Hei ! Aattelin kysyä että olisinko valmis omaan hevoseen . Olen ratsastanut pienestä asti , tunneilla oon käynyt säännöllisesti 3-4 vuotta . Mulla on vuokrahevonen jonka kanssa tulee treenailtua 2 kertaa viikossa. Olen 162 cm ja painan n. 45 kg Olen enemmän hevos kuin poniratsastaja. Hevosten hoidosta tiedän paljon , sekä ruokinnasta ja sairauksista. Ammattilaisia varmasti löytyisi ympärille. Jos mulla ois oma hevonen niin luultavasti valmentautuisin & alkaisin kilpailla. Oon n. He b tasoinen joitain He A asioita on joskus tullu tehtyä. Saan hevosen kulkemaan peräänannossa. Ratsastaessa minulla on hellä käsi enkä revi suusta. Omaa hevosta rahoittaisi minun lisäkseni isäni. Tallipaikka ois n. 10 km päässä täysihoitotallilla . Suunnittelin niin että ekat vuodet ostasin varusteita yms. Sitte kun kaikki perusjutut on hankittuna niin alkais se hevosen ettiminen. Vähän epäilyttää esim että saanko sovitettua oikeanlaiset kuolaimet. Satulan sovittaja saisi käydä katsomassa sopivat satulat. Osaan huolehtia myös varusteiden kunnosta sekä hevosen hyvinvoinnista.
Luetuimmat keskustelut
- 1711482
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87687Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48526
- 37516
- 124513
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15490- 25483
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus49479