ihailin sinua ihmisenä, naisena. Olit kaunis, mukava ja huumorintajuinen, mutta sitten todellinen luonteesi paljastui mielisteleväksi, ilkeäksi ja haukuit minua takaapäin, joten muutuit mielessäni kauneimmasta kukasta täysin p-kasaksi. Harmi kun joudun sinua vielä näkemään.
Oli aika jolloin olisin halunnut tutustua paremmin
57
1862
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä tiedät mitä puhuu? Joku sanonut vai?
- Anonyymi
Omin korvin olen kuullut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä itse olet tehnyt tai sanonut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä itse olet tehnyt tai sanonut?
En mitään pahaa ole koskaan sanonut. Olin vain ihastunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihastunut ei hauku.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihastunut ei hauku.
Ihastunut voi sanoa totuuden paskakasa on paskakasa eikä se siitä muuksi muutu. Valitettavasti näitä mielisteleviä ihmisiä jotka vaihtavat myös persoonaansa tarpeen mukaan sopivaksi ja puukottavat selkään heti kun on mahdollista on aika paljon miehissä ja naisissa.
Yksi tapa paljastaa tällaiset on katsoa toimintaa esim työpaikalla. Jos mielistelee johtajia on heidän kanssaan koko ajan yhteydessä varsinaisen työ tiiminsä jäädessä yksin ihmettelemään miksi hän hutiloi työnsä mutta kehuu kyllä joka välissä itseään on kyseessä tällainen pyrkyri joka luulee että hänen kuuluu lounastaakin johtajien kanssa ja johtajien huomio täytyy kokoajan olla hänessä. Hän ei tajua olevansa rivityöntekijä ja se hänen lattiatason porukkansa on se jonka kanssa hänen pitää tulla toimeen ja jos kaikki menee hyvin sana kyllä kiirii sinne ylemmäskin ja arvostusta tulee. Jos hakee arvostusta suoraan johtajilta menettää sen heiltä ja työntekijöiltä syntyy tilanne jossa kukaan ei halua olla kanssasi tekemisissä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko sinulla muita naisia? Minä olin kiinnostunut sellaisesta miehestä, joka tapaili muita naisia. Koska en saanut häntä itselleni haukuin häntä takanapäin. En tiedä tiesikö hän minun tietävän toisista naisista. Hän oli ennemmin minulle sopiva kuin tapaamilleen naisille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisinaan ihmiset luulee, että kun on vähänkin kauempana ettei muka kuulisi. Edellisellä työpaikalla oli nainen, joka muuten vaikutti kivalta, mukavalta ja asialliselta, mutta jossain puhelimessa, kun ei ollut pahemmin porukkaa alkoi juoruskella ummet ja lammet kuin mikäkin juoruakka. En olisi hänestä uskonut, mutta sitä ei aina voi näköjään tietää, vaikka ehkä luulisikin tietävänsä.
T: en AP.
- Anonyymi
Pelkkää mustamaalaamista.
- Anonyymi
Pitäisiköhän tämäkin termi jossain vaiheessa, kun enemmän tummaihoisisia Suomessa alkaa olla, niin kieltää rasistisena🤔
- Anonyymi
Para kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin.
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
Ei niin pientä ojaa, ettei sinne oma lehmä mahtuisi.
Luulo ei ole tiedon väärti.
Kyllä sika syitä löytää, maa kova, kärsä kipeä.
Ei helmiä sioille.
Ahhh minä niin tykkään perisuomalaisista sananlaskuista. Etenkin, kun ne ojentavat näitä typeriä miehiä.- Anonyymi
Joo, hame näillekin!!
- Anonyymi
Ei niin pientä ojaa, ettei sinne oma lehmä mahtuisi
En ole tuota tuossa muodossa kuullutkaan, mutta tosihan se :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, hame näillekin!!
ja kaavut teille. tarvetta kyllä olis.
- Anonyymi
Vähintään neljä noista kuudesta sananlaskusta ei ole suomalaisia. Rikkaruohon kitkeryys paljastuu tuosta viimeisestä puraisusta...
- Anonyymi
Sulla on jostain syystä muodostunut musta täysin väärä kuva. 🥴 Sen lisäksi olet ollut mukana rikkomassa minua. Että kiitos.
- Anonyymi
Miettiiköhän kaltaisesi koskaan, että rikotko itse ikinä ketään? Harvemmin näissä asioissa vain toinen saa siipeensä. Vai eikö se vain kiinnosta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miettiiköhän kaltaisesi koskaan, että rikotko itse ikinä ketään? Harvemmin näissä asioissa vain toinen saa siipeensä. Vai eikö se vain kiinnosta?
Sivusta täytyy sanoa, että itseäni on tuosta syytetty, mutta ikinä en mitään järkevää selitystä syyttelylle saanut. Enkä kyllä varmasti edes sen yhden typerän syyn takia sellaista kohtelua olisi ansainnut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaltaiseni? Kerropa lisää tästä siipeen saamisesta ja avaa tilanne auki. Kiitos etukäteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaltaiseni? Kerropa lisää tästä siipeen saamisesta ja avaa tilanne auki. Kiitos etukäteen.
Kuinka hän on sinun mielestäsi mukamas rikkonut sinua?
- Anonyymi
Kannattaisikohan tarkastella omaa toimintaansa ja miettiä sen jälkeen, mistä syystä toinen on muuttunut kuvaamallasi tavalla.
- Anonyymi
Kerropas se, kun en ole ikinä tehnyt hänelle mitään pahaa. Ehkä se ihastuminen riitti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerropas se, kun en ole ikinä tehnyt hänelle mitään pahaa. Ehkä se ihastuminen riitti.
Pah ihastuminen. toiseen riitti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuota en usko. Ehkä et mielestäsi suoraan ole tehnyt pahaa, mutta ehkä olet tehnyt jotain, jonka toinen on tulkinnut väärin. Sanon näin, koska itse en aina tiedä, tulkitsenko väärin. Ja jos tulkitsen väärin, voin ylireagoida.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuota en usko. Ehkä et mielestäsi suoraan ole tehnyt pahaa, mutta ehkä olet tehnyt jotain, jonka toinen on tulkinnut väärin. Sanon näin, koska itse en aina tiedä, tulkitsenko väärin. Ja jos tulkitsen väärin, voin ylireagoida.
Järkyttää lukea tätä. Kuvitteletko oikeasti, että se oikea henkilö lukee näitä? Oletko järjissäsi? sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Järkyttää lukea tätä. Kuvitteletko oikeasti, että se oikea henkilö lukee näitä? Oletko järjissäsi? sivusta
Pyh, täällä ei kukaan toisia tunne. Minulla IRL- yhteyskin olemassa ja sanottu on kaikenlaista puolin ja toisin. Aina ei vaan halua...
- Anonyymi
Ootko nyt aivan varma? Jotkut naiset voi puhua toisille naisille ikävään sävyyn miehestä johon on ihastunut, ettei jäisi tunteistaan kiinni muille.
- Anonyymi
Tällainen tilanne se oli, kun omin korvin kuulin. Kaksi naista pilkkasi. Miksi pitäisi peitellä omaa ihastumista, jos sellaista on? Siksi ettei muut saa tietää? Tuosta tulee vaan mieleen, että häpeää jotenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällainen tilanne se oli, kun omin korvin kuulin. Kaksi naista pilkkasi. Miksi pitäisi peitellä omaa ihastumista, jos sellaista on? Siksi ettei muut saa tietää? Tuosta tulee vaan mieleen, että häpeää jotenkin.
Missä tämä tapahtui? Työpaikalla, baarissa, kaupassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä tämä tapahtui? Työpaikalla, baarissa, kaupassa?
Ei sillä paikalla ole merkitystä. Eikä tämä tänään tapahtunut vaan aikaisemmin, mutta siitä asti ketuttanut kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on kyllä ollut valikoiva kuulo. Vastuu on kuulijallakin. Nimittelemme kaikella hellyydellä hulluksi ympäröiviä olentoja ja itseämmekin tuosta harrasteesta. Siihen ei liity ympäröivät ihmiset jotka voivat halutessaan noin tulkita. Miksi sinua haukkuisin? Kerron, en ole noin tehnyt koskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on kyllä ollut valikoiva kuulo. Vastuu on kuulijallakin. Nimittelemme kaikella hellyydellä hulluksi ympäröiviä olentoja ja itseämmekin tuosta harrasteesta. Siihen ei liity ympäröivät ihmiset jotka voivat halutessaan noin tulkita. Miksi sinua haukkuisin? Kerron, en ole noin tehnyt koskaan.
Vastuu on aina kuulijalla, ellei sanoilla rikota lakia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastuu on aina kuulijalla, ellei sanoilla rikota lakia.
Panettelu esim rikkoo lakia, rikosnimike on kunnianloukkaus. Toisille läpihuutojuttu, toisten kohdalla pieni mielipaha tai statukseen rinnastettava- esim jos toinen käyttänyt asemaansa mustamaalaamiseen ja kun käy sen suhteen ohraisesti, niin sitten samaa reittiä ”niin paljon enemmän pelissä”- mentaliteetilla kaikessa paradoksaalisuudessaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Panettelu esim rikkoo lakia, rikosnimike on kunnianloukkaus. Toisille läpihuutojuttu, toisten kohdalla pieni mielipaha tai statukseen rinnastettava- esim jos toinen käyttänyt asemaansa mustamaalaamiseen ja kun käy sen suhteen ohraisesti, niin sitten samaa reittiä ”niin paljon enemmän pelissä”- mentaliteetilla kaikessa paradoksaalisuudessaan.
O temporas o morales eikä tälle pelleilyltä voi kun nauraa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, kunnianloukkaus on erittäin tulkinnanvaraista. Rikosilmoituksen jälkeen poliisi arvioi täyttyykö rikoksen tunnusmerkistö. Arvion poliisi tekee saatavilla olevien väitteiden ja todisteiden kokonaisuutena, missä huomiodaan esimerkiksi aiheutunut haitta, loukkauksen kesto ja tarkoituksenmukaisuus.
Mikäli poliisi katsoo rikoksen tunnusmerkistön täyttyneen, asiasta tehdään rikostutkinta, mikä noudattaa normaalia oikeusprosessia.
Ajatuksenvapaus, mikä on myös osa suomalaista sananvapautta, on erittäin tulkinnanvarainen käsite. Jokaisella on oikeus mielipiteeseen, ja jokainen on myös oikeutettu esittämään mielipiteensä julkisesti. Sananvapauden rajoissa.
Vastuu on aina kuulijalla, ellei sanoilla rikota lakia. Jos sanat todetaan rikolliseksi toiminnaksi, siirtyy vastuu puhujalle.
- Anonyymi
Mielistelee, kenelle? Ilkeä, kenelle? Haukkuu, kenelle? Taidatte tuntea hyvin toisenne joko oikeasti,tai täällä joku toisensa tunteva piiri?
- Anonyymi
Kyllä olen sielultani mustanvärinen ja pidän puhua muista ihmisistä. Mutta olen myös rakastava ja ihanin kaikista. En tosiaan tällä hetkellä näe ketään miestä enkä ole sitä miestä muuten kuin ihaillut viime vuodelta joten tuskin minulle.
- Anonyymi
Naiset on katalia ja kieroja....eikö isäs tota opettanut..
- Anonyymi
Miehet ne vasta onkin...
- Anonyymi
Miehet ovat myös
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehet ne vasta onkin...
Pahimmat juoruakat on ukkoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totisesti totta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä ON totta.
- Anonyymi
Hyvä, et kuulit, ajattele sitä, jos toi olisi paljastunut paljon myöhemmin, silloin harmittaisi paljon enemmän.
- Anonyymi
Oletko ihan satavarma, että ne naiset on puhuneet sinusta? Just saying...
- Anonyymi
Samat sulle narsku
- Anonyymi
Mut jos olisitkin tutustunut kuten halusit. Pitäisikin ottaa itse selvää eikä kuunnella muita.
- Anonyymi
Olisi ehkä kannattanut puhua kirjoittamisen sijaan. Tämä on arvaus sivusta.
- Anonyymi
Oikeasti ihastunut ihminen ei puhu pahaa eikä yleensä Kohtele kaltoin, joten nainen ei ollut sinuun ihastunut, valitettavasti.
- Anonyymi
Mikähän on ollut "pahan" puhuminen?
- Anonyymi
Irtautuminen vahvoista tuntemuksista toiseen on monesti vaikeaa, mutta tällaisen ikävän kokeman jälkeen huomattavasti helpompaa. Ikävät kokemukset avaa paremmin omia silmiä, näkemään asian, jonka harhoissa oli elänyt (pakkomielteet). Hyväuskoisuus tällaisissa tapauksissa voi olla sumussa elämistä, jota sokeudeksikin voi kutsua.
- Anonyymi
Haukuin? Ettet vaan olisi luullut ja kuullut omiasi? Jos jostain on paha mieli, kannattaa selvittää se itse kohteen kanssa eikä täällä. Väärinkäsityksiä tapahtuu ja ne on aina ihan korjattavissa.
- Anonyymi
Kuulostaa tutulta.. mitäs oot niin ruma!! Työkaverin kanssa aina haukuit taloon tulleet rumat miehet..
- Anonyymi
Miksi ihmeessä noin olisin tehnyt, takaapäin olet ehdottomasti ilo silmälle.
- Anonyymi
Kamalaa syyttelyä vailla totuuspohjaa, niinkö?
- Anonyymi
Katsokaa kuin aloittaja mato luikertelee!
- Anonyymi
Luikertelee
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15110944
- 525230
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452433- 302133
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131701Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421544Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta301241Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351176Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317892