Joulukuussa muutto Pieksämäelle, on niin poskettoman halvat asunnot siellä, ja tulee irtiotto eläkepäiviksi , uskoisin hiukan rauhallisempaa olevan keskustanseutu siellä, ainakin mitä olen jonkun kerran käynyt.
Pääsee polkupyörällä kaikki asiat hoitamaan ja autoa tarvii vain marjastus reissuilla!
Terveisin Asko.
Asunto myyty ja muutto Pieksämäelle!
9
1469
Vastaukset
- Anonyymi
Täytyy myöntää pikkukaupungin autioituvan koko ajan, joka johtaa
asuntojen hintojen laskemiseen, ja myös vuokrien halpenemiseen. - Anonyymi
Tervemenoa vaan täyteen persläpeen. Tuli käytyä tuolla keväällä työmatkalla, ja en ikinä haluaisi asua tuolla. Ankeampaa paikkaa saa hakemalla hakea.
- Anonyymi
Riippuu siittä miten haluaa elää
- Anonyymi
Ihminen itse tekee paikkakunnasta ankean. Se riippuu ihan siitä mitä paikkakunnalta hakee.
Jos tykkää olla järvellä ja metsissä niin Pieksämäellä aivan mahtava luonto ympärillä ja maastopyörille valtavasti reittejä
- Anonyymi
Näin on jos kurjuutta hakee niin kurjuutta saa! Ehkä jokaisella on oma paikka jossa uskoo viihtyvänsä!
Tuolla joutuu virikkeitä ihan itse kehittämään, tosin perusinfra hyvässä kunnossa.
Iso liikekeskus konkurssissa samoin hotelli jo rapistumassa! Maailma muuttuu
samoin ihmiset ja ihmisten tarpeet sen mukana. - Anonyymi
Onkohan tuolla edes Pingoa! Hah! Eikös se ollut joskus suosittu peli eläkelläisten keskuudessa!
- Anonyymi
Samoilla linjoilla, ehkä tuolla joutuu itse kehittämään harrastuksia ja ajanvietettä hyvin
maanläheisesti , ihan kaikkea uusinta hömppää ei tarjolla!- Anonyymi
Itse muutin Espoosta Pieksämäelle, viihdyin mutta halusin vieläkin pohjoisemmaksi, niinpä möin taloni jälleen pois ja muutin Iisalmeen joka mielestäni vieläkin parempi kaupunki kuin Pieksämäki..minun mielestäni koska sopivan pohjoisessa ja iso järvi ja vesiväylä.
- Anonyymi
Jos asuntonsa myy Etelä-Suomessa vaikkapa 600 000 eurolla niin samankokoinen saa Pieksämäeltä jopa 50 000e.
Halvimmat kaksiot noin 18 000-20 000e
Miettikääpä sitä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1345632
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2454133- 91745
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak1541008- 90923
Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj64923Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii135917- 80808
Trump laittomien siirtolaisten kauhu.
Trump toimii ihan oikein, kun karkoittaa maassa laittomasti oleskelevat rikolliset siirtolaiset takaisin kotimaihinsa ei110792- 40786