Demarit vaihtavat puheenjohtajaa ennen vaaleja ettei Sanna joudu vaalitentteihin

Anonyymi-ap

Mistä lyödään vetoa että Demarit vaihtavat puheenjohtajaa juuri ennen vaaleja? Sannasta ei ole vaalitentteihin. Hän on ihan loppu.

19

125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Höpsistä vaan, Sanna on iskussa ja pystyy jauhottamaan kenet vaan tentissä, vaikka vastassa olisi kepulien kuoliaaksiläpättäjä, Orpon kanssa ei tarvitse kuin nousta seisomaan mies kutistuu. Tietenkään ei ole sanottu kenen kanssa edes vaalikeskustelun teatteria sitten käydään, eiköhän hallitus sovita kulissien takana, viihdeosio varmaan on jonkunlainen Tv ssä kansalle. Jännittävää on kokoonpano SDp ,kokomus ja joitain siipiveikkoja Rkp kristilliset, maan taloustilanne ei kestä enää vihreitä vallassa, onko Saarikolla vielä nöyryyttä tulla Marin lakeijaksi, jakovaraa ei enää kepuille ole juurikaa maakuntahimmeli takasi muutamalle siipeilijälle virkapaikan mitä vielä?

• Anonyymi

Niin mut mitä jos jauho loppuu? Nehän on nyt pidättänyt niitä kauppiaita.

• Anonyymi

Kuinka kauan luulet että voi vetää jauhoa nokkaan kunnes alkaa paukut loppumaan?

• Anonyymi

Mitä jos ne kysyy kysymyksiä taloudesta?

• Anonyymi

Orpohan meni aivan jauhoiksi Marinin ja Saarikon käsittelyssä, myönsi tämän itsekin.

• Anonyymi

Niin ku ne vinku kuin siat. Naiset pitää jahdata pois politiikasta kivillä ja kepeillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ku ne vinku kuin siat. Naiset pitää jahdata pois politiikasta kivillä ja kepeillä.

En tiedä susta, mutta itse katsoin ohjelman ja Marin sekä Saarikko jauhottivat takeltelevan Orpon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä susta, mutta itse katsoin ohjelman ja Marin sekä Saarikko jauhottivat takeltelevan Orpon.

Siis miten ne jauhotti? Mikä oli asian sisältö?

• Anonyymi

Marin oli loistava tenteissä ennen viime vaaleja kun tuurasi Rinnettä. Hän on selkeä ja looginen. Kiinnitin jo silloin huomioita hänen osaamiseensa.
      Jo pelkästään Marinin takia kannattaa demareita äänestää. Osaamista löytyy.

• Anonyymi

Osaa mm. ottaa lainaa ja vetää kaljaa ja jauhoa

• Anonyymi

Marin on edelleen 2000-luvun ja galluphistorian YLIVOIMAISESTI SUOSITUIN Suomen pääministeri.
        Ja myös Marinin hallitus on Suomen galluphistorian suosituin hallitus.

• Anonyymi

Miten poliittinen osaaminen näkyy siis tentissä? Eikö vastauksien älyllinen sisältö ole tärkeämpi kuin se että miten esiintyy tai miten taklaa toista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten poliittinen osaaminen näkyy siis tentissä? Eikö vastauksien älyllinen sisältö ole tärkeämpi kuin se että miten esiintyy tai miten taklaa toista?

Siinä se juuri olikin että erityisesti Marin, mutta myös Saarikko voittivat Orpon argumentoinnillaan 10:0.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä se juuri olikin että erityisesti Marin, mutta myös Saarikko voittivat Orpon argumentoinnillaan 10:0.

Ja aihe oli mikä? Oliko Orpo siis väärässä jossain asiassa?

• Viime sunnuntaina alkoi taas radiossa "Pääministerin haastattelutunti" -ohjelmat. Kuuntele niitä, niin huomaat, että Marin vastaa vuolaasti ja nopeasti toimittajien kysymyksiin. Mielipiteistä jokaisella on oikeus olla eri mieltä, mutta sanavilmiiksi Marin on tunnustettava.

• Anonyymi

Tyypillinen Demari puhuu paljon ja nopeasti ympäripyöreitä ja yleensä kun analysoi sisältöä tarkemmin niin siitä löytyy loogisia ristiriitaisuuksia. Krista Kiuru on hyvin tunnettu tästä.

• Anonyymi

sosikaalitemokratia eli delirium

• Anonyymi

Kannattais vaihtaa. Sanna kyllä mokaa tentit

• Anonyymi

Sanna saa kysymykset etukäteen ja vastaa nopeasti, ettei unohda, mitä avustajat olivat kirjoittaneet vastaukseksi ko kysymykseen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin kyllä

pyytää anteeksi. Sinä et varmaan enää juuri ajattele asiaa. Kuljet ylpeänä eteenpäin. Olit mulle se.
      Ikävä
      45
      1400
    2. Sä oot nainen ihan hullu.

Anna mun rakastaa sua. Anna mun himoita sua! Anna mun tulla sun päällesi ja sano mulle että sä rakastat mua. Mun päivä on muuten ihan pilalla
      Ikävä
      72
      1210
    3. Minkä biisin antaisit kaivatullesi?

Jos voisit antaa kaivatullesi yhden biisin niin mikä se olisi? 🎶
      Ikävä
      102
      1138
    4. Kappas! Jaajo Linnonmaa viestitteli näin nuorelle Janni Hussille: "Sulla oli siellä ihan..."

Jaajo Linnonmaa on tehnyt pitkän uran Radio Suomipopin Aamulypsy-ohjelmassa. Mies jättää aamushown joulukuun lopulla ja samalla katkeaa hedelmällinen
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1067
    5. Tykkäisitpä minusta

Edes ihmisenä. Kun minä tykkään niin paljon sinusta.
      Ikävä
      45
      948
    6. Mitähän mietit mies

Jäitkö minua kaipaamaan siitä ajasta kun vielä nähtiin? Nähdäänkö me enää koskaan?
      Ikävä
      67
      923
    7. Etkai sää vaan puhu minusta

sun tuttujen ja kaverien kans?
      Ikävä
      84
      788
    8. Ymmärrän jos tää oli nyt tässä

Mä mokasin ja toivon sulle pelkkää hyvää.
      Ikävä
      56
      757
    9. Tee se tänään

Päätä että teet sen tänään. Laita mulle oikeasti viestiä... Saatat yllättyä positiivisesti.
      Ikävä
      57
      741
    10. Veikkaus: Kuka voittaa Selviytyjät-kisan? Julia, Tommi vai Sami?

Selviytyjät-finaali on sunnuntaina. Nyt voi veikata voittajaa: Kuka voittaa Selviytyjät-kisan? -Julia -Tommi -Sami Lue lisää finalisteista: https:
      Tv-sarjat
      32
      659
    Aihe