Heippa! Harrastan siis säännöllistä ratsastusta ja olen ratsastanut yli vuoden. Nyt olisi tallilla harjoitus pukuratsastuskilpailut ja niihin pitäisi siis olla jonkinlainen puku. Mutta nyt en oikein tiedä miksi pukeutua ja millä tavalla, että se olisi myös turvallista. Kypärä on pakollinen ja turvaliivejä suositellaan. Kisat tulisivat olemaan ensimmäiseni. Ne ovat marraskuun 20 päivä, sunnuntaina. Olen miettinyt että pukeutuisin joksikin halloween hahmoksi. Toisena ajatuksena olisi prinsessa. Olen siis 11-vuotias tyttö. Joten toivon todella kovasti vinkkejä pukuun!!! Voitteko vastata myös mitä eri halloween hahmoja olisi? Kiire ei vielä ole, mutta pikaisia vastauksia! Kiitos todella paljon vastanneille!
Pukuratsastuskilpailuihin pukeutuminen
5
201
Vastaukset
- Anonyymi
Ainiin🤦🏻♀️, minä pöljä kun sanoin, että voisin pukeutua joksikin halloween hahmoksi niin se halloweenhan on mennyt jo sen jälkeen!🤦🏻♀️ Joten mielessä on siis vain prinsessa. Voitteko kertoa vinkkejä pukuun? Tai onko muita hahmoja/asioita? Kiitos, kiitos, kiitos todella paljon jos vastaatte!!!
T: Aloittaja - Anonyymi
On kupu ravittu https://www.is.fi/mainos/art-2000009139610.html
- Anonyymi
Hä? En tajunnut miten tuo liittyi minun kysymykseeni?🤔
- Anonyymi
Kysymme tänään tai tässä viikonlopun aikana ratsastuksenopettajaltani, että millä hevosella/ponilla menen!;) Ja en oo muuten varma osallistunko puomi-vai ristikkoluokkaan!
Aloittaja. - Anonyymi
Moi! En taida osallistuakaan kisoihin (henkilökohtainen syy). Mutta kertokaa ihmeessä tulevaisuuteen pukuja! Tallimme omistaja/opettaja kertoi, että pidämme uudet kisat myöhemmin! Jos nekin vaikka olisivat pukuratsastusteemaiset niin ehdottomasti ehdottakaa pukuideoita!:)
T:~Aloittaja
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1452540Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy232240Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1882087Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82501588Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1331320Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861184Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.1021128- 84937
Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har17922Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j69894