Miten menee? Onko kiva, kun ei tarvitse kuluttaa vähäisiä älynystyröitä muuhun kuin tarkoituksettomuuden pohdiskeluun?
No mitäs ateisti-uskovaiset tietää
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kommunistinen neukku oli malliesimerkki mihin ateismi johtaa.
- Anonyymi
Mitäs pohtimista tässä on. Olen selvänäkijä, Aino Kassisen perillinen suoraan alenevassa polvessa. Pidän vastaanottoa eduskuntatalon kahvilassa. Asiakkaita on paljon. Viimeksi luonani piipahti Iiris (en kerro mistä puolueesta).
- Anonyymi
Ateismi ei ole uskoa vaan se on uskon aktiivistä kieltämistä eli satanismia
- Anonyymi
Ihan hyvin menee, kiitos kysymästä. Pohdiskelen kylläkin lähinnä ihan jokapäivisiä, yleensä itseäni ja läheisiäni koskettavia tuiki tavallisia asioita.
- Anonyymi
Luuletko saavasi kirkkaamman kruunun tästä lisäyksestä ansioluetteloon.
- Anonyymi
Mitähän sinä itse luulet ateismin itsepetoksella saavasi. ..?
- Anonyymi
Nää satukirjanselittäjät hakee elämänsä perusteet opuksen vertauskuvallisista tarinoista/selityksistä, joita taivaan yhteyshenkilöiltä käyvät vielä joka viikonloppu "herranhuoneessaan" tankkaamassa.
Kyllä tuolla konseptilla normaalista elämästä tukevasti irti pysyy. - Anonyymi
Ateisti uskoo tietävänsä vaikka ei tiedä uskovansa.
- Anonyymi
Mitäs itselles? Miksi ateistit sua vaivaa? Me ei ainakaan tuputeta sitä kenellekään ja mun mielestä saa uskoa vaikka saunatonttuun, jos se auttaa johonkin vaivaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....958987Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3156817Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?1005970- 1523870
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.303251Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.693214- 1762364
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171826- 321478
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191276