Joulukuussa muutto Pieksämäelle, on niin poskettoman halvat asunnot siellä, ja tulee irtiotto eläkepäiviksi , uskoisin hiukan rauhallisempaa olevan keskustanseutu siellä, ainakin mitä olen jonkun kerran käynyt.
Pääsee polkupyörällä kaikki asiat hoitamaan ja autoa tarvii vain marjastus reissuilla!
Terveisin Asko.
Asunto myyty ja muutto Pieksämäelle!
9
1554
Vastaukset
- Anonyymi
Täytyy myöntää pikkukaupungin autioituvan koko ajan, joka johtaa
asuntojen hintojen laskemiseen, ja myös vuokrien halpenemiseen. - Anonyymi
Tervemenoa vaan täyteen persläpeen. Tuli käytyä tuolla keväällä työmatkalla, ja en ikinä haluaisi asua tuolla. Ankeampaa paikkaa saa hakemalla hakea.
- Anonyymi
Riippuu siittä miten haluaa elää
- Anonyymi
Ihminen itse tekee paikkakunnasta ankean. Se riippuu ihan siitä mitä paikkakunnalta hakee.
Jos tykkää olla järvellä ja metsissä niin Pieksämäellä aivan mahtava luonto ympärillä ja maastopyörille valtavasti reittejä
- Anonyymi
Näin on jos kurjuutta hakee niin kurjuutta saa! Ehkä jokaisella on oma paikka jossa uskoo viihtyvänsä!
Tuolla joutuu virikkeitä ihan itse kehittämään, tosin perusinfra hyvässä kunnossa.
Iso liikekeskus konkurssissa samoin hotelli jo rapistumassa! Maailma muuttuu
samoin ihmiset ja ihmisten tarpeet sen mukana. - Anonyymi
Onkohan tuolla edes Pingoa! Hah! Eikös se ollut joskus suosittu peli eläkelläisten keskuudessa!
- Anonyymi
Samoilla linjoilla, ehkä tuolla joutuu itse kehittämään harrastuksia ja ajanvietettä hyvin
maanläheisesti , ihan kaikkea uusinta hömppää ei tarjolla!- Anonyymi
Itse muutin Espoosta Pieksämäelle, viihdyin mutta halusin vieläkin pohjoisemmaksi, niinpä möin taloni jälleen pois ja muutin Iisalmeen joka mielestäni vieläkin parempi kaupunki kuin Pieksämäki..minun mielestäni koska sopivan pohjoisessa ja iso järvi ja vesiväylä.
- Anonyymi
Jos asuntonsa myy Etelä-Suomessa vaikkapa 600 000 eurolla niin samankokoinen saa Pieksämäeltä jopa 50 000e.
Halvimmat kaksiot noin 18 000-20 000e
Miettikääpä sitä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232538- 1351945
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631276Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151271En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771131Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351122HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio271113Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451079Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉831029Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse60992