anonyymi

Riippuu siittä miten haluaa elää

• Anonyymi

Ihminen itse tekee paikkakunnasta ankean. Se riippuu ihan siitä mitä paikkakunnalta hakee.
        Jos tykkää olla järvellä ja metsissä niin Pieksämäellä aivan mahtava luonto ympärillä ja maastopyörille valtavasti reittejä

• Anonyymi

Näin on jos kurjuutta hakee niin kurjuutta saa! Ehkä jokaisella on oma paikka jossa uskoo viihtyvänsä!
      Tuolla joutuu virikkeitä ihan itse kehittämään, tosin perusinfra hyvässä kunnossa.

Iso liikekeskus konkurssissa samoin hotelli jo rapistumassa! Maailma muuttuu
      samoin ihmiset ja ihmisten tarpeet sen mukana.

• Anonyymi

Onkohan tuolla edes Pingoa! Hah! Eikös se ollut joskus suosittu peli eläkelläisten keskuudessa!

• Anonyymi

Samoilla linjoilla, ehkä tuolla joutuu itse kehittämään harrastuksia ja ajanvietettä hyvin
      maanläheisesti , ihan kaikkea uusinta hömppää ei tarjolla!

• Anonyymi

Itse muutin Espoosta Pieksämäelle, viihdyin mutta halusin vieläkin pohjoisemmaksi, niinpä möin taloni jälleen pois ja muutin Iisalmeen joka mielestäni vieläkin parempi kaupunki kuin Pieksämäki..minun mielestäni koska sopivan pohjoisessa ja iso järvi ja vesiväylä.

• Anonyymi

Jos asuntonsa myy Etelä-Suomessa vaikkapa 600 000 eurolla niin samankokoinen saa Pieksämäeltä jopa 50 000e.
      Halvimmat kaksiot noin 18 000-20 000e
      Miettikääpä sitä

• Anonyymi00011

Asunnot ei ole kalliita, mutta sitten ne remontit niihin, ne ovat kalliita.
        Vanhoja taloja ilman hissiä.
        Kannattaa eläkeläisen miettiä.
        On kuitenkin kauppoihin matkaa autottomalla.
        Muuten kesällä kaunis ja luonnonläheinen kaupunki.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      36
      2022
    2. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      41
      630
    3. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      38
      584
    4. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      42
      470
    5. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      60
      460
    6. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      61
      459
    7. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      44
      438
    8. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      6
      417
    9. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      14
      413
    10. Hyvää yötä mies

Kulta söpöliini 🥺❤️
      Ikävä
      40
      401
    Aihe