Raamattu on

Anonyymi-ap

Jumalan sanaa.

4

386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      UT ei sisällä Jumalan sanaa.
      VT:ssä on Mooseksen ylöskirjoittamia muistiinpanoja, mitä Jahve puhui Moosekselle. Näitä pidetään Jumalan sanana. Tosin ainoastaan hepreankielistä sanatarkkaa versiota, käännökset ovat aina kääntäjän omaa tulkintaa, tai tulkinnan tulkinnan tulkintaa (heprea-> kreikka -> englanti -> suomi) jossa väärinkäsitykset kumuloituvat eikä se ole enää miltään kannalta Jumalan sanaa.

    • Raamattu on Jumalan omasivu.
      Hänen ilmoituksensa ihmiskunnalle.

      Avain
      kaiken olemassa olevan ymmärtämiseen
      on Raamattu.

      ”sillä ei koskaan ole mitään profetiaa
      tuotu esiin ihmisen tahdosta,
      vaan Pyhän Hengen johtamina
      ihmiset ovat puhuneet sen,
      minkä saivat Jumalalta”

      Raamatun päähenkilö
      sen ensimmäisestä Sanasta
      eli Alusta alkaen
      on Jeesus Kristus.

      Jumala käyskenteli Paratiisissa
      ja keskusteli Maan valtiaaksi
      asetetun Aadamin kanssa.
      Silloin Jumala kertoi Aadamille
      syntyjä syviä.

      ”Alussa loi Jumala taivaan ja maan.”

      Ja näin Raamatun peruskertomus
      tallentui aina seuraavalle sukupolvelle.

      Tapahtumien edetessä
      Genesis sai
      peruskertomuksen jälkeen
      10 jatkokertomusta.

      Ja lopulta koko Genesis
      tallennettiin kirjalliseen muotoon
      Mooseksen toimesta.

      Ja näin Pyhän Hengen johtamana
      syntyi ensin Viisi Mooseksen kirjaa,
      sitten koko Vanha Testamentti.
      Ja sitten Uusi Testamentti.

      Ilmestyskirja on
      viimeinen päivitys
      koko Raamattuun.

      Siinä mainitaan
      1000 vuotta pitkä aikajakso,
      joka on ihmiskunnan historiassa
      seitsemäs millennium.

      Tuo seitsemäs päivä on
      iki-ihana 1000 vuotta kestävä
      Herran valoisa loistava päivä,
      jolloin paholainen on sidottuna
      syvyyden kahleilla
      ja Jeesus Kristus hallitsee.

      Silloin tämä nykyinen maailma
      on alkuperäisessä asetelmassaan.
      Edes eläimet eivät enää tapa
      eivätkä syö toisiaan.

      Ja kaiken tämän jälkeen
      Jumala luo
      Uudet taivaat ja Uuden maan.

      Tällainen on Jumalan ilmoitus
      ihmiskunnalle.

    • Anonyymi

      Aamen! Se on Jumalan ilmoitus ihmisille.

    • Anonyymi

      Jumalien sanaa!!!
      Kristillisten Kaikkivaltiaan Jumalan ja Kaikkivaltiaan Jeesuksen
      ja kristittyjen laittomuuden Herrat:
      https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      123
      1260
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      929
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      577
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      243
      471
    Aihe