Lauantaina oli häkki täynnä ja Ässät antoi verivihollisen tyrmätä itsensä heti ensimmäisessä erässä kuin Robert Helenius konsanaan. Rahat takaisin, kiitos.
Ässät petti porilaiset lipunostajat
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Miten niin petti? Pelasi juuri kuten oletettiinkin, ei pettänyt taaskaan.
- Anonyymi
Näin juuri.
Aloittajalle voi sanoa vain, että "Mitäs läksit?!" Kuka käski mennä katsomaan Ässien peliä? - Anonyymi
Eilen Ässät paikkasi mainettaan ottamalla puhtaan 3-0 voiton HPK:sta.
Lukolle ei saisi kylläkään hävitä koskaan.
- Anonyymi
Kannattaa lukea uuninpankkopoikaa niin ei tule tyrmätyksi. Saku olisi kannattanut ottaa isomäen iltaan lukemaan lakia.
- Anonyymi
Persu-ukko jaksaa sotkea Sakua väärään paikkaan jatkuvasti.
Muuten kannattaa lukea Saku Timosen lähes päivittäin kirjoittamia juttua. Siten pysyy ajan tasalla paremmin kuin pelkästään Seiskaa ja iltapäivälehtiä lukemalla.
Löytyvät helposti haulla Saku Timonen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749