Rölli, tänään tämmönen tuunattu biisi jolla irvailen teille miehille

Anonyymi-ap

"Työpäivä takana ja tulen duunist himaan.
Huudan "moro kulta"
Takas tulee " pääs kiinni horo"
Mietin päässäni et " voi jmalauta, miksei meikäläistä voi kukaan auttaa!"

Mies tulee eteiseen ja nuhtelu alkaa; "mä koitin soittaa sulle"

"mä en pystynyt vastaan! Oon sanonu etten töis pysty jutella!"

"Anna luuri tänne!"

En haluu riiteleen ruveta..
Se lukee tekstarit. lukee soitetut puhelut.
Välil tuntuu et sen mustasukkaisuuteen tukehdun!


Kannattaako juosta miehen pillin mukaan!
huidon apua,muttei huomaa silti kukaan!
kiinnosta ei muut
mutta mielin määrin valitusta saat,kaikki mitä teet on väärin.

Mieti kaksi kertaa ennen kuin ryhdyt yhteen.
siihen helvettiin ja paat hynttyyt yhteen
Vitutukseen usein vastaus on mies.
Jumala miks teit miehestä niin vaikeen!

...

"Kenenkä bokserit nää on??
....Ai ne onkin mun" 🤦‍♀️

https://www.youtube.com/watch?v=HMm6RNr2-Ug

20

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      MIES LANKESI SYNTIIN NAISEN KÄÄRMEMÄISYYDEN TAKIA ELI PILASITTE MEIDÄT MANIPULAATIOLLANNE IHAN ITSE 🐍! Ehkä Jumala teki meistä heikkoja jotta Hän saisi nauttia jumaluuskompleksistaan ylitse meidän.

      • Anonyymi

        😂 tiesin ettei rölli malta olla naisia syyttämästä tässäki asiassa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂 tiesin ettei rölli malta olla naisia syyttämästä tässäki asiassa!

        Sähän miespuolinen aloittaja kommentoit omaa tekstiäsi mikä näiden erittäin teennäisten ristiriitatilanteiden luomisen tai lavastuksen funktio niinku on? Kerro mulle ja noille elämänkoululaisille samalla oppitunnin merkeissä


    • Anonyymi

      Näköjään Röllitär ollu viel sunnuntainakin aika sooseissa.

      • Anonyymi

        Röllihän on lempeellä tuulella. 😘 eiks tänään irtoo yhtään karseempaa settiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Röllihän on lempeellä tuulella. 😘 eiks tänään irtoo yhtään karseempaa settiä?

        Milaista pitäisi olla? Eimiaa taasko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milaista pitäisi olla? Eimiaa taasko?

        No tos mun musalinkin alussa oleva haukkumasetti on aikalailla sitä mitä haen ja noh.. eimiakin vetää samaa shaissee tuutin täydeltä.

        tässä mietin et oon tainnu kesyttää röllin, kun se on yhä harvemmin kuspää mulle ja tykkää yhä useemmin mun jutuista tääällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tos mun musalinkin alussa oleva haukkumasetti on aikalailla sitä mitä haen ja noh.. eimiakin vetää samaa shaissee tuutin täydeltä.

        tässä mietin et oon tainnu kesyttää röllin, kun se on yhä harvemmin kuspää mulle ja tykkää yhä useemmin mun jutuista tääällä.

        Kaikki tykkää sun jutuista. Oot palstan tähti ja valopilkku!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki tykkää sun jutuista. Oot palstan tähti ja valopilkku!

        Kaikki paitsi eimia ? Se inhoo mua 😂


        https://youtu.be/LDkW7yePrkI


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki paitsi eimia ? Se inhoo mua 😂


        https://youtu.be/LDkW7yePrkI

        Ja se eimiakin tapahtuu vaan sun päässä! Ei kukaan inhoo sua palstalla


      • Anonyymi

        Ainoot näytöt sulla Eimiasta jo jostain 2017-2019 vuosilta. Silloin joku on käyttänyt rekattua merkkiä: Ei Mia Ei ap.

        Sitä nikkiä täältä ei enää löydy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoot näytöt sulla Eimiasta jo jostain 2017-2019 vuosilta. Silloin joku on käyttänyt rekattua merkkiä: Ei Mia Ei ap.

        Sitä nikkiä täältä ei enää löydy.

        Eimia on tuo sivusta kirjoittelija. Varattu joka liitää täällä haukkumas kaikkia.

        Se muistuttaa paljon aloituksessani olevan musalinkin naista


      • Anonyymi

        Miten niin vielä sunnuntainakin- oletko sinä kovinkin hyvin perillä fiktiivisten virtuaalihahmojen asioista tai miten koet, että teollikoneisto poikkeaisi toisistaan yhtenäkään päivänä maininnan arvoisesti? Hirveä yritys sulla päällä pitää tätäkin hahmoa tosielämään liitettävänä henkilönä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milaista pitäisi olla? Eimiaa taasko?

        Saatko sinä siitä pulinasta jonka varsin hyvin tiedät jonkun sekavan ukon höpöttelyksi paljonkin eri sfäärejä irti ja jos saat, niin mitäköhän se kertoo sinusta siinätapaukaessa? Käytätkö itse pulveria tms kun elät selvästi jossain ihan hämärän rajamailla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja se eimiakin tapahtuu vaan sun päässä! Ei kukaan inhoo sua palstalla

        Ei kukaan voi inhota mitään fiktiivistä hahmoa siinä mielessä. Onko sulla jokin päteväkin syy puhutella miestä& palstatrollia tuohon tapaan ja suhteuttaa jotain omia kuvitelmiasi palstaan tai johonkin yksittäiseen henkilöön?


    • Kili ämmä.

    • Anonyymi

      Mistä lähtien kuntouttavaa työtukitoimintaasi on kutsuttu duuniksi?

      • Anonyymi

        Kuten olen sanonut jo pari kertaa. Kuntouttava on työkkärin palvelu jolla yritetään aktivoida työnhakuun.

        Se ei ole työ vaan te-toimiston palvelu jolla yritetään saada työtön pois tukia nostamasta ja palkkaa saamaan ja veroja maksaa joista voidaan sitten kustantaa tukia jollekin muulle.

        Te-toimisto pyrkii poistaan tukia nostavat ja tekeen niistä työtä tekeviä joiden kautta saadan rahaa lisää tukiin mitä tarjotaan vähävaraisille/ työttömille.


        Kuntouttava ei ole työ mistä saa palkkaa josta lähtee veroo vaan työ jossa ollaan eläen tuilla jotka on kerätty palkkaa saavien tilipusseista.

        Siksi työssä käyviä välillä vtuttaa ankarasti kun työnpakoilijat käyttää heidän rahojaan päihteisiin tai irtoseksiin tms. Turhuuteen.

        Voi kuntouttavan kautta työllistyäkin.

        Itse sain ekan palkkatyön kuntouttavan sopparin avulla. Todistin sillä että olen hyvä, luotettava, ahkera osaava työntekijä ja heillä kun tuli tarve hommat heillä jo osaavalle niin mä sain paikan.

        Sillee mun eka työpaikka ammattiin valmistumisen jälkeen mulle tuli.


        Nuorten kun voi olla vaikee saada töitä kun on nuori ja kokematon ja työnantajat haluu 5-10 v työkokemusta omaavan ammattilaisen eikä koulusta just valmistunutta 0 vuotta työkokemusta alalta olevaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten olen sanonut jo pari kertaa. Kuntouttava on työkkärin palvelu jolla yritetään aktivoida työnhakuun.

        Se ei ole työ vaan te-toimiston palvelu jolla yritetään saada työtön pois tukia nostamasta ja palkkaa saamaan ja veroja maksaa joista voidaan sitten kustantaa tukia jollekin muulle.

        Te-toimisto pyrkii poistaan tukia nostavat ja tekeen niistä työtä tekeviä joiden kautta saadan rahaa lisää tukiin mitä tarjotaan vähävaraisille/ työttömille.


        Kuntouttava ei ole työ mistä saa palkkaa josta lähtee veroo vaan työ jossa ollaan eläen tuilla jotka on kerätty palkkaa saavien tilipusseista.

        Siksi työssä käyviä välillä vtuttaa ankarasti kun työnpakoilijat käyttää heidän rahojaan päihteisiin tai irtoseksiin tms. Turhuuteen.

        Voi kuntouttavan kautta työllistyäkin.

        Itse sain ekan palkkatyön kuntouttavan sopparin avulla. Todistin sillä että olen hyvä, luotettava, ahkera osaava työntekijä ja heillä kun tuli tarve hommat heillä jo osaavalle niin mä sain paikan.

        Sillee mun eka työpaikka ammattiin valmistumisen jälkeen mulle tuli.


        Nuorten kun voi olla vaikee saada töitä kun on nuori ja kokematon ja työnantajat haluu 5-10 v työkokemusta omaavan ammattilaisen eikä koulusta just valmistunutta 0 vuotta työkokemusta alalta olevaa.

        Ja itseäni henk.koht. vituttaa myös työtä pakoilevien irtoseksin jälkeinen kuormitus joka tulee 9 kk päästä sillä he tekee lisää tarvetta muiden rahoilla elämiseen kun vääntää lapsen, kun ei edes itseään pysty itse elättään, vaan tarvii siihenkin ulkopuolisten käymään palkkatöissä heidän ravinnon ja asumisen turvaamikseksi, koska hehän saa tukia joista ne maksaa ne asunnot ja ruokansa ja sit kun on se mukula siihen väännetty niin muut myös elättää sitä sen mukulaa sen vanhemman lisäksi.

        Miksi ihmiset ei käytä ehkäisyä, sillon kun ei itsestäkään pysty huolehtiin?


      • Anonyymi

        Mistä lähtien tuota mustamaalaamista ja maalittelua palstan provohahmoihin kautta on kutsuttu duuniksi? Oletko itsesi kovinkin ryhdikkääksi ja mielekkääksi ja yritätkö valehdella ja mitätöidä toisten ihmisten elämää? Kuten päätoiminen opiskelu korkeakoulussa typistyy työllistämistoiminnaksi ja siinä välillä voi nillittää kun puhuu oikealle asianosaiselle ja tämän ihan täysin tiedostaen liian hienosta sanastosta tavalliselle tukitolppaduunarille? Jonka ajankäytön perusteeella voisi päätellä pitkällä lomalla olijaksi ns


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      78
      3756
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3012
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2930
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2788
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2724
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2475
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      272
      2263
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      215
      1956
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1927
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1887
    Aihe