Varsinais-Suomen tulevaisuuden sosiaali- ja terveyskeskushankkeen ehkäisypalveluiden kehittämisen projektin myötä maksuton ehkäisy tulee mahdolliseksi kaikille alle 25-vuotiaille varsinaissuomalaisille nuorille 1. marraskuuta alkaen.
Sitten voi harrastaa seksiä estoitta.
Maksuttoman ehkäisyn kokeilu käynnistyy marraskuussa
11
168
Vastaukset
- Anonyymi
Saako pojat myös ilmaiseksi kortsuja vai onko tää vain tyttöjen ehkäisyä?
- Anonyymi
Eiköhän tää oo vaan teineille tarkoitettua materiaalia eli lähinnä ehkäisypillereitä ja kierukoita.
- Anonyymi
Saako terveyskeskuksesta välineitä vai mistä ne pitää hakea?
- Anonyymi
Ei mitään ilmaiseksi. Titi nallen veljen nimi on LAKANALLE. Siinä on ilmainen ehkäisykeino..
- Anonyymi
No onneksi nykyään yhä suurempi osa teinipojista kuksii toisia poikia, joten raskauden ehkäisylle ei ole tarvetta.
- Anonyymi
Ei siitäkään tänäpäivänä voi olla mitenkään varma.
- Anonyymi
He naivat ja me maksamme. Ei ole veronmaksajien kustantaa toisen kuksimista .
Viikkoraha kortonkeihin eikä roskaruokaan ja siiderin. - Anonyymi
Spermat voi tulla pimppiin täytyy asettaa kondomi erektoituneelle penikselle mutta ei naiminen tunnu yhtä hyvältä myös voi laueta rinnoille tai suuhun T: jami 14
- Anonyymi
Mistä niitä kortsuja saa sillä pitäisi illaksi saada pakkaus kun muija tulossa kylään.
- Anonyymi
Kysy Terveysristeyksestä.
- Anonyymi
Koskeeko myös tulijoita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317746
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455260- 594822
- 763497
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162035Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗321981- 311849
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441707- 371649
- 1631489