Sehän on ollut Yhdysvaltain tavaramerkki saada koko kateushallinta omiin käsiinsä ja kaasuputken räjäytys oli sen huippu !?
Hajoaakon Unioni Venjä ja Kiina kateuteen, kaikki merkit ja valuuttaleikit on mukana !?
10
185
Vastaukset
- Anonyymi
EU on itse syyllinen kaasuputki ongelmiinsa nyt jännitetään kaikki miten etenki keski ja etelä EU n valtiot pärjäävät kylmässä talvessa heh taitaa tulla vilu EU nukeille hahahaaa
- Anonyymi
EU-vihaajat pöpisevät harhojaan omissa maailmoissaan.
EU jatkaa vahvaa yhteistyötään demokraattisin päätöksin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EU-vihaajat pöpisevät harhojaan omissa maailmoissaan.
EU jatkaa vahvaa yhteistyötään demokraattisin päätöksin.EU on kabut!
- Anonyymi
Ritinää ranska-saksa akselissa.
https://www.youtube.com/watch?v=2JpqDfeprlo- Anonyymi
EU ei järky mistään!
Se on kuin kallio muun maailman myrskyissä!
Ilman yhteistyötä EU:ssa jäsenmaat olisivat kuin lastut lainehilla supervaltojen sysittävinä.
- Anonyymi
Se on viimeinen niitti Eulle,jos rähmällään Usalle? Alkaa Kiinaa boikotoimaan!
- Anonyymi
EU ei ole rähmällään minnekään.
Miksi olisi?
Kiinan kommunistinen diktatuuri polkee uiguurien ihmisoikeuksia. Sellaiseen on puututtava.
Kiina tosin ei siitä tykkää,eikä välitä.
Keskinäinen kauppa on kuitenkin molemmille tarpeellista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EU ei ole rähmällään minnekään.
Miksi olisi?
Kiinan kommunistinen diktatuuri polkee uiguurien ihmisoikeuksia. Sellaiseen on puututtava.
Kiina tosin ei siitä tykkää,eikä välitä.
Keskinäinen kauppa on kuitenkin molemmille tarpeellista.Eu on kusessa ja rähmällään Usalle,ja lamassa. Ripuvainen Kinasta enemmän,kuin Usasta,pöljä!
- Anonyymi
"Länsimaisuus" itsessään on ylivertaisuusharhoissa elävää rappiokulttuuria. Se pitäisi hävittää maan päältä.
- Anonyymi
Taidatkos tuon sekavammin sanoa?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1372495Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3591938- 401597
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311423Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281330Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941193- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327917Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles107889Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53762