Miten menee? Onko kiva, kun ei tarvitse kuluttaa vähäisiä älynystyröitä muuhun kuin tarkoituksettomuuden pohdiskeluun?
No mitäs ateisti-uskovaiset tietää
9
69
Vastaukset
- Anonyymi
Kommunistinen neukku oli malliesimerkki mihin ateismi johtaa.
- Anonyymi
Mitäs pohtimista tässä on. Olen selvänäkijä, Aino Kassisen perillinen suoraan alenevassa polvessa. Pidän vastaanottoa eduskuntatalon kahvilassa. Asiakkaita on paljon. Viimeksi luonani piipahti Iiris (en kerro mistä puolueesta).
- Anonyymi
Ateismi ei ole uskoa vaan se on uskon aktiivistä kieltämistä eli satanismia
- Anonyymi
Ihan hyvin menee, kiitos kysymästä. Pohdiskelen kylläkin lähinnä ihan jokapäivisiä, yleensä itseäni ja läheisiäni koskettavia tuiki tavallisia asioita.
- Anonyymi
Luuletko saavasi kirkkaamman kruunun tästä lisäyksestä ansioluetteloon.
- Anonyymi
Mitähän sinä itse luulet ateismin itsepetoksella saavasi. ..?
- Anonyymi
Nää satukirjanselittäjät hakee elämänsä perusteet opuksen vertauskuvallisista tarinoista/selityksistä, joita taivaan yhteyshenkilöiltä käyvät vielä joka viikonloppu "herranhuoneessaan" tankkaamassa.
Kyllä tuolla konseptilla normaalista elämästä tukevasti irti pysyy. - Anonyymi
Ateisti uskoo tietävänsä vaikka ei tiedä uskovansa.
- Anonyymi
Mitäs itselles? Miksi ateistit sua vaivaa? Me ei ainakaan tuputeta sitä kenellekään ja mun mielestä saa uskoa vaikka saunatonttuun, jos se auttaa johonkin vaivaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 761270
- 741244
- 491139
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s1041068- 511035
- 34757
- 49724
- 59705
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?40656Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118587