Mitä sinun tulee tietää naisen sielunelämästä.

Anonyymi-ap

Puolivakavissaan ajattelin käydä läpi muutamia asioita. Voit vapaasti olla erimieltä tai soveltaa toisin. Itse tiedät.

1. Huomio ja muut resurssit. Jos olet kiinnostunut ja on olemassa mahdollisuus, että nainenkin on kiinnostunut, älä aseta toista naista hänen edelleen resurssiristiriitatilanteessa tai huomioi yksipuolisesti vain toista naista, jollei tämä ole äitisi tai kyse ole ensiavun tarpeesta. Pelimiehet tietävät tämän säännön ja osaavat sitä soveltaa niin kauan kuin ovat motivoituneita. Big time turn-off.

2. Älä valehtele. Älä ainakaan mistään asiasta, mikä on naiselle tärkeää. Tätä tullaan käyttämään teitä vastaan aina. Eikä muuten unohdu koskaan.

3. Kilpailutus. Älä esitä varattua, jollet ole. Jos siitä jää kiinni, se on varma tapa tehdä itsestään narri naisen silmissä. On eri asia, jos nainen on sen tyyppinen, että syttyy kilpailusta tai häntä kiinnostaa vain hetken hurma. Silloin pieni kilpailutilanne voi olla eduksi hetkellisesti. Varo kuitenkin, nainen oppii nopeasti ja tekee saman. Saattaapa siinä sitten löytää uuden kiinnostavamman kohteen.

4. Great Pretenders. Älä esitä kiinnostusta, jos et juuri sillä hetkellä ole kiinnostunut. Nainen kyllä tietää sen, eikä lämpene jatkossa, jos tilanne muuttuu.

5. Kylmäkuumahoito. Jätetään se luontaislääketieteeseen. On-off systeemit eivät vie minnekään. Jokainen tämän oppii jossain elämän vaiheessa. Nainen tuumii äkkiä, mistä löytää vakaa ja luotettavan oloinen mies, ja siirtyy seuraavaan kohteeseen.

6. Jätä peliliikkeet pelimiehille. Heille on oma yleisönsä. Ole oma itsesi ja aito vuorovaikutuksessa. Se herättää luottamusta. Luottamus on avain.

7. Jokainen tekee virheitä. Jos tiedät tehneesi virheen, pyydä anteeksi. Kaikki muu katsotaan teon vähättelyksi. Jos et pyydä anteeksi, älä selitä, se on turhaa.

8. Älä vähättele itseäsi, äläkä naista. Kioski menee kiinni, jos tuotteita ei arvosteta tai kaivata.

9. Mitä teetkin, tee se hyvin. Kyllä nainen ymmärtää laadun päälle.

10. Älä käytä anonyymiä palstaa 1-8 kohdassa tarkoittetuihin mokiin. Vaikka nainen ei olisi täällä, se syö sinun sisäistä käsitystäsi itsestäsi ja hänestä. Se vie pohjaa suhteen onnistumiselta irl.

No niin, antaa kivien lentää.

58

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse kyllä sanoisin kohtaan 1. että aseta ketään tai mitään hänen eturistiriitatilanteessa. Tai no, ehkä ensiksi pitää määrittää eturistiriitatilanne. Itselleni on ihan sama onko se miespuolinen ystävä tai vaikka golfharrastus, joka edelleni asetetaan. Näen aivan yhtä punaista, eikä sen todellakaan tarvitse olla nainen. Ainoina erotuksina se, jos kyse tosiaan on äidistä, isästä, sisaruksesta, lapsesta tai muusta vastaavasta tai jostain hätätilantesta.

      • Anonyymi

        että älä aseta ketän tai mitään hänen edelleen eturistiriitatilanteessa ... tiputin näköjään sanoja pois


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        että älä aseta ketän tai mitään hänen edelleen eturistiriitatilanteessa ... tiputin näköjään sanoja pois

        Totta. Nämä muut tekijät menevät kohtaan 7.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Nämä muut tekijät menevät kohtaan 7.

        No eivät minulle. Ei niitä saa pyydettyä yhtään enempää anteeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eivät minulle. Ei niitä saa pyydettyä yhtään enempää anteeksi.

        Ok. Täydennetään siis 1 kohtaa tältä osin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Nämä muut tekijät menevät kohtaan 7.

        Jos tilanteessa, jossa on minusta kiinnostunut ja minä olen kiinnostunut (eli oletettavasti ei vielä olla parisuhteessa) asettaa kaverit tai golfreissun edelleni, niin ei siinä enää ole mitään mitä voisi pyydellä anteeksi. Näin siis ainakin minun kohdallani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tilanteessa, jossa on minusta kiinnostunut ja minä olen kiinnostunut (eli oletettavasti ei vielä olla parisuhteessa) asettaa kaverit tai golfreissun edelleni, niin ei siinä enää ole mitään mitä voisi pyydellä anteeksi. Näin siis ainakin minun kohdallani.

        Selvä. Ymmärrän. Tuossa vaiheessa ei kuitenkaan voi vielä evätä viisumia, vaan joutuu itse tekemään johtopäätökset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tilanteessa, jossa on minusta kiinnostunut ja minä olen kiinnostunut (eli oletettavasti ei vielä olla parisuhteessa) asettaa kaverit tai golfreissun edelleni, niin ei siinä enää ole mitään mitä voisi pyydellä anteeksi. Näin siis ainakin minun kohdallani.

        Kyllähän elämän pitää pyöriä koko ajan, vaikka ei vielä seurustellakkaan. En ymmärrä miksi naiset vaatii miehen jakamattoman huomion ainakin siihen pisteeseen asti, että seurustellaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän elämän pitää pyöriä koko ajan, vaikka ei vielä seurustellakkaan. En ymmärrä miksi naiset vaatii miehen jakamattoman huomion ainakin siihen pisteeseen asti, että seurustellaan.

        Eipä sille mitään mahda jos ei tajua sanaa "eturistiriitatilanne" ja kuvittelee sen jakamattomaksi huomioksi aina ja koko ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän elämän pitää pyöriä koko ajan, vaikka ei vielä seurustellakkaan. En ymmärrä miksi naiset vaatii miehen jakamattoman huomion ainakin siihen pisteeseen asti, että seurustellaan.

        Ei kai tässä vaadita. Kysymys on siitä, kuka haluaa jotakin. Vaatimukset tulee myöhemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvä. Ymmärrän. Tuossa vaiheessa ei kuitenkaan voi vielä evätä viisumia, vaan joutuu itse tekemään johtopäätökset.

        Niin, minä vedän omat johtopäätökseni ja ulkoistan itseni siitä yhtälöstä. Mies saa jatkossa kulkea miten tahtoo.


    • Anonyymi

      Todella loistava listaus. Olen täysin samaa mieltä näistä asioista!

    • Anonyymi

      Tuo ensimmäinen kohta on tärkein kohta, enkä osaa asettaa naista tärkeimmäksi asiaksi. Ikää on jo eikä sellaista naista ole tullut vastaan joka veisi huomion pois kaikesta muusta.

      • Anonyymi

        En ole aloittaja, mutta sanon oman mielipiteeni ajatukseesi.

        En minä ainakaan odota tai oleta olevani aina tärkein asia. Minä tulkitsen tuon kohda nimenomaan kilpailutilanteeksi, en jatkuvaksi olotilaksi. Esimerkki: jokin asia, joka on jo yhdessä sovittu/toiselle luvattu/jossa toinen tarvitsee apua on huomenna ja kaverisi pyytää ryypäämään tänä iltana. Jos tuossa kohta lähtee ja kehtaa vielä seuraavana päivänä olla krapulassa, niin ei todellakaan hyvä heilu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole aloittaja, mutta sanon oman mielipiteeni ajatukseesi.

        En minä ainakaan odota tai oleta olevani aina tärkein asia. Minä tulkitsen tuon kohda nimenomaan kilpailutilanteeksi, en jatkuvaksi olotilaksi. Esimerkki: jokin asia, joka on jo yhdessä sovittu/toiselle luvattu/jossa toinen tarvitsee apua on huomenna ja kaverisi pyytää ryypäämään tänä iltana. Jos tuossa kohta lähtee ja kehtaa vielä seuraavana päivänä olla krapulassa, niin ei todellakaan hyvä heilu.

        Lisään vielä varmennukseksi ... itselleni olisi periaatteessa ihan ok, että mene nyt, jos ei siinä illalla mitään olisi, mutta jos p****le on krapula seuraavana päivänä, niin en anna anteeksi.


      • Anonyymi

        Olet hyvää poikamiesainesta. Ei huolta, löytyy varmasti joku, joka arvostaa muita asioita, ja on kenties itse samanlainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole aloittaja, mutta sanon oman mielipiteeni ajatukseesi.

        En minä ainakaan odota tai oleta olevani aina tärkein asia. Minä tulkitsen tuon kohda nimenomaan kilpailutilanteeksi, en jatkuvaksi olotilaksi. Esimerkki: jokin asia, joka on jo yhdessä sovittu/toiselle luvattu/jossa toinen tarvitsee apua on huomenna ja kaverisi pyytää ryypäämään tänä iltana. Jos tuossa kohta lähtee ja kehtaa vielä seuraavana päivänä olla krapulassa, niin ei todellakaan hyvä heilu.

        Lupaukset ja sovitut asiat pidetään. Se ei ole minulle ongelma. Osaan sanoa kavereilleni ei. Kun sanon, että lupaukset pidetään, niin se tarkoittaa terveen järjen rajoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lupaukset ja sovitut asiat pidetään. Se ei ole minulle ongelma. Osaan sanoa kavereilleni ei. Kun sanon, että lupaukset pidetään, niin se tarkoittaa terveen järjen rajoissa.

        Eihän tuossa kohdassa 1 sitten näy olevan ongelmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet hyvää poikamiesainesta. Ei huolta, löytyy varmasti joku, joka arvostaa muita asioita, ja on kenties itse samanlainen.

        Olen ikuinen poikamies. Naiset ei tarvitse miestä nykyään. Ne tarvitsee läheisyyttä, seuraa ja seksiä. Naiset myös tuntuvat tappelevan keskenään paljon, niin siksi etsitään miestä, josta olisi seuraa mahdollisimman paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ikuinen poikamies. Naiset ei tarvitse miestä nykyään. Ne tarvitsee läheisyyttä, seuraa ja seksiä. Naiset myös tuntuvat tappelevan keskenään paljon, niin siksi etsitään miestä, josta olisi seuraa mahdollisimman paljon.

        Juu, emme tarvitsekaan, Itse en myöskään ikinä huolisi miestä, joka tarvitsee naisen. Minuun on mahdollisuuksia vain sellaisella, joka ei tarvitse naista niin maan yhtään mihinkään, mutta sattuu nyt vaan tykkäämään minusta ja haluaa olla kanssani. Kaikki naisen tarvitsijat saavat suksia vaikka kuuhun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, emme tarvitsekaan, Itse en myöskään ikinä huolisi miestä, joka tarvitsee naisen. Minuun on mahdollisuuksia vain sellaisella, joka ei tarvitse naista niin maan yhtään mihinkään, mutta sattuu nyt vaan tykkäämään minusta ja haluaa olla kanssani. Kaikki naisen tarvitsijat saavat suksia vaikka kuuhun.

        Voin samaistua. Sen ihmisen täytyy olla kiinnostava ja osua sellaiseen hermoon, mitä ei tiennyt olevan olemassa. Toisilla on tarpeita ja vaatimuksia ja kumppani on sitä varten oltava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, emme tarvitsekaan, Itse en myöskään ikinä huolisi miestä, joka tarvitsee naisen. Minuun on mahdollisuuksia vain sellaisella, joka ei tarvitse naista niin maan yhtään mihinkään, mutta sattuu nyt vaan tykkäämään minusta ja haluaa olla kanssani. Kaikki naisen tarvitsijat saavat suksia vaikka kuuhun.

        "Kaikki naisen tarvitsijat saavat suksia vaikka kuuhun."

        Kuulostaa siltä ettet tajua ihmissuhteista mitään.

        Pelkällä tykkäämisellä ja halulla olla kanssani ei tee mitään.

        Tarvitaan tarve olla toisen kanssa. Siten se suhde kestää.

        "Itse en myöskään ikinä huolisi miestä, joka tarvitsee naisen. "

        Kuulostaa vanhanpiian itkuvirreltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kaikki naisen tarvitsijat saavat suksia vaikka kuuhun."

        Kuulostaa siltä ettet tajua ihmissuhteista mitään.

        Pelkällä tykkäämisellä ja halulla olla kanssani ei tee mitään.

        Tarvitaan tarve olla toisen kanssa. Siten se suhde kestää.

        "Itse en myöskään ikinä huolisi miestä, joka tarvitsee naisen. "

        Kuulostaa vanhanpiian itkuvirreltä.

        Minä nimenomaan tajua ihmissuhteesta. Se ei ole riippuvuussuhde, se ei ole tarvitsemissuhde.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kaikki naisen tarvitsijat saavat suksia vaikka kuuhun."

        Kuulostaa siltä ettet tajua ihmissuhteista mitään.

        Pelkällä tykkäämisellä ja halulla olla kanssani ei tee mitään.

        Tarvitaan tarve olla toisen kanssa. Siten se suhde kestää.

        "Itse en myöskään ikinä huolisi miestä, joka tarvitsee naisen. "

        Kuulostaa vanhanpiian itkuvirreltä.

        Pelkän tarpeen kanssa suhde ei kestä mitään. Sen tarpeen voi täyttää kuka vaan. Tykkäämistä ja aitoa halua oll toisen kanssa, taas ei täytä kukaan muu.

        Pieleen meni parisuhde löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkän tarpeen kanssa suhde ei kestä mitään. Sen tarpeen voi täyttää kuka vaan. Tykkäämistä ja aitoa halua oll toisen kanssa, taas ei täytä kukaan muu.

        Pieleen meni parisuhde löytyy.

        Samaa mieltä. Tarpeeseen perustuva suhde ei kestä. Aina löytyy joku muukin, joka niitä tarpeita täyttää, varsinkin kun tulee se hetki, että kotona ei kaikki tarpeet täyty. Silloin tarvitsija on heti niitä tarpeitaan jossain valittamassa ja aina niiden täyttämiseen joku muukin löytyy.

        Sen sijaan kun toisen kanssa haluaa olla, niin kestää kyllä, vaikka asiat harvoin ovat aina täydellisiä. Sitä sellaista samanlaista kun ei helposti toista löydy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä nimenomaan tajua ihmissuhteesta. Se ei ole riippuvuussuhde, se ei ole tarvitsemissuhde.

        Olen tästä täysin samaa mieltä.

        -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tästä täysin samaa mieltä.

        -ap

        Aloitus oli mielestäni hienon asiallisesti mietitty ja turhankin asiallinen tälle palstalle, sillä tän palstan pääasiallinen tehtävä on leikkiminen, huulen heitto, mustamaalaaminen ja suoranainen kiusanteko. Kun tämän tietää, en ihmettele vaatauksianne, mutta muutoin ihmettelisin, että miksi pitää erityisesti miettiä naista (tai miestä) sukupuolen kautta suhteessakin tai suhdetta muodostaessa. Eikö se nainen tai mies voi olla sellainen, jonka kanssa on kiva tehdä kaikenmoista ja siis muutakin kuin seksiä. En tarkoita tarvetta vaan että toisen kanssa viihtyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus oli mielestäni hienon asiallisesti mietitty ja turhankin asiallinen tälle palstalle, sillä tän palstan pääasiallinen tehtävä on leikkiminen, huulen heitto, mustamaalaaminen ja suoranainen kiusanteko. Kun tämän tietää, en ihmettele vaatauksianne, mutta muutoin ihmettelisin, että miksi pitää erityisesti miettiä naista (tai miestä) sukupuolen kautta suhteessakin tai suhdetta muodostaessa. Eikö se nainen tai mies voi olla sellainen, jonka kanssa on kiva tehdä kaikenmoista ja siis muutakin kuin seksiä. En tarkoita tarvetta vaan että toisen kanssa viihtyy.

        Siksi koska me naiset ja miehet olemme erilaisia. Se on fakta. Aina ei piirteet ole selkeästi feminiinisiä tai maskuliinisia. Sehän tästä elämästä tekeekin mielenkiintoisen ja avartavan.


    • Anonyymi

      Hienoa ap, oletko kenties ihan itse tämän havainnut.

      • Anonyymi

        Otan palautetta vastaan, jos muut naiset ovat erimieltä. He ovat asiantuntijoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otan palautetta vastaan, jos muut naiset ovat erimieltä. He ovat asiantuntijoita.

        Olet idiootti.

        Suurin osa kohdista päin helvettiä.

        Ei jaksa edes alkaa avaamaan kun virheitä on niin monta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet idiootti.

        Suurin osa kohdista päin helvettiä.

        Ei jaksa edes alkaa avaamaan kun virheitä on niin monta.

        Sieltä ihan vapaaehtoisesti ilmoittautui duudeli joka ei ymmärrä naisista mitään.Sivuhuomio


    • Anonyymi

      "6. Jätä peliliikkeet pelimiehille. Heille on oma yleisönsä. Ole oma itsesi ja aito vuorovaikutuksessa. Se herättää luottamusta. Luottamus on avain. "


      ET tajua naisten saamisesta lentävää vittuakaan.

      • Anonyymi

        Oikein.

        Luottamuksella saat kivan kaverin.

        Peliliikkeillä saat naisen pillun märäksi ja naisen itsellesi, sen jälkeen tulee luottamus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikein.

        Luottamuksella saat kivan kaverin.

        Peliliikkeillä saat naisen pillun märäksi ja naisen itsellesi, sen jälkeen tulee luottamus.

        Ps

        Sinun ei tarvii mitään tietää naisen sielunelämästä

        Et tarvii naista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikein.

        Luottamuksella saat kivan kaverin.

        Peliliikkeillä saat naisen pillun märäksi ja naisen itsellesi, sen jälkeen tulee luottamus.

        No niin pikkupojat.


      • Anonyymi

        Sivusta, eriävä mielipide esitetty, saaminen ja pitäminen kaksi eri asiaa


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Nyt meni oikein.

      Tällä tyylillä on isot mahdollisuudet löytää kunnollinen nainen, johon on hyvä suhde kaikilla tavoilla.

      Pitää ja saa olla muutakin elämää ennen kuin on sovittu mitään, kunhan osoittaa kiinnostusta eikä esim. tee tympeitä ohareita naiselle.

    • Anonyymi

      Ei jaksanut lukea loppuun asti. Tiivistys tarpeen.

      • Anonyymi

        Minä voin tiivistää:
        1. Kassit tyhjäksi
        2. Vatsa täyteen

        Muuta en tartte


    • Anonyymi

      Tässäkö nyt oli tärkeimmät asiat mitä naisista pitää tietää? Melkein kaikki kohdat vois kääntää toisinkin päin. Epätoivottuja käytöstapoja naiseltakin...

      • Anonyymi

        Mielenkiintoinen havainto! Jätkät: tämä tarkoittaisi sitä, että teidän pitäisi nämä asiat jo hallita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoinen havainto! Jätkät: tämä tarkoittaisi sitä, että teidän pitäisi nämä asiat jo hallita.

        Kyl. Tunnetaan teiät naiset ku omat taskut.


    • Anonyymi

      Eipä tuossa suuremmin ole syytä ruveta kiviä paiskomaan, päinvastoin pointseja ajatuksella rakennetusta otteista järkimiehen pelikirjasta 👍

    • Anonyymi

      varatun naisen fantasiakirjoissa lukee vastaavaa olisit laittanut mistä lainasit tekstisi

      • Anonyymi

        Laitapa tähän lainaus ao. kirjasta. Katson, olisiko noista 10 kohdasta voinut tehdä kirjan😃. Voi olla, että ryhdyn konsultiksi. 120 euroa tunti.

        Ap


      • Anonyymi

        Ei, eii. Alistumista ja mielistelyä ja joissain kohdissa kandee pelata aivan toisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, eii. Alistumista ja mielistelyä ja joissain kohdissa kandee pelata aivan toisin.

        Siis aloittajalle suuntasin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, eii. Alistumista ja mielistelyä ja joissain kohdissa kandee pelata aivan toisin.

        Onnea valitsemallasi tiellä. Nyt kun ollaan täällä ikävä-palstalla, miten menee omasta mielestä?

        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnea valitsemallasi tiellä. Nyt kun ollaan täällä ikävä-palstalla, miten menee omasta mielestä?

        Ap

        Hyvin. Ja typerää kysyä tuohon sävyyn kun olethan täällä itsekin (ja niin moni muukin 'utelias ja kokematon tarkkailuoppilas', niin senkus menet peilin edessä itseltäsi sitä kysymään! Minun ei tarvitse mielistellä eikä alistua naisia saadakseni. En ole koskaan alentunut enkä aio alentua sellaiseen. Se on teille kaikkiin akkain kotkotuksiin suostuville nörteille puolihomoille varattu osa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin. Ja typerää kysyä tuohon sävyyn kun olethan täällä itsekin (ja niin moni muukin 'utelias ja kokematon tarkkailuoppilas', niin senkus menet peilin edessä itseltäsi sitä kysymään! Minun ei tarvitse mielistellä eikä alistua naisia saadakseni. En ole koskaan alentunut enkä aio alentua sellaiseen. Se on teille kaikkiin akkain kotkotuksiin suostuville nörteille puolihomoille varattu osa.

        Koska teksti oli pidempi kuin normi wa- tai messengerviesti, et selvästi jaksanut lukea. Se on ihan ok. Olet todellinen Macho Fantastico ja ylpeä siitä👏

        https://youtu.be/aoVTiGAtOBY


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska teksti oli pidempi kuin normi wa- tai messengerviesti, et selvästi jaksanut lukea. Se on ihan ok. Olet todellinen Macho Fantastico ja ylpeä siitä👏

        https://youtu.be/aoVTiGAtOBY

        Luinpas eli jaksoin, säälin vain sinua kun alennut ja mielistelet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska teksti oli pidempi kuin normi wa- tai messengerviesti, et selvästi jaksanut lukea. Se on ihan ok. Olet todellinen Macho Fantastico ja ylpeä siitä👏

        https://youtu.be/aoVTiGAtOBY

        Lisäys: olen joitain kertoja joskus jopa puhunut naisia muiden miehen/miehien matkaan ilman mitään vastiketta tai pyyntöä. Ovat jotkut tulleet tarjoamaan jotain jäljestäpäin, osa saman tien tarjonneet ja kittäneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäys: olen joitain kertoja joskus jopa puhunut naisia muiden miehen/miehien matkaan ilman mitään vastiketta tai pyyntöä. Ovat jotkut tulleet tarjoamaan jotain jäljestäpäin, osa saman tien tarjonneet ja kittäneet.

        kiittäneet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäys: olen joitain kertoja joskus jopa puhunut naisia muiden miehen/miehien matkaan ilman mitään vastiketta tai pyyntöä. Ovat jotkut tulleet tarjoamaan jotain jäljestäpäin, osa saman tien tarjonneet ja kittäneet.

        Osa niistä naisistakin vielä samana iltana kun se juuri uusi puolituttu-baarikaveri tilaamassa, kysyi, miksi teit noin, etkö olekkaan itse minusta kinnostunut? Mulla on vaan varaa. En ole itsekäs, ja katsonut että jos joku periaatteessa ansaitsee, mutta ei oikein osaa, silloin autan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osa niistä naisistakin vielä samana iltana kun se juuri uusi puolituttu-baarikaveri tilaamassa, kysyi, miksi teit noin, etkö olekkaan itse minusta kinnostunut? Mulla on vaan varaa. En ole itsekäs, ja katsonut että jos joku periaatteessa ansaitsee, mutta ei oikein osaa, silloin autan.

        *kiinnostunut*


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osa niistä naisistakin vielä samana iltana kun se juuri uusi puolituttu-baarikaveri tilaamassa, kysyi, miksi teit noin, etkö olekkaan itse minusta kinnostunut? Mulla on vaan varaa. En ole itsekäs, ja katsonut että jos joku periaatteessa ansaitsee, mutta ei oikein osaa, silloin autan.

        Oletpa ylimielinen. Miksi sotkeentuisit millään tavalla toisen ihmisen asioihin?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1913
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1486
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      16
      1398
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe