Ei kannata peseytyä, elää pitempään.

Anonyymi-ap

Amou Haji, 94 on kuollut. Hän ilmeisimmin kuoli, koska kyläläiset olivat pesseet miehen pari kuukautta ennen hänen kuolemaansa. Amou oli ollut pesemättömänä 70 vuotta (ainakin 50 vuotta). Hän pelkäsi sairastuvansa kylpemisen seurauksena.

Hän kertoi myös ruokavalionsa koostuvan pääosin kuolleiden eläinten, etenkin piikkisikojen, pilaantuneesta lihasta.

Haji nautti myös piipunpoltosta. Tupakkatuotteita hän ei tuprutellut, vaan eläinten ulosteita piipussaan.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/69a7a304-d291-4b9e-8dd8-b6f9632a35eb

5

91

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihan peseydyn nin kuin ennen vaikka säkön hinta ja vesi maksutkin nousee. Pitkään en haluaisi eläkään.Kun olen jo menettänyt kuolemalle ihmisiä jotka minulle tärkeitä oli paljon. Viimeisen 2 vuoden aikana. Uusia ystäviä en saa naisena kun en tupakoi, en juo viiniä ja en kapakoi.

• Anonyymi

Olivatko kuolleet rokotettuja?

• Anonyymi

Bakteerit tai viruksetkaan eivät elä noin 'puhtaassa' miehessä. Nekin reppanat kuolevat. Kun ihoa pesee, siinä alkaa elämään kaikki punkit ja muu loisporukka.
      Sieniäkin on ihmisen iholla kymmeniä eri laatuja, puhumattakaan madoista. Veijarit ovat mukanamme kasvoissa, päänahassa, kulmakarvoissa ja silmäripsissä. Tilannetta ei varmasti auta, että vaikkapa talipunkkien määrä vartalossamme lisääntyy iän myötä ja ne vievät hiukset päästä.

• Anonyymi

Ja päätyy sitten lopulta kadotukseen, joten kannattiko?

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

💋 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi017611298ua

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1527
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1390
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1306
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1230
    5. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1119
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      991
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      915
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      910
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      861
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      34
      836
    Aihe