Ei me tarvita ydinvoimala jos joka omakotitalossa on tuulivoimala ja aurinkopanelit :)
Ja sitten meidän ei tarvitse murehtia sittä että tuleko teknisiä ongelmia rittäkö sähkö mitä jos ne huoma vaurioitta talvella kun ne huolta ydinvoimala kun on 30 astetta pakkasta ja tuleko taas 1 kk huoltokatko :)
Se voi olla hyvä asia että sähkölasku nouse ihmiset murehti kuinka sen saa maksettua ehkä ihmiset rupea keksimään muitta keinoja ratkaista ongelma :)
Ja ne joka aasu omakotitalo voi laitta aurinkopanelit ja tuulivoimala ja ilmalämpöpumppu :)
Mutta ne joka aasu vuokralla voi aika vähän tehdä muuta kun yrittä suostutella vuokranantaja asentaman aurinkopanelit ja tuulivoimala ja ilmalämpöpumpput :)
Ja minä kun aasun hoitokoti niin minun pitä tietenkin sanoa hoitsuille että ne käske huoltomiehet asentaman aurinkopaneli ja tuulivoimala :)
Huomenna meillä on asukaskokous niin minä ehdottan :)
Mutta yksi on ainakin varma jos meillä on aurinkopanelit ja tuulivoimalat niin me ei tarvitse ydinvoimala :)
Ja se on kaikken lisäksi vieläpä ekologinen vaihtoehto ja se aivan varmasti pienentä sähkölaskua :)
Että se on hyvä asia että ihmiset murhtivat kuinka saa sähkölasku maksettua ja he joutuvat etsimän uusia keinoja kuinka ne ratkaise ongelman :)
Etsimään uusia keinoja ratkaista ongelma.
Anonyymi-ap
4
69
Vastaukset
- Anonyymi
Tai sitte voi olla että muutta takas alas sinne oma leveyspiiri
- Anonyymi
Aloittajalle ei kukaan ollut kertonut että talvipakkasilla ei tuule ja aurinko on kaamosaikana piilossa. Lienee ehkä pelkkä trolli, koska kukaan ei voi olla noin tietämätön faktoista.
- Anonyymi
Mine kannssa ehdotus, jokka talo sisään ydimpannu ja ne aurinkopanerit katto päälle. Mine otta asia esile vihreä kokouskessa. Greenpiss rules!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72545- 1211841
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1351636Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill541540Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671362Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741356- 1501305
- 521218
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761163- 591158