Onko Peppi ruma nimi?

Anonyymi-ap

Hei! Mun nimi on Peppi ja oon kyl pitkään vihannu mun nimeä. Jotkut ihmiset on väännelly nimeä toisiin lempinimiin joista en siis pidä.. Erityisesti yksi luokallani oleva tyttö kutsuu minua useasti pefaksi.. 🙁 En oikeastaan pidä siitä miten jo monta vuotta ihmiset on vitsailu mun nimestä. Kaikilla muilla kavereillani on mielestäni kauniit nimet esim. Milla tai Emma🤩 Sanoin heidän nimet koska ne ovat aika yleisiä nimiä mutta silti kauniita. En myöskään halua että muut läheiset saisi tietää että olen kirjoitellut tänne. Jos näätte tän niin pyydän että kerrotte oikeen mielipiteenne😥 Sanat sattuu mutta haluan tietää..

10

105

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Peppi - villi ja vapaa! Ammattina taiteilija tai käsityöläisammatti. Mielikuvat itsenäisestä naisesta/tytöstä - oman tien kulkijasta. Hyvä nimi 9/10 - JATKOON!

• Anonyymi

Onko sukunimesi Pitkätossu ?

• Anonyymi

Tämmöset kommentit ja niiden antajat ovat pohjasakkaa

• Anonyymi

Ei ole ruma nimi. Ne ihmiset on rumia, jotka sinua ivaavat ja pilkkaavat. Yritä asettua heidän yläpuolelleen. Älä kuuntele heitä. Minusta kyllä voisit vanhemmillesi kertoa. Ei pidä yksin hautoa ikäviä asioita, silloin ne vain kasvavat ja vievät ajatuksesi kaikesta muusta. Niistä kivoista asioista, joita kuitenkin on paljon.

• Anonyymi

Ihana nimi. En lähde vaihtaa omaa nimeäni kun se maksaa,Nimen annoin siksi kisalleni Peppi.

• Ei ole ruma nimi, vaan pirteä nimi.

• Anonyymi

Peppi on kaunis nimi

• Anonyymi

Ei ole ruma nimi. Päinvastoin! Pirteä, reipas, erilainen ja söpö. Kaunis kaiken kaikkiaan! 🙂

• Anonyymi

Media syöttö, kiertokset tekevät puheella, varastamalla väkivalta, jakoa nimeä , vaihtonimi vaatijat.
      Kalenterit,lehdet
      Poika kalenteri
      Tyttökalenteri kuvat.

• Anonyymi

Ei tietenkään ole ruma.
      Esikuva nti Pitkätossu oli myös kaunis kuin perhonen.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      183
      2234
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      171
      1965
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      45
      1904
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      128
      1614
    5. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      64
      1469
    6. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      189
      1460
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      77
      1211
    8. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      31
      1064
    9. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      71
      1053
    10. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      72
      1021
    Aihe