onko epäonnea

ollut tänään perjantai 13sta päivänä?.. kun olin valokuvaamassa maalauksia iso rysähdys kuului kellarista.. taulunlaseja putosi pino maahan ja tuli kauhee sotku.. lisäksi yksi lasinsiru tuli jalkaani.. noh vähän kirpasee..

kyllä tässä päivässä oman kokemukseni kautta on jotain hämärää..

14

317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valerian.s

pankki aintoi lainaa just tänään..:)))

T:Doe-10

• valerian.s

sain juuri ssssätkän sytytettyä;)

• valerian.s kirjoitti:

sain juuri ssssätkän sytytettyä;)

..se on jollekin onnenpäivä toiselle ei.. tasapaino onnen ja epäonnen välillä pitää säilyttää..

• valerian.s
        pervokki kirjoitti:

..se on jollekin onnenpäivä toiselle ei.. tasapaino onnen ja epäonnen välillä pitää säilyttää..

joskus minunkin on nämä lainat maksettava..mut hyvää pe-illan jatkoa sullekin:)

• Lyyli-Sisko

epäonnen päivä. Tein SUUREN ja historiallisen mokan töissä. Taidan irtisanoa itseni. Päivää en syytä vaan sitä että eilen illalla huomasin joutuvani käymään tänään lääkärissä ja sen vuoksi join ensin miehen kaljat, sitten korkkasin viinipullon. Kuohuviini vielä jäi jäljelle.

• ..tässä päivässä on jotain hämärää.. viime kerralla kaatu limut lipastoon.. onneks tärkeät paperit ei kastuneet (ihme).. aikamoinen sotku.. monta laatikkoo piti putsata..

• valerian.s

oikein teit??Kerrohan,jos voitaus jelpata..??

• valerian.s
        pervokki kirjoitti:

..tässä päivässä on jotain hämärää.. viime kerralla kaatu limut lipastoon.. onneks tärkeät paperit ei kastuneet (ihme).. aikamoinen sotku.. monta laatikkoo piti putsata..

sinä taiteilijasielu--nyt mä menen ottamaan kunnon löylyt..toivottavasti SY:n antamaa hunajashampoota on jäljellä;) ...ihan oikeesti. Öitä.

• valerian.s kirjoitti:

sinä taiteilijasielu--nyt mä menen ottamaan kunnon löylyt..toivottavasti SY:n antamaa hunajashampoota on jäljellä;) ...ihan oikeesti. Öitä.

..mennä saunaan.. poltan itseni, sauna syttyy palaa tai saan sydänkohtauksen.. taas tutisuttaa..

• Jimbo^

Tänään on ollu onnea ja epäonnea.....alotetaan aamusta...aamu alkaa hyvin, hyvä mieli jne...lähen kouluun..tunnit menee helposti käyn ostamassa mässyy ja limuu..ou jeah mikä nautinto...tunnin pääst päätän kavereitten kaa ostaa pizzaa....ostetaan...syödään....taas nautinto...SITTEN..istutaan ulkona lintsataan tunnilta..(on yks syy miks, pitkä juttu en ala selittää, en siis oo litsaaja..oikeesti :D ) sit tulee ruotsin maikka ja sanoo et äkkii tunnille ja bla bla bla....mä nousen ylös hakee reppuu....kävelen vähän aikaa ja sit käännyn sanoo kaverille jotai ja hups astuin lasin päälle....teki reijät 100 euron kenkiin ja pienen reijän jalkaa :)...sit....pientä häsläystä opettajan kaa...puhun itteni pussiin...sit päätän lähtee himaa. Opettajan luvalla, tietenkin..mut sit en mennykkää...jäin hengaa kavereitten kaa...siinä ulkona sit käveltii ja kävin hakee tsygän ja vahingos kaadoin pari tsygää....arghh....sit..meen kauppaan...häviin 3 egee...yhtäkkii mulle soitetaan, mun mutsi ja sanoo et koulun kanslias on mun lompakko...menin sit hävittää sen..voi v****...alkaa menee hermot..lopulta saan lompakon ja onnistun viel kaatuu pyöräl, istuu ruohikolle mis on sikana murkkuja ja tulla märäks...SIINÄ OLI PIENTÄ EPÄONNEA...:)....nyt vaa naurattaa kaikki :)

• ..vielä naura.. päivää on vielä jäljellä..

• ....keleen ....tana

Jouduin töihin .

• awerell

autoon tuli pari tonnin remontti....(euroissa)

• quistis

munkin mielestä...mul kaikki tänään ihan kummallisen usvan takana...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      68
      4421
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      98
      3956
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      51
      3479
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      22
      2713
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      25
      2552
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      56
      2403
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      43
      2267
    8. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      39
      1897
    9. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47