Löytyykö kajaani +150km +50v halukasta Naista imemään 39v miehen munaa vaikka säännöllisesti?
Kajaanista Vanhempaa Naista imemään?
8
153
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ikinä sulle edes rahasta limanuljaska ja vielä HAISTA PASKA
- Anonyymi
No voi hemmetti sentään kuohi ittes ällötys
käykö nyt mies?
- Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä - http://1705555.com/H/6RoL 👈
- Anonyymi
Asun yksin maalla oon eläkkeellä 75 vuotta. Oisihan vielä tässä iässäkin kivaa pitää suussa nuoremman miehen munaa. Terv. Mummo Rautavaarasta
- Anonyymi
Ukko64 havaittu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ukko64 havaittu!
Taasen sama runkku voimissaan
- Anonyymi
Minä 48 v mies voin tulla luoksesi , saat isoa kalua niin , suuhun, käteen, kuin vaan, nuolenkin pilluasi ,ja naidaan tietenkin, missä tavataan.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984