A -nainen odottelen

Anonyymi-ap

Odottelen sua ✊🍆

22

119

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tyydy nyrkkikyllikkiin.

• Mihinkäs me jäätiinkään?

• Anonyymi

No kerro sä :D Mä oon ainakin jo suihkuun menossa ja valmiiks vähissä pukeissa...

• Anonyymi

Haluaisin hyväillä sua suihkussa takaapäin... Kova kulli koskisi sua jo kohta selkään

• Saippuoin itseäni suihkussa. Vaahto hellii ihoani. Samalla katson sinua silmiin, kun hieron vaahtoa nänneihini. Käteni vaeltelee koskettelemaan herkintäni. Tyydytän itseni sinun katsoessa.

Kun olen valmis, pyydän sinut suihkuun. Polvistun eteesi ja alan suullani leikittelemään kalullasi. Olet melkein tulossa ja lopetan.

Työnnät minut suihkukopin seinää vasten. Nostan jalkani, jotta pääset syvälle sisälläni. Saamme täydennyksemme yhtäaikaa veden valuessa yllämme.

• Anonyymi

Ihanan kiihottavaa, olen ihan rajoilla laukeamisen suhteen jo kun suhun työnnyn... Kerro sun rinnoista :)

• Anonyymi

Ai tykkäät rajummasta, anna sitten sitä piiskaa horo, nussin sua takaa niin että se se suihkikoppi meinaa haljeta

• Anonyymi kirjoitti:

Ihanan kiihottavaa, olen ihan rajoilla laukeamisen suhteen jo kun suhun työnnyn... Kerro sun rinnoista :)

Hyväilet käsilläsi kovettuneita nännejäni. Haluat ottaa c -kupin rintotani nännin suuhun. Käännyn ympäri ja otan seinästä kiinni. Hyväilee rintojani samalla, kun kausi kutittelee takapuoltani. Työnnyn sinua kohti ja anelen sitä sisääni. Otat minut rajusti takaapäin. Saamme täyttymyksemme.

Hyvää yötä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai tykkäät rajummasta, anna sitten sitä piiskaa horo, nussin sua takaa niin että se se suihkikoppi meinaa haljeta

Oot vähä hidas kommentoimaan, rangaistuksen ansatset

• Anonyymi kirjoitti:

Minä päätän kuka minulta piiskaa saa. Se ei ole ainakaan se, joka horoksi haukkuu. Ja siinä kohtaa, kun minä annan piiskaa, niin se henkilö on minun alapuolellani. Liiskaan tuollaiset saappaillani.

• Anonyymi
        EmpressOfTheLight kirjoitti:

Minä päätän kuka minulta piiskaa saa. Se ei ole ainakaan se, joka horoksi haukkuu. Ja siinä kohtaa, kun minä annan piiskaa, niin se henkilö on minun alapuolellani. Liiskaan tuollaiset saappaillani.

Anteeksi, ymmärsin ihan väärin sen ku sanoit toisaalla et ollu "softia"

• Anonyymi

Olen tosi pahoillani, en tarkoittanut. Et sinä sellainen ole.

• Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi, ymmärsin ihan väärin sen ku sanoit toisaalla et ollu "softia"

No tänään oli softista, joku toinen päivä ei ole. Mutta kyllä sinäkin voit välillä dominoida 😉

• Anonyymi

Liiskaa vaan muut, oon täys paska :(

• Anonyymi kirjoitti:

Olen tosi pahoillani, en tarkoittanut. Et sinä sellainen ole.

Joudut hieman hyvittelemään...

• Anonyymi

No tänään oli softista, joku toinen päivä ei ole. Mutta kyllä sinäkin voit välillä dominoida 😉

Okei ☺️ mut et sinä horo ole. Anteeks siitä kiitos. Laukesin pitkin kylppäriä :D

• Anonyymi

Joudut hieman hyvittelemään...

Mielelläni, joko sinä käyt nukkumaan vai haluatko jotain hyvää vielä...?

• Anonyymi kirjoitti:

Mielelläni, joko sinä käyt nukkumaan vai haluatko jotain hyvää vielä...?

Ei makeaa mahan täydeltä...

• Anonyymi

😋 kuumia unia kuumikselle...

• Anonyymi

Jatketaanko myöhemmin alistamisen merkeissä? Voisit liiskata mut kun olin törppö 😉

• Anonyymi

Hei minun valontuoja, koska tuut taas vapauttaa mut? :)

• Anonyymi

Jatketaanko myöhemmin alistamisen merkeissä? Voisit liiskata mut kun olin törppö 😉

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4403
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      58
      3082
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      113
      2521
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      118
      2358
    5. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      40
      2023
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1977
    7. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      78
      1912
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      224
      1733
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1627
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1608
    Aihe