Kuka tekee Kirkonkylässä

Anonyymi-ap

Renkaiden vaihtoja? Pian pitäisi laittaa talvirenkaat jo alle.

21

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saarinen

    • Anonyymi

      Maijala

    • Anonyymi

      Tekeekö arki iltaisin kun ei voi omana työaikana mennä renkaan vaihtoon?.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos soittaisit ja kysyisit ihan ite.

        https://www.traktorihuolto.fi/maatalouskonehuolto-anssi-saarinen-ky/
        https://www.facebook.com/TmiMaijalaJoonas/

        Kiitos yhteystiedoista. Minulle ei sano jotkut sukunimet yhtään mitään ,perusasukkaat toimii noin että kuvitellaan että kaikki tuntee kaikki pelkällä sukunimellä tai lempinimellä. . Nyt on hyvä kysyä ihan itse . Opetelkaa käyttäytymään ja jättäkää vaikka vastaamatta jos ette osaa tarkempia yhteystietoja laittaa paikkakunnan yrityksistä. Tämä siis kahdelle ensimmäiselle tietoniekalle.


    • Anonyymi

      Jos guuglettasit niin moni asia selviää. Ei tarvi sitten täällä arvostella perus vesilahtelaisia

      • Anonyymi

        Kyllä täällä voi ja saa kysyä. Pelkkä nimi ei kerro riittävästi. Onneksi on paikkakuntalaisia, jotka osaavat kääntää sukunimet yhteystiedoiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä täällä voi ja saa kysyä. Pelkkä nimi ei kerro riittävästi. Onneksi on paikkakuntalaisia, jotka osaavat kääntää sukunimet yhteystiedoiksi.

        Näin on eikä heti aleta v.ttuilemaan puskista.


    • Anonyymi

      Mulle kelpaa pimeenä pihassa tekeväkin jos osaa hommansa eikä hajota autoa tunkillansa. 50€ valmis maksamaan jos viikonloppuna joku viitsisi jeesiä.

    • Anonyymi

      50e on hyvä hinta . Tuun tekee

    • Anonyymi

      Ei ole renkaanvaihdolla kiirettä jos ei ole pohjoiseen päin menoa. Plussan puolella reilusti kaksi viikkoa tästä eteenpäin.

      • Anonyymi

        Juu se on eco teko kun ei laita nastoja liian aikaisin alle kuluttamaan asfalttia. Se on ratin ja penkin välissä vika jos ei osaa kesäkeleillä ajaa muilla kuin talvirenkailla. Joulukuun alusta se "talvirengaspakko "vasta alkaakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu se on eco teko kun ei laita nastoja liian aikaisin alle kuluttamaan asfalttia. Se on ratin ja penkin välissä vika jos ei osaa kesäkeleillä ajaa muilla kuin talvirenkailla. Joulukuun alusta se "talvirengaspakko "vasta alkaakin.

        Vaihtaa nastat kitkoihin kun talvirenkaat käy vanhaksi. Ei näillä leveyksillä tarvita nastoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaihtaa nastat kitkoihin kun talvirenkaat käy vanhaksi. Ei näillä leveyksillä tarvita nastoja.

        Sääennustajat pelottelee liikaa että nyt ja nyt pitää pian laittaa talvirenkaat alle. Taitavat saada lahjuksia rengaskauppiailta , eli ilmaiset kitkat tai nastat autoihinsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sääennustajat pelottelee liikaa että nyt ja nyt pitää pian laittaa talvirenkaat alle. Taitavat saada lahjuksia rengaskauppiailta , eli ilmaiset kitkat tai nastat autoihinsa.

        Logiikkasi ei avautunut minulle.

        Enivei, vaikka täällä saattaa jossain vaiheessa olla liukasta, todella liukasta jopa, niin hyvillä kitkarenkailla pärjää niissäkin tilanteissa. Muuten on lumetonta. Kitkarenkaat ovat ainoa oikea valinta. Toki pitää olla hyvät. En ryhdy kuitenkaan mainostmaan. Katsokaa testit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Logiikkasi ei avautunut minulle.

        Enivei, vaikka täällä saattaa jossain vaiheessa olla liukasta, todella liukasta jopa, niin hyvillä kitkarenkailla pärjää niissäkin tilanteissa. Muuten on lumetonta. Kitkarenkaat ovat ainoa oikea valinta. Toki pitää olla hyvät. En ryhdy kuitenkaan mainostmaan. Katsokaa testit.

        Kaikkien oma asia millä ajaa. Itse ostan laadukkaat nastarenkaat autooni jatkossakin eikä hinta ole este vaan jos ostaa jotkut halpikset se on liikenteessä hidaste. Tonni turvallisuudesta on kohtuu hinta. Eräskin taksiautoilija ensin kehuskeli hyviksi kitkoja, mutta mieli muuttui ja renkaat vaihtui nastarenkaiksi heti sen jälkeen kun ei päässyt koulukyytiläistensä kanssa sivutieltä peilijääkelillä päätielle takaisin ja kyyti myöhästyi. Auto oli laadukas henkilöauto, ei mikään tilapaku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkien oma asia millä ajaa. Itse ostan laadukkaat nastarenkaat autooni jatkossakin eikä hinta ole este vaan jos ostaa jotkut halpikset se on liikenteessä hidaste. Tonni turvallisuudesta on kohtuu hinta. Eräskin taksiautoilija ensin kehuskeli hyviksi kitkoja, mutta mieli muuttui ja renkaat vaihtui nastarenkaiksi heti sen jälkeen kun ei päässyt koulukyytiläistensä kanssa sivutieltä peilijääkelillä päätielle takaisin ja kyyti myöhästyi. Auto oli laadukas henkilöauto, ei mikään tilapaku.

        Tietysti vaikuttaa millaisia teitä ajelee. Jos ajelee pelkästään päätetä ja yleisesti sellaisia, joita aurataan ja pidetään lumesta puhtaana, kitkat riittää hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti vaikuttaa millaisia teitä ajelee. Jos ajelee pelkästään päätetä ja yleisesti sellaisia, joita aurataan ja pidetään lumesta puhtaana, kitkat riittää hyvin.

        Herrat ajelee vain kitkoilla pääväyliä. Menkää kokeilemaan kaljamokelillä hiekottamattomalle kylätielle niin teistä tulee auttamattomasti kuskinpenkillä matkustaja.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      4
      1559
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      19
      1181
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1039
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1038
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1031
    6. 4
      922
    7. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      918
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      3
      911
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      904
    10. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      892
    Aihe