Ilmalämpöpumppu metelöi

Anonyymi-ap

Kesällä asennettu ilmalämpöpumppu metelöi. Pakkasöinä pitää kovaa meteliä, koko seinä tärisee. Makuuhuone on vielä ihan vieressä. Olen monta kertaa soittanut asennusliikkeeseen, luvattu tulla korjaamaan, mutta ei ole käynyt kukaan.
Ulkoyksikkö on seinässä kiinni, voisiko meteli johtua siitä?

17

962

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oliko firma lämpö*******nen nimeltään. Kiertäkää kaukaa

• Anonyymi

Jos makuuhuoneita lähellä, eikä ulkoyksikköä voi muualle laittaa, niin aina maateline. Jos paikallinen pumppufirma tunaroinut, niin ei kun käynti vaan ko firmaan.

• Anonyymi

Oletko saanut piraattipumpun. Komeat kuoret mutta silkkoa pa...aa sisältä? Sillekin alalle pesiytyy taatusti huijareita. Terv. Pan Tsing Sonic

• Anonyymi

Mulla pumppu laitettiin tuulikaapin oven päälle. Pumppu on liian alhaalla, puhallin siipi otti ala-asennossa oveen. Soitin firmaan, pyysin käymään, eipä ole kukaan käynyt. Lopulta sahasin itse ovesta pari senttiä pois. Nyt menee ovi kiinni. Vieläkö takuu on voimassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla pumppu laitettiin tuulikaapin oven päälle. Pumppu on liian alhaalla, puhallin siipi otti ala-asennossa oveen. Soitin firmaan, pyysin käymään, eipä ole kukaan käynyt. Lopulta sahasin itse ovesta pari senttiä pois. Nyt menee ovi kiinni. Vieläkö takuu on voimassa?

Tiedätkö edes, mikä on ilmalämpöpumppu ja sen yksiköt?

• Anonyymi

Pumpun sisäyksikön vasen puoli on alempana kuin oikeapuoli vaikka vesiletku lähtee oikealta. Eikö näin maalaisjärjellä oikeapuoli pitäisi olla alempana?

• Anonyymi

Kyllä pitäisi. Mutta se paikallinen asentaja on katsonut sisäyksikköä ulkoapäin, joten asennus on OK.

• Anonyymi

Minäkin kun menen taloon huomaan että vasen käsi on vasemmalla mutta ulos tultaessa se onkin oikealla...oikeastaan...

• Anonyymi

Mikä firma osaa asentaa pumpun oikein Parkanossa?

• Anonyymi

Ei kukaan.

• Anonyymi

Paikalliset pumppufirmat puhuvat paskaa toisistaan senkun kerkiävät. Kateutta se lienee, käytös on luin pikku kersoilla. Aika lapsellista sakkia.

• Anonyymi

Elikkä samanlaista kuin Parkanon terveyskeskuksessa. Lapsellisia ja tyhmiä lääkäreitä jotka kirjoittelevat ihmiset terveystiedot täyteen valheita.

• Anonyymi

Keittiöön laittoivat sisäyksikön. Nyt kaikki ruuankäryt leviävät ympäri taloa. Eikä ole edes liesituuletinta. Höperön hommaa.

• Anonyymi

Ilmalämpöpumppua voi käyttää myös liesituulettimena, hölmö!

• Anonyymi

Jos ulkoyksikkö on suoraan seinässä, kantautuvat ulkoyksikön resonanssit rakenteisiin. Näin ainakin meillä.

Ulkoyksikkö kannattaisi asentaa erilliseen telineeseen: https://www.google.fi/search?q=ulkoyksikkö maateline#imgrc=UiUR4u3-JCWLHM

Mutta koska laite on jo asennettuna, niin asennuspaikan vaihto ei niin vaan käykään. Kannattaa ehdottomasti silti olla tosiaan yhteydessä asennusliikkeeseen.

• Anonyymi

Viikottain olen yhteydessä asennusliikkeeseen, mutta mitään ei tapahdu. Pumppu metelöi ettei öisin saa nukutuksi. Pakkasöisin sammutan koko pumpun.

• Anonyymi

Pitääkö itkeä näillä sivuilla jostain pumpunromuista. Kyllä ne rahalla saa laitettua vaikka puuhun kiinni. Myykää mersut ja bemarit pois jos on rahasta tiukkaa hei

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puotilan murha: hei me tienataan - ei ollut 1 kerta - Milad Tadayyon nimi

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/yokerhon-ovimies-pakotti-asiakkaan-houkutuslinnuksi-alamaailman-velanperintaan/4580356 -----
      Maailman menoa
      54
      5154
    2. Pia Nykänen paljastaa Matti Nykäsen alkoholismista: "Kun tulin töistä, niin se oli koko päivän..."

Pia Nykänen ei olisi halunnut rekkalasteittain olutta autotalliinsa. Sponssioluet mahdollistivat Matti Nykäsen juomisen. Mäkikotka kuoli v. 2019 pitkä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      2843
    3. Kohujulkkis Martina Aitolehti jätti Suomen taakseen - Yksi kuva ja lyhyt viesti somessa: "Byeee"

Bye bye baby! Aitolehti on karistanut Suomen pölyt jaloistaan seurapiirikaunottarien kera. Mukana mm. dj Suvi Pitkänen. Lue juttu ja katso kuvat: htt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      2149
    4. Mies, mainitse yksi asia minussa

Mikä viehättää ja sen parissa viihtyisit useita tunteja?
      Ikävä
      64
      984
    5. Mä vikittelen sut papparaisena :D

Jos oot vapaa ja mä oon vapaa, niin mikään ei pidättele mua. Sä oot mun vaan, ikioma rakas papparainen. Mä rakastan sua mummelina aivan hulluna, ilm
      Ikävä
      69
      910
    6. ALFA TV:N Konkurissi katastrofi media-alalle

ALFA TV:n konkurssi on katastrofi, koska paljon hyviä asiaohjelmia katoaa televisiotarjonnasta ja ALFA:lla ääneen pääsi myös yrittäjiä ja tasapuolises
      Maailman menoa
      487
      895
    7. Tajuan, että tein virheen

kun pidin sinua hyvänä, mukavana, vaatimattomana, ymmärtäväisenä, oikeudenmukaisena ja älykkäänä ihmisenä. Sitä mielikuvaa ikävöin, en koskaan oikeaa
      Ikävä
      53
      841
    8. Kahta pahoinpidelty Kemijärvellä

Kemijärvelläkin sattuu väkivallantekoja mikä on yllätyksellistä. Onhan Kemijärvi ollut aina rauhallinen ja turvallinen paikkakunta.
      Kemijärvi
      27
      822
    9. Mulla on ikävä sitä aikaa

kun säkin olit ihastunut minuun mies. Siltä se silloin alussa tuntui. Sekosin susta täysin ja tuntuu että en pääse irti enää.
      Ikävä
      48
      758
    Aihe