Mikä tapaus on Pentti Heiska, joka tekee yhteistyötä salaliittoteoreetikkojen kanssa

Anonyymi-ap

Pentti Heiska näyttää tekevän tiivistä yhteistyötä Petri Paavolan lahkon kanssa. Puhuu Salus Lähetyksen tilaisuuksissa pitkään ja välillä ihan väärinkin. Mikä tapaus tämä on? Onko Pentti Heiska myös näitä rokotevastaisia salaliittoteoreetikkoja?

26

547

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Itse asiassa viittaamassasi Pentti Heiskan opetuksessa on paljon olennaisia virheitä, joten se ei ole kyllä väkevää Raamatun julistamista eikä muutenkaan laadukasta opettamista. Otan pari esimerkkiä.

        Pentti Heiska sanoo, ettei tiedetä, miten Jumalan nimi YHWH vokalisoitaisiin, joten on parempi, ettei nimeä lausuta ollenkaan. Heiska on väärässä.

        Karaiittijuutalaiset ovat aina lausuneet nimen Jehovah, sillä he eivät noudata ortodoksijuutalaisten perinnäissääntöä, jonka mukaan nimeä ei saa lausua ääneen.

        Juutalaisten kirjoituksissa nimi on yleensä vokalisoitu Jehovah, mutta ei koskaan Jahve. Tämän takia keskiaikaisissa Raamatuissa nimi on translitteroitu Jehovah. Jehovan nimessä ei ole samat vokaalit kuin Adonaissa tai Elohimissä, joten nimen vokaalimerkit eivät tule näistä sanoista, kuten monet väärin asian selittävät.

        YHWH on hebrealainen nimi, jossa on kolme tavua ja siten myös vähintään kolme vokaalia, minkä takia voimme sulkea pois Jahve, koska siinä on vain kaksi vokaalia. Kielioppisäännön mukaan konsonattien H ja W välissä tulee olle vokaali O, joten oikea tapa translitteroida nimi on Jehovah.

        Juudan nimi (Jehudah) tulee sanoista Herra (Jehovah) ja ylistää (jada). Tiedämme tässä lauseessa olevasta runollisesta sanaleikistä, että YHWH on Jehovah eikä missään nimessä Jahve.

        "Ja Lea tuli taaskin raskaaksi, synnytti pojan ja sanoi: "Vihdoinkin saan ylistää Herraa." Siksi hän antoi pojalle nimeksi Juuda. Sitten hän ei enää synnyttänyt." (1 Moos 29:35)

        Tämän takia nimi Jeshua on muutettu kreikan kielelle Jeesus eikä Jaasus, kuten se olisi, jos YHWH translitteroitaisiin Jahve.

        Monet välttävät nimen lausumista, koska Jehovan todistajien harhaoppinen lahko käyttää tätä nimeä. Halutaan pysyä erossa nimestä, vaikka sillä ei ole mitään tekemistä Jehovan todistajien uskonnon kanssa. Jahve ei ole mitenkään parempi nimi, koska se ei ole Jumalan nimi vaan pikemminkin lähempänä Jupiterin muinaista nimeä Jove. Jumalan nimi YHWH on Jehovah.


      • Anonyymi

        Pentti Heiska käyttää Jeesuksen nimestä hebrealaisten muotoa Jeshua. Tosin hän jyrkästi kiistää olevansa judaisti ja sanoo, että hän on niin kaukana judaismista kuin itä on lännestä. Tämän perään videolla kuuluu yleisöstä huuto "aamen".

        Apostolit olivat kaikki judaisteja, kuten oli myös kreikkalainen pakanauskova Timoteus. Tämä johtuu siitä, ettei Jeesus tullut perustamaan mitään uutta uskontoa eikä asettamaan mitään uutta lakiakaan. Kristinusko on juutalaisuutta, joka uskoo Jeesuksen olevan Messias ja Jumalan Poika.

        "Mutta sen minä sinulle tunnustan, että kuljen sitä tietä, jota he sanovat lahkoksi, ja näin palvelen isieni Jumalaa: kaiken sen, mitä laissa ja profeettojen kirjoissa sanotaan, minä uskon," (Ap.t 24:14)

        "Paavali kiisti ne sanoen: "Mitään väärää en ole tehnyt, en juutalaisten lakia, en temppeliä enkä keisaria vastaan." (Ap.t 25:8)

        "Aamuvarhaisesta iltamyöhään Paavali todisti heille Jumalan valtakunnasta ja selitti sitä. Mooseksen lakiin ja profeettoihin vedoten hän yritti taivuttaa heidät uskomaan Jeesukseen." (Ap.t 28:23)

        "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan. Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut." (Matt 5:17,18)

        Jos Pentti Heiska kieltää olevansa judaisti ja haluaa pysyä erossa apostolisesta kristinuskosta, niin hänellä ei ole mitään mahdollisuutta pelastua. Petri Paavolan lahko yleisesti ottaen on purkanut lain ja siten kieltänyt apostolisen kristinuskon, joten tämän lahkon opeilla ei kukaan pelastu. Tässä on asianmukaiset Raamatun viittaukset, jotka vahvistavat asian olevan näin:

        "Sitä, joka jättää laista pois yhdenkin käskyn, vaikkapa kaikkein vähäisimmän, ja siten opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa vähäisimmäksi. Mutta sitä, joka noudattaa lakia ja niin opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa suureksi. Minä sanon teille: ellette te noudata Jumalan tahtoa paljon paremmin kuin lainopettajat ja fariseukset, te ette pääse taivasten valtakuntaan." (Matt 5:19,20)

        "Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon. Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?' Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'." (Matt 7:21-23)

        "Ei Jumala hyväksy vanhurskaiksi niitä, jotka vain kuulevat lain sanoja, vaan vanhurskaiksi julistetaan ne, jotka myös noudattavat lakia." (Room 2:13)

        "Ja luonnostaan ympärileikkaamaton, joka täyttää lain, on tuomitseva sinut, joka lainkirjaiminesi ja ympärileikkauksinesi olet lainrikkoja." (Room 2:27)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pentti Heiska käyttää Jeesuksen nimestä hebrealaisten muotoa Jeshua. Tosin hän jyrkästi kiistää olevansa judaisti ja sanoo, että hän on niin kaukana judaismista kuin itä on lännestä. Tämän perään videolla kuuluu yleisöstä huuto "aamen".

        Apostolit olivat kaikki judaisteja, kuten oli myös kreikkalainen pakanauskova Timoteus. Tämä johtuu siitä, ettei Jeesus tullut perustamaan mitään uutta uskontoa eikä asettamaan mitään uutta lakiakaan. Kristinusko on juutalaisuutta, joka uskoo Jeesuksen olevan Messias ja Jumalan Poika.

        "Mutta sen minä sinulle tunnustan, että kuljen sitä tietä, jota he sanovat lahkoksi, ja näin palvelen isieni Jumalaa: kaiken sen, mitä laissa ja profeettojen kirjoissa sanotaan, minä uskon," (Ap.t 24:14)

        "Paavali kiisti ne sanoen: "Mitään väärää en ole tehnyt, en juutalaisten lakia, en temppeliä enkä keisaria vastaan." (Ap.t 25:8)

        "Aamuvarhaisesta iltamyöhään Paavali todisti heille Jumalan valtakunnasta ja selitti sitä. Mooseksen lakiin ja profeettoihin vedoten hän yritti taivuttaa heidät uskomaan Jeesukseen." (Ap.t 28:23)

        "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan. Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut." (Matt 5:17,18)

        Jos Pentti Heiska kieltää olevansa judaisti ja haluaa pysyä erossa apostolisesta kristinuskosta, niin hänellä ei ole mitään mahdollisuutta pelastua. Petri Paavolan lahko yleisesti ottaen on purkanut lain ja siten kieltänyt apostolisen kristinuskon, joten tämän lahkon opeilla ei kukaan pelastu. Tässä on asianmukaiset Raamatun viittaukset, jotka vahvistavat asian olevan näin:

        "Sitä, joka jättää laista pois yhdenkin käskyn, vaikkapa kaikkein vähäisimmän, ja siten opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa vähäisimmäksi. Mutta sitä, joka noudattaa lakia ja niin opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa suureksi. Minä sanon teille: ellette te noudata Jumalan tahtoa paljon paremmin kuin lainopettajat ja fariseukset, te ette pääse taivasten valtakuntaan." (Matt 5:19,20)

        "Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon. Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?' Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'." (Matt 7:21-23)

        "Ei Jumala hyväksy vanhurskaiksi niitä, jotka vain kuulevat lain sanoja, vaan vanhurskaiksi julistetaan ne, jotka myös noudattavat lakia." (Room 2:13)

        "Ja luonnostaan ympärileikkaamaton, joka täyttää lain, on tuomitseva sinut, joka lainkirjaiminesi ja ympärileikkauksinesi olet lainrikkoja." (Room 2:27)

        >>>Petri Paavolan lahko yleisesti ottaen on purkanut lain<<<

        Yleisesti ottaen on niin, että joka purkaa ja hylkää lain, silloin ei ole edes Kristuksen uhria syntien sovitukseksi. Tämä on hyvin tavallista monissa seurakunnissa. Hylätään laki ja sitten kiristellään viimeisellä tuomiolla hampaita, kun pelastusta ei tullutkaan.

        Heb 10:26 Sillä jos me tahallamme teemme syntiä, päästyämme totuuden tuntoon, niin ei ole enää uhria meidän syntiemme edestä,
        27 vaan hirmuinen tuomion odotus ja tulen kiivaus, joka on kuluttava vastustajat.
        28 Joka hylkää Mooseksen lain, sen pitää armotta kahden tai kolmen todistajan todistuksen nojalla kuoleman:

        Matt 7:22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pentti Heiska käyttää Jeesuksen nimestä hebrealaisten muotoa Jeshua. Tosin hän jyrkästi kiistää olevansa judaisti ja sanoo, että hän on niin kaukana judaismista kuin itä on lännestä. Tämän perään videolla kuuluu yleisöstä huuto "aamen".

        Apostolit olivat kaikki judaisteja, kuten oli myös kreikkalainen pakanauskova Timoteus. Tämä johtuu siitä, ettei Jeesus tullut perustamaan mitään uutta uskontoa eikä asettamaan mitään uutta lakiakaan. Kristinusko on juutalaisuutta, joka uskoo Jeesuksen olevan Messias ja Jumalan Poika.

        "Mutta sen minä sinulle tunnustan, että kuljen sitä tietä, jota he sanovat lahkoksi, ja näin palvelen isieni Jumalaa: kaiken sen, mitä laissa ja profeettojen kirjoissa sanotaan, minä uskon," (Ap.t 24:14)

        "Paavali kiisti ne sanoen: "Mitään väärää en ole tehnyt, en juutalaisten lakia, en temppeliä enkä keisaria vastaan." (Ap.t 25:8)

        "Aamuvarhaisesta iltamyöhään Paavali todisti heille Jumalan valtakunnasta ja selitti sitä. Mooseksen lakiin ja profeettoihin vedoten hän yritti taivuttaa heidät uskomaan Jeesukseen." (Ap.t 28:23)

        "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan. Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut." (Matt 5:17,18)

        Jos Pentti Heiska kieltää olevansa judaisti ja haluaa pysyä erossa apostolisesta kristinuskosta, niin hänellä ei ole mitään mahdollisuutta pelastua. Petri Paavolan lahko yleisesti ottaen on purkanut lain ja siten kieltänyt apostolisen kristinuskon, joten tämän lahkon opeilla ei kukaan pelastu. Tässä on asianmukaiset Raamatun viittaukset, jotka vahvistavat asian olevan näin:

        "Sitä, joka jättää laista pois yhdenkin käskyn, vaikkapa kaikkein vähäisimmän, ja siten opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa vähäisimmäksi. Mutta sitä, joka noudattaa lakia ja niin opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa suureksi. Minä sanon teille: ellette te noudata Jumalan tahtoa paljon paremmin kuin lainopettajat ja fariseukset, te ette pääse taivasten valtakuntaan." (Matt 5:19,20)

        "Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon. Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?' Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'." (Matt 7:21-23)

        "Ei Jumala hyväksy vanhurskaiksi niitä, jotka vain kuulevat lain sanoja, vaan vanhurskaiksi julistetaan ne, jotka myös noudattavat lakia." (Room 2:13)

        "Ja luonnostaan ympärileikkaamaton, joka täyttää lain, on tuomitseva sinut, joka lainkirjaiminesi ja ympärileikkauksinesi olet lainrikkoja." (Room 2:27)

        Taas täyttä valhetta raamatunkohtineen kuten jo tiedämme valhejuutalaisten tekevän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        >>>Petri Paavolan lahko yleisesti ottaen on purkanut lain<<<

        Yleisesti ottaen on niin, että joka purkaa ja hylkää lain, silloin ei ole edes Kristuksen uhria syntien sovitukseksi. Tämä on hyvin tavallista monissa seurakunnissa. Hylätään laki ja sitten kiristellään viimeisellä tuomiolla hampaita, kun pelastusta ei tullutkaan.

        Heb 10:26 Sillä jos me tahallamme teemme syntiä, päästyämme totuuden tuntoon, niin ei ole enää uhria meidän syntiemme edestä,
        27 vaan hirmuinen tuomion odotus ja tulen kiivaus, joka on kuluttava vastustajat.
        28 Joka hylkää Mooseksen lain, sen pitää armotta kahden tai kolmen todistajan todistuksen nojalla kuoleman:

        Matt 7:22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

        Joka hylkää mooseksen lain taas tuo valehtelija jatkaa tuota raamatunkohdan häpäisyä eikä koskaan vastaa tähän väitteeseen .
        Tietääkö kukaan tuon valehtelijan nimeä joka valehtelee kerta kerran jälkeen.


    • Anonyymi

      Pentti Heiska on samaa porukkaa Petri Paavolan kanssa ja siitä syystä häneen ei pidä luottaa.

      • Anonyymi

        On syntiä käydä Salus Lähetyksen tilaisuuksissa.

        2 Joh 10 Jos joku tulee teidän luoksenne eikä opeta tällä tavoin, älkää ottako häntä kotiinne älkääkä edes tervehtikö häntä.
        11 Se, joka lausuu hänet tervetulleeksi, osallistuu hänen pahoihin tekoihinsa.


    • Anonyymi

      Kaikenlaisia tonttuja täällä onkin. Selitäppä rokotteista johtuva ylikuolleisuus, rokotehaitat sekä alin syntyvyys 120 vuoteen. Rokotettujen valtava sairastaminen sekä rokotettujen suuret määrät keskenmenoja. Rokotevastaisuus ei ole mitään salaliittoteoriaa, se on tosiasioiden tiedostamista. Oletko joku lahkolainen ?

      • Anonyymi

        Ylikuolleisuus ei johdu rokottamisesta vaan taudista.

        Rokotteiden tehosta ja sivuvaikutuksista on valtavan paljon tietoa, koska niitä on annettu parin vuoden ajan miljardeja annoksia. Tulos on, että rokottamattomilla on 30 kertaa suurempi todennäköisyys saada koronan vakava muoto. Kuolleisuus on ollut USA:ssa kaikkein suurinta niissä osavaltioissa, missä on otettu vähiten rokotteita.

        Petri Paavolan lahkon juoni on pelotella ihmisiä dramaattisilla salaliittoteorioilla "piikistä" ja saada heidät pelkäämään psyykkisesti rokotteita, etteivät he niitä ottaisi ja siten joutuisivat taudin uhriksi.

        Saarnaaja Lassi Erpiökin kuoli koronaan, vaikka muuten oli hyväkuntoinen mies.


      • Anonyymi

        "alin syntyvyys 120 vuoteen"

        Tuo väite osoittaa, että olet täysin irti todellisuudesta. Rokotteilla ei ole mitään tekemistä alhaisen syntyvyyden kanssa.


      • Anonyymi

        "rokotettujen suuret määrät keskenmenoja"

        Somessa kiertää sitkeästi täysin perusteeton salaliittoteoria, että rokotteet aiheuttavat lapsettomuutta. Älkää menkö tähän halpaan.


      • Anonyymi

        >>>Rokotevastaisuus ei ole mitään salaliittoteoriaa, se on tosiasioiden tiedostamista.<<<

        Tosiasioiden tiedostaminen näkyy siten, että ottaa rokotteet. Minäkin olen ottanut ne, eikä minulle ole tullut koronaa eikä mitään muutamaan kamalaa asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >>>Rokotevastaisuus ei ole mitään salaliittoteoriaa, se on tosiasioiden tiedostamista.<<<

        Tosiasioiden tiedostaminen näkyy siten, että ottaa rokotteet. Minäkin olen ottanut ne, eikä minulle ole tullut koronaa eikä mitään muutamaan kamalaa asiaa.

        Minä en ole ottanut koronarokotteita. Ei pelottanut vaikka yritystä ja painostamista riitti.

        Koronaa tai flunssaa olen sairastanut.

        Kuolen kun tunnit tulee täyteen.Hautausmaalla kävelyllä aurinkolasit silmillä heinäkuun aikaan voit kulkea hautakiven ohi, jossa kirjaimia: Tässä lepää ylösnousemusta odottava kovanaama, joka ei ottanut koronarokotteita vaan eli kunnes oli hänen kuolemansa.

        Selef Urge


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ylikuolleisuus ei johdu rokottamisesta vaan taudista.

        Rokotteiden tehosta ja sivuvaikutuksista on valtavan paljon tietoa, koska niitä on annettu parin vuoden ajan miljardeja annoksia. Tulos on, että rokottamattomilla on 30 kertaa suurempi todennäköisyys saada koronan vakava muoto. Kuolleisuus on ollut USA:ssa kaikkein suurinta niissä osavaltioissa, missä on otettu vähiten rokotteita.

        Petri Paavolan lahkon juoni on pelotella ihmisiä dramaattisilla salaliittoteorioilla "piikistä" ja saada heidät pelkäämään psyykkisesti rokotteita, etteivät he niitä ottaisi ja siten joutuisivat taudin uhriksi.

        Saarnaaja Lassi Erpiökin kuoli koronaan, vaikka muuten oli hyväkuntoinen mies.

        Suomessa on rokotetut ,jotka on joutunut sairaalaan ja ylikuolleisuus on nimenomaan rokotettuja ihmisiä.
        Nuorten aikuisten äkkikuolemat on myös rokote myrkyn aiheuttamaa ja yleisin on tukos sydänmessä.
        Vammautumisia, erilaisia vakavia neurologisia oireita, aivosumua yms lista on loputon ja siitä on aivan selvät fakta tiedot.
        Onneksi Suomen kansa on lopettanut rokotteiden ottamisen.
        Työ on tuottanut tulosta ja kiitän omaa tiimiäni tässä samalla ,jotka on tehnyt hyvää työtä ,että rokotteet on nohynekin perseessä kohta.L Lehtosella myös kun vyyhti alkaa purkautua.


    • Anonyymi

      Näyttää Pentti Heiskan ja Petri Paavolan yhteistyä senkun vain jatkuvan. Pentti Heiska näyttää olevan samaa lahkoa, joten häntä ei kannata kuunnella.

    • >>Jos Pentti Heiska kieltää olevansa judaisti ja haluaa pysyä erossa apostolisesta kristinuskosta, niin hänellä ei ole mitään mahdollisuutta pelastua. Petri Paavolan lahko yleisesti ottaen on purkanut lain ja siten kieltänyt apostolisen kristinuskon, joten tämän lahkon opeilla ei kukaan pelastu. Tässä on asianmukaiset Raamatun viittaukset, jotka vahvistavat asian olevan näin:>>

      Juutalaisuus ei tunne kidutushelvettiä. Joten aivan sama.

      • Anonyymi

        "Juutalaisuus ei tunne kidutushelvettiä."

        Kyllä tuntee:

        Dan 12:2 Monet maan tomussa nukkuvista heräävät, toiset ikuiseen elämään, toiset häpeään ja ikuiseen kauhuun.

        Jes 66:24 Ja kun he lähtevät ulos, he näkevät niiden ruumiit, jotka ovat minusta luopuneet. Mato, joka niitä kalvaa, ei kuole, liekki, joka niitä nuolee, ei sammu.


      • Anonyymi

        Olet monessa muussakin pelastuskeskeisemmässäkin asijassa ihan pihalla vaktojen suhteen?

        Katolilaisuushan niitä ylläpitää.

        Sinä olet katolilainen. Kuten liberaaliteologiakaan ei myöskään katolilaisuus ole Raamatussa pysyvää kristinuskoa vaan kerettiläisyyttä.Koetko jotakin puuttuvan sydämestäsi? Onko sinulla kivisydän, kova ja kerettiläisyyden valheilla paajutettu? Hylkää paha katolilaisuus.

        Totuudessa,

        Selef Urge


    • Aloittaja jos vähääkään ymmärtäisi niin ei pilkkaisi niitä jotka varoittaa rokotteista.
      Mutta ymmärrystä ei ole.Sen huomaa.

      • Anonyymi

        Kolme saaneena ihan on mennyt hyvin ja koronatta.


    • Anonyymi

      Pentti Heiska on suuresti kunnioitettu puhuja Saulusmedian poppoon parissa. Eli ei hän kovin erilaista oppia silloin voi opettaa kuin Saulusmedia. Sen verran osaan minäkin ynnätä. 😂

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5479
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3375
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1883
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1855
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      21
      1699
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1548
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      13
      1447
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1327
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      21
      1295
    Aihe