Onko, tai onko ollut Oulussa pedofiili seurakuntalaisia. Pappeja tai muuta. Raahe ymymym
Vastaukset 11
- Anonyymi
Porissa on ljungman.
- Anonyymi
Mä olen nähnyt meemejä tuosta rasvasta. Oksettava näky.
- Anonyymi
Oliko tämä Se,joka oli pakottanut pikkutytön pesemään mahaansa? Kontulassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen nähnyt meemejä tuosta rasvasta. Oksettava näky.
lihava ja ruma lapsenkoskija
- Anonyymi
koulu , urheilu ja seurakunnat , ei pedarit vanhustentalossa pyöri 🤣
- Anonyymi
Se lassi peltomaa on joku hihuli, joka on lasten teatterissa hiplaillut pikkulapsia. Tämän luin redditistä ja täältä.
- Anonyymi
Tälleen uudenvuoden aikoihin, on hyvä miettiä, mitä tekevät tällaiset peltomaan kaltaisten eläimien uhrit. He riutuvat kyynelissään, syöden vanhaa joulukakkua, sekä lämmennyttä glögiä. He eivät pysty enään juhlimaan, niinkuin muut.
- Anonyymi
Eikös tuo ljungman ole raiskannut pienen pienen tytön.
- Anonyymi
Oli kuulemma pakottanut julmuudella syömään jäätelöä hänen kanssaan
- Anonyymi
Kontulassa olen kuullut tuota miestä kutsuttavan metrotunneli raiskaajaksi. On ollut kuulemma seitsemän vuotiaan tytön kanssa sillan.
- Anonyymi
Vieläkö autisti pedofiili näyttelijä Lassi Peltomaa saa harjoittaa amatööri teatteri taidettaan. Vai kieltääkö lapsen kosketus merkintä sen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1371313- 1481061
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät67835PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.51648- 60641
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33531- 30523
- 39507
- 63503
- 16487