Pukuratsastuskilpailuihin pukeutuminen

Anonyymi-ap

Heippa! Harrastan siis säännöllistä ratsastusta ja olen ratsastanut yli vuoden. Nyt olisi tallilla harjoitus pukuratsastuskilpailut ja niihin pitäisi siis olla jonkinlainen puku. Mutta nyt en oikein tiedä miksi pukeutua ja millä tavalla, että se olisi myös turvallista. Kypärä on pakollinen ja turvaliivejä suositellaan. Kisat tulisivat olemaan ensimmäiseni. Ne ovat marraskuun 20 päivä, sunnuntaina. Olen miettinyt että pukeutuisin joksikin halloween hahmoksi. Toisena ajatuksena olisi prinsessa. Olen siis 11-vuotias tyttö. Joten toivon todella kovasti vinkkejä pukuun!!! Voitteko vastata myös mitä eri halloween hahmoja olisi? Kiire ei vielä ole, mutta pikaisia vastauksia! Kiitos todella paljon vastanneille!

5

172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ainiin🤦🏻‍♀️, minä pöljä kun sanoin, että voisin pukeutua joksikin halloween hahmoksi niin se halloweenhan on mennyt jo sen jälkeen!🤦🏻‍♀️ Joten mielessä on siis vain prinsessa. Voitteko kertoa vinkkejä pukuun? Tai onko muita hahmoja/asioita? Kiitos, kiitos, kiitos todella paljon jos vastaatte!!!

T: Aloittaja

• Anonyymi
      • Anonyymi

Hä? En tajunnut miten tuo liittyi minun kysymykseeni?🤔

• Anonyymi

Kysymme tänään tai tässä viikonlopun aikana ratsastuksenopettajaltani, että millä hevosella/ponilla menen!;) Ja en oo muuten varma osallistunko puomi-vai ristikkoluokkaan!

Aloittaja.

• Anonyymi

Moi! En taida osallistuakaan kisoihin (henkilökohtainen syy). Mutta kertokaa ihmeessä tulevaisuuteen pukuja! Tallimme omistaja/opettaja kertoi, että pidämme uudet kisat myöhemmin! Jos nekin vaikka olisivat pukuratsastusteemaiset niin ehdottomasti ehdottakaa pukuideoita!:)
      T:~Aloittaja

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      42
      4360
    2. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      138
      4099
    3. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      64
      3756
    4. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      113
      3666
    5. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      34
      3557
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      73
      3382
    7. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      88
      2946
    8. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      54
      2845
    9. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      25
      2646
    10. Korjaamo suositus

Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p
      Hyrynsalmi
      14
      2364
    Aihe