Brittimies on upotuttanut käteensä pankkikorttisirun

Anonyymi-ap

Arnie Szoke on ensimmäisenä brittinä ottanut käteensä implantin, jonka avulla hän voi ostaa ja myydä. Tästäkö se alkaa?

Britanniassa vaihdettiin pääministeriksi YGL hindu, maan rikkaimpia miehiä. Hänen puheensa oli kuin kaikua prinssi Charlesin puheesta Oliko se viime syksynä vai edellisenä: '... triljoonia käytettävänään...'

Macron kokoustaa Vatikaanissa ja puhuu maailmanuskonnon tapaamisessa ja suunnittelee rauhansopimusta. Onko Macron tosiaan se, jota israelilaiset luulevat messiaakseen ja jonka esittämään rauhansopimukseen he tarttuvat? Jos Macronin avulla (tämän näytelmän mukaan) saadaan rauha Ukrainan ja Venäjän välille, tehdäänkö hänestä YK:n pääjohtaja? Olisiko se hyvä paikka olla antikristuksena? Hän uhosi aikovansa hallita kuin Jupiter. Hän pani alulle uuden valtioiden liiton hiljattain; siitä ei ole paljon puhuttu.

Kaikki tuntuu viittaavan siihen, että uskovien kristittyjen ylöstempaus tapahtuu hyvin pian. Miten aiotte viettää viimeiset metrit tässä juoksukisassa? Yritättekö auttaa muitakin mukaamme?

3

270

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

COP27-kokous marraskuussa. Keskustelevat tuosta uudesta pian pakollisesta maailmanuskonnosta. Elämme viimeisiä hetkiä ennen uskovien kristittyjen ylöstempausta. Te, jotka ette vielä usko, katsokaapa vaikka vanha filmi Case for Christ. Se on edelleen hyvä. Lehtimies alkaa etsiä todisteita siitä, että Jeesus-usko perustuu valheille. Ja kuinkas sitten kävikään.

• "Kaikki tuntuu viittaavan siihen, että uskovien kristittyjen ylöstempaus tapahtuu hyvin pian. Miten aiotte viettää viimeiset metrit tässä juoksukisassa? Yritättekö auttaa muitakin mukaamme?"

Hyvä kysymys! Rukoillaan voimaa ja viisautta toimia nämä viimeiset ajat Jumalan tahdon mukaan.

• Anonyymi

Onhan näitä siruja muuallakin ja jo kauan sitten. Pahan Akselin eli Israelin ja USA:n sotilailla on sirut. Useilla ellei useimmillakin Rahan Valtiailla ainakin ns länsimaissa, näillä Oligarkeilla on sirut.
      Meilläkin mennään pikkuhiljaa siruttamiseen, mikä on jo vuosia sitten päätetty toteuttaa. Tähän mennessä viimeisin askel oli ns lähimaksu pankkikortilla. Opetetaan kansa tällä tavalla Sirun käyttöön ja samalla hiotaan sen käyttö toimivaksi kaikilla alueilla. Ei tuo siirtymä ole enää suuri kun pankkikortin ominaisuudet asennetaan siruun. Ja se pankkikortti kuetaan kaupan kassalla jo nyt sinun taskussasi olevasta kortista, ellei se kortti ole metallikotelossa. Tästä on todisteet.
      Toisin sanoen pankkiasiasi hoituu ilman pankkikirjaa (poistunut jo kauan sitten), ilman tunnuslukuja tai erillistä tunnuslukulaitetta tai ilman ns älykännykkää, joka vakoilee sinun tekemisiäsi jo muutenkin 24/7/365. Siru riittää, kaikki muu on Ison Veljen tietokoneella. Tekniikka on ollut jo kauan olemassa, sitä sisäänajetaan pikkuhiljaa ja kansa on tyytyväistä! Ajatella: ei enää pankkikortteja, ajokortteja, passeja, kirjastokortteja, KELA-kortteja, käteistä rahaa jne. Mikä helpotus! Siru hoitaa kaiken Ison Veljen tietokoneen avulla. Yhteys toimii RFID -tekniikalla, sillä samalla kuin kauppojen kassojen varkaudenestohälytykset. Eikä siinä sirussa ole kuin sinun Ihmisen Lukusi, 6 6 6=18 merkkiä, ja se luku on toiminut jo enemmän kuin 30 vuotta, olen itse testannut kahdesti KELA:lle ja se toimi!
      Voidaan se siru myös tatuoida sinuun. Näkymättömänäkin.
      Nyt sanot, että minä olen hullu tai ainakin vainoharhainen. Sitten kun tuo kaikki on toteutettu, sanot että kaikkihan tuon ovat aina tienneet ja että näin on hyvä. Raamatun varoitusta ei usko juuri kukaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan Emma gaala.

Luuleeko Martina olevansa koko Emmagaalan pääjehu vai mikä on? Monta päivää jo laittanut itseään gaalaa varten,ja tottakai, pois kotoa hotelliin pakko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      331
      2776
    2. Ilman heijastinta ?

Kauhavalla lenkkeilijä menehtyi auton törmättyä päin. Kyllä se heijastin on halpa henkivakuutus pimeällä, toki ei ole tietoa että onko heijastinta käy
      Kauhava
      14
      1925
    3. Erika Vikman Emmagaalassa

Luulin nähneeni tuolta harakalta kaiken, mutta erehdyin. Mikä hiton riepu sillä on päällä? Hirveä ilmestys!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      204
      1891
    4. Olen tajunnut että tein virheen

Kun meidän yhteys katkesi. Olisit ollut se oikea nainen mulle, miten enää voisin asian korjata? Olen pahoillani.
      Ikävä
      118
      1680
    5. Pilaa sun tunteista

Sitähän minä vaan teen täällä. Ootko tajunnut?
      Ikävä
      341
      1586
    6. Sofia lähti taas matkalle

sinä ja minä emme....
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      1337
    7. Kerro itsestäsi jotain, joka tulisi todennäköisesti yllätyksenä kaivatullesi

Hyvässä tai pahassa. (Mutta mieluummin tietysti olisi kiva kuulla niitä hyviä asioita!)
      Ikävä
      116
      1261
    8. Martina, uusi hirviö Jocelyn Wildenstein

Emma gaalan matolla Martinan esiintyi tänään, naama muuttuneena hirviön kaltaiseksi, kuten överi kauneusleikkauksia itselleen tehnyt Jocelyn Wildenste
      Kotimaiset julkkisjuorut
      265
      1194
    9. Miehen malli ja rooli tässä yhteiskunnassa

Eli olen jo pitkään ollut sitä mieltä, että miehen rooli on ollut murroksessa jo vuosikymmenien ajan ja yhä edelleen se on vähän hakusessaan. En ole
      Sinkut
      236
      1014
    10. 82 prosenttia kannattaa Natoa!!!

SUOMALAISTEN Nato-jäsenyyden kannatus on koko ajan vahvistunut ja vankistunut. IS:n Taloustutkimuksella teettämän kyselyn mukaan 82 prosenttia on sit
      NATO
      239
      884
    Aihe