Raamattu on

Anonyymi-ap

Jumalan sanaa.

4

386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      UT ei sisällä Jumalan sanaa.
      VT:ssä on Mooseksen ylöskirjoittamia muistiinpanoja, mitä Jahve puhui Moosekselle. Näitä pidetään Jumalan sanana. Tosin ainoastaan hepreankielistä sanatarkkaa versiota, käännökset ovat aina kääntäjän omaa tulkintaa, tai tulkinnan tulkinnan tulkintaa (heprea-> kreikka -> englanti -> suomi) jossa väärinkäsitykset kumuloituvat eikä se ole enää miltään kannalta Jumalan sanaa.

    • Raamattu on Jumalan omasivu.
      Hänen ilmoituksensa ihmiskunnalle.

      Avain
      kaiken olemassa olevan ymmärtämiseen
      on Raamattu.

      ”sillä ei koskaan ole mitään profetiaa
      tuotu esiin ihmisen tahdosta,
      vaan Pyhän Hengen johtamina
      ihmiset ovat puhuneet sen,
      minkä saivat Jumalalta”

      Raamatun päähenkilö
      sen ensimmäisestä Sanasta
      eli Alusta alkaen
      on Jeesus Kristus.

      Jumala käyskenteli Paratiisissa
      ja keskusteli Maan valtiaaksi
      asetetun Aadamin kanssa.
      Silloin Jumala kertoi Aadamille
      syntyjä syviä.

      ”Alussa loi Jumala taivaan ja maan.”

      Ja näin Raamatun peruskertomus
      tallentui aina seuraavalle sukupolvelle.

      Tapahtumien edetessä
      Genesis sai
      peruskertomuksen jälkeen
      10 jatkokertomusta.

      Ja lopulta koko Genesis
      tallennettiin kirjalliseen muotoon
      Mooseksen toimesta.

      Ja näin Pyhän Hengen johtamana
      syntyi ensin Viisi Mooseksen kirjaa,
      sitten koko Vanha Testamentti.
      Ja sitten Uusi Testamentti.

      Ilmestyskirja on
      viimeinen päivitys
      koko Raamattuun.

      Siinä mainitaan
      1000 vuotta pitkä aikajakso,
      joka on ihmiskunnan historiassa
      seitsemäs millennium.

      Tuo seitsemäs päivä on
      iki-ihana 1000 vuotta kestävä
      Herran valoisa loistava päivä,
      jolloin paholainen on sidottuna
      syvyyden kahleilla
      ja Jeesus Kristus hallitsee.

      Silloin tämä nykyinen maailma
      on alkuperäisessä asetelmassaan.
      Edes eläimet eivät enää tapa
      eivätkä syö toisiaan.

      Ja kaiken tämän jälkeen
      Jumala luo
      Uudet taivaat ja Uuden maan.

      Tällainen on Jumalan ilmoitus
      ihmiskunnalle.

    • Anonyymi

      Aamen! Se on Jumalan ilmoitus ihmisille.

    • Anonyymi

      Jumalien sanaa!!!
      Kristillisten Kaikkivaltiaan Jumalan ja Kaikkivaltiaan Jeesuksen
      ja kristittyjen laittomuuden Herrat:
      https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      85
      741
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      675
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      29
      555
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe