Onko, tai onko ollut Oulussa pedofiili seurakuntalaisia. Pappeja tai muuta. Raahe ymymym
pohjois pohjanmaan ongelmat
11
325
Vastaukset
- Anonyymi
Porissa on ljungman.
- Anonyymi
Mä olen nähnyt meemejä tuosta rasvasta. Oksettava näky.
- Anonyymi
Oliko tämä Se,joka oli pakottanut pikkutytön pesemään mahaansa? Kontulassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen nähnyt meemejä tuosta rasvasta. Oksettava näky.
lihava ja ruma lapsenkoskija
- Anonyymi
koulu , urheilu ja seurakunnat , ei pedarit vanhustentalossa pyöri 🤣
- Anonyymi
Se lassi peltomaa on joku hihuli, joka on lasten teatterissa hiplaillut pikkulapsia. Tämän luin redditistä ja täältä.
- Anonyymi
Tälleen uudenvuoden aikoihin, on hyvä miettiä, mitä tekevät tällaiset peltomaan kaltaisten eläimien uhrit. He riutuvat kyynelissään, syöden vanhaa joulukakkua, sekä lämmennyttä glögiä. He eivät pysty enään juhlimaan, niinkuin muut.
- Anonyymi
Eikös tuo ljungman ole raiskannut pienen pienen tytön.
- Anonyymi
Oli kuulemma pakottanut julmuudella syömään jäätelöä hänen kanssaan
- Anonyymi
Kontulassa olen kuullut tuota miestä kutsuttavan metrotunneli raiskaajaksi. On ollut kuulemma seitsemän vuotiaan tytön kanssa sillan.
- Anonyymi
Vieläkö autisti pedofiili näyttelijä Lassi Peltomaa saa harjoittaa amatööri teatteri taidettaan. Vai kieltääkö lapsen kosketus merkintä sen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713919- 1013515
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah793343Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362648- 1241618
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361516Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191134Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421110Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181026