Pukuratsastuskilpailuihin pukeutuminen

Anonyymi-ap

Heippa! Harrastan siis säännöllistä ratsastusta ja olen ratsastanut yli vuoden. Nyt olisi tallilla harjoitus pukuratsastuskilpailut ja niihin pitäisi siis olla jonkinlainen puku. Mutta nyt en oikein tiedä miksi pukeutua ja millä tavalla, että se olisi myös turvallista. Kypärä on pakollinen ja turvaliivejä suositellaan. Kisat tulisivat olemaan ensimmäiseni. Ne ovat marraskuun 20 päivä, sunnuntaina. Olen miettinyt että pukeutuisin joksikin halloween hahmoksi. Toisena ajatuksena olisi prinsessa. Olen siis 11-vuotias tyttö. Joten toivon todella kovasti vinkkejä pukuun!!! Voitteko vastata myös mitä eri halloween hahmoja olisi? Kiire ei vielä ole, mutta pikaisia vastauksia! Kiitos todella paljon vastanneille!

5

189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ainiin🤦🏻‍♀️, minä pöljä kun sanoin, että voisin pukeutua joksikin halloween hahmoksi niin se halloweenhan on mennyt jo sen jälkeen!🤦🏻‍♀️ Joten mielessä on siis vain prinsessa. Voitteko kertoa vinkkejä pukuun? Tai onko muita hahmoja/asioita? Kiitos, kiitos, kiitos todella paljon jos vastaatte!!!

T: Aloittaja

• Anonyymi
      • Anonyymi

Hä? En tajunnut miten tuo liittyi minun kysymykseeni?🤔

• Anonyymi

Kysymme tänään tai tässä viikonlopun aikana ratsastuksenopettajaltani, että millä hevosella/ponilla menen!;) Ja en oo muuten varma osallistunko puomi-vai ristikkoluokkaan!

Aloittaja.

• Anonyymi

Moi! En taida osallistuakaan kisoihin (henkilökohtainen syy). Mutta kertokaa ihmeessä tulevaisuuteen pukuja! Tallimme omistaja/opettaja kertoi, että pidämme uudet kisat myöhemmin! Jos nekin vaikka olisivat pukuratsastusteemaiset niin ehdottomasti ehdottakaa pukuideoita!:)
      T:~Aloittaja

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      141
      3898
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      352
      3015
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      13
      1937
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1655
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1109
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      964
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      874
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      811
    9. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      784
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      67
      779
    Aihe