400 000 euroa maksoi Al-holilaisen tuonti Suomeen

Anonyymi-ap

Että tuollainen summa sitten meni tuohon järjettömyyteen.

Syyrian al-Holin ISIS-pakolaisleiriltä Suomeen tuotujen äitien ja lasten palautukset ovat maksaneet veronmaksajille noin 400 000 euroa.

Asiasta kertoo Suomen viranomaistoiminnasta al-Hol -kokonaisuudessa vastaava ulkoministeriön konsulipäällikkö Jussi Tanner twitterissä. 25 lasta ja yhdeksän aikuista.

Nämä isis-äidit oli pääasiassa kai somaleita, mutta seassa ainakin yksi ihan suomalainenkin jihadisti.

Mutta ei sieltä ketään olisi pitänyt hakea, nämä äidit ovat itse sinne lähteneet ja ovat vastuussa lastensa kohtalosta. Jos lapsia kuolee, se on ihan äitien oma vika.

Ja nämä lapset vähän iästä riippuen ovat jo aivopestyjä ääri-islamiin, eivätkä siitä muuksi muutu, eli kasvaessaan saattavat olla myös uhka. Ja äidit saa ihan rauhassa täällä levittää väkivaltaista ideologiaansa, he pääsivät kuin koira veräjästä, mitään tuomioita ei edes yritetty niille saada. Jopa Ruotsissa on annettu tuomioita noille, mutta Marinin hallitus on tällainen.

14

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Maksoi ehkä kyllä. Todellinen maksu se kuitenkaan ole. Elävät nyt täällä muiden verorahoilla ja elinikä on vielä pitkä. Lapset pieniä ja luultavasti jo kohta kadulla häiriköimässä. Eli todellinen summa on julmetusti suurempi eikä kukaan välitä. Näitä vaan tänne kuskataan sieltä ja muualta ja kohta ollaan kuin Ruotsissa. Kantaväestö ei uskalla enää edes päivänvalossa ulos.

• Anonyymi

Joo, loppusumma tulee oleen valtava.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, loppusumma tulee oleen valtava.

Niinpä, elinikäinen elättäminen. Jos vielä tekevät aikuisina rikoksia, niin joltakin voi mennä vielä henki.

• Anonyymi

Onhan tuo nyt tärkeämpää kuin esim. kantasuomalaisen lääkäriin pääsy.

• Anonyymi

Punavihreiden mielestä.

• Anonyymi

Vihreiden vika.

• Anonyymi

Ja kansalle valehdeltiin että nämä itse maksaa matkansa toki oli tiedossa että pekka ja kumppanit kusettaa mutta näin ne valehteli kansalle päin naamaa tässäkin asiassa.

• Anonyymi
    • Anonyymi

>>25 lasta ja yhdeksän aikuista. noin 400 000 euroa.

No, siittä voit alkaa laskeskeleen, mitä porrrvarin juonittelu voisi maksaa, ja KUKA maksaa !!!! Tässä herrrliinin sanomain veijjarin julistus asiasta. Teillä kun ei kuulemma enää jaksa edes "seisoa" ...

Suomeen tarvitaan uutta väkeä ja paljon
      https://www.hs.fi/paakirjoitukset/

t. haans.sea

• Anonyymi

Tuolla nyt ei ole mitään väliä, ei tuo ole kummoinenkaan summa.
      Pitää noutaa loputkin lapset ja äidit pois leiriltä.
      Tuon asian arvostelu on pelkästään rasismia.

• Anonyymi

34 hlö, elinkaarikustannus hyvässä tapauksessa 1milj €/nuppi. Kokonaisku 34 milj €.
      Huonommassa, jengirikollisuutta terrorismia jne, 2-3milj €/nuppi. Kokonaiskulu 68-102 milj €.
      Näillä mennään.

• Anonyymi

JEE

• Anonyymi

Nämä isis-äidit oli pääasiassa kai somaleita, mutta seassa ainakin yksi ihan suomalainenkin jihadisti.

• Anonyymi

400 000 euroa maksoi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1652
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1478
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      891
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      849
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      791
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      766
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      718
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      718
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      710
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      673
    Aihe