Nämä muiden parjaajat täällä

Anonyymi-ap

Ei itse taida pitää työttömyyksistään , sos asiakkuuksistaan , kippoa menee harva se ilta

18

57

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      OHO, onneksi ymmärrät jo itsekin asiasi, voitko tehdä asialle jotain? Hae vaikka apua alkoholistien keskuksista tai sosiaalitoimesta... kai jossain auttavat sinua

    • Anonyymi

      ei ole rahaa ruokaan toimitusjohtajien ahneus syö ruoat

      • Anonyymi

        Hyvin on 1000kk vaan vuokra ei 1000 sillon


    • Anonyymi

      Naapuri oli taksikuskina vuosikymmenet ja hän teki asiakkaista havaintoja.
      Eniten viinakaupassa kävivät taksilla matkustaen ??? TYÖTTÖMÄT !!!
      Ilmankos niillä rahattomilla oli aina tyhjä lompakko ja katkera mieli.

      • Anonyymi

        Hänen pienellä taksialuellaan. Tuskin ajeli ympäri suomea, joten otanta on pieni. Eli neljä asiakasta viikossa josta yksi kävi viinakaupassa taksilla... hm,..?? noh oletus sekin.

        Entäs kun otat huomioon koko suomen, tuskin ajeli hän ympäri suomea???

        Minun naapuri on taksikuski ja hän sanoi että takseissa matkustelee työlliset viinkaupasta viinakuppaan ja ja kännissä sitten ravintolaan jatkuvasti... Ilmankos sitä töissä pitää käydä vaikka 9 e päiviäkorvauksella, jota saa pullon päivässä... sellasia ne työlliset voi voi.


      • Anonyymi

        Minun enoni on mylläri ja jauhaa maltaita... seillä ne työlliset jonottaa mallasta että pääsee iinaa tekemähän... huh huh.. siellä niitä porisee yötä päivää viinat käymässä, ja suurin osa on TYÖLLISIÄ! Ilmankos suututtaa olla töissä kun ei jaksais mitenkään sitä viinaa valmistaa, ja omenoita usien mehustaa... omppuviiniä...
        Aatella mitne paljon työlliset käyttäää alkoholia, ei viinakaupasta riitä niin tehdään omia... oi oi... eno on kauhuissaan miten työlliset jaksaa duunata, ai mutta eihän töissä tehdä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun enoni on mylläri ja jauhaa maltaita... seillä ne työlliset jonottaa mallasta että pääsee iinaa tekemähän... huh huh.. siellä niitä porisee yötä päivää viinat käymässä, ja suurin osa on TYÖLLISIÄ! Ilmankos suututtaa olla töissä kun ei jaksais mitenkään sitä viinaa valmistaa, ja omenoita usien mehustaa... omppuviiniä...
        Aatella mitne paljon työlliset käyttäää alkoholia, ei viinakaupasta riitä niin tehdään omia... oi oi... eno on kauhuissaan miten työlliset jaksaa duunata, ai mutta eihän töissä tehdä mitään.

        Riittääkö 15vuotta mitä olet työtön ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riittääkö 15vuotta mitä olet työtön ollut.

        Ei riitä, olen ollut 27 v työtön ja olen sitä yhä edelleen. Tai en työtön, niin ei voi sanoa, mutta teen mitä huvittaa. Pimeestikatsosppas on kannattvampaa. Muuan eduskuntalaiset sanovat aikanaan että rahaa tulee ovista ja ikkunoista, eikä helmpoaa työtä voi olla kun , aina on rahaa eikä tarvi katsoa hintoja senkun ostelee ja aina vaan on lisää tulossa. Eduskuntalaiset on oiva esimerkki, miten saada rikkautta tekemällä mitään, karenssiin vaan niin taas tulee 25 000 e ja 900 e aamupala rahaa ja kaikki on ilmaista ja rahaa tulee...

        Rehellisyys ei maata peri vaan epärehllisyys, silloin pärjäät,


    • Anonyymi

      Eläkkeellä tai työkyveläkkeellä voi hyvin sanoa mielipiteensä.Voi herran jestas sentään kun työtön oikeen loukkaantuu siitä kun mainitaan että pyörittelee peukaloita.Ei sellainen työtön mitään noteeraa joka hakenu töitä eikä tärpänny, Alkaa vaikka kuntoileen.

      • Anonyymi

        Kukaan mitää noteeraa kun eipä voi mitää


    • Anonyymi

      Niimpä,,, aivan sama mitä jossain iltapäivälehdessä kirjoitetaan tai jonkun mielipide plus miinus nolla. Nettiin voi kirjoittaa mitä vaan työttömyys on ihanaa niin fakta työttömän mielestä onko.Jotkut ottavat työttömyyden raskaasti ja voi alkaa ryyppään. Yks ukkeli lepposa mut kun sai lopputilin niin muuttu hermoheikoksi. Herra tietäväinen joka auko päätä ni hups kun tuli lopputili ja hirtti itsensä.Ei liikaa mennä itseensä joka asiassa.

      • Anonyymi

        Näitäpä on nähty....


    • Anonyymi

      Siltikään eivät asialle itse mitään tee mu ehkä se valittaminen tekee heidät onnelliseksi 🤷

      • Anonyymi

        Betalast ?


      • Anonyymi

        Mutta miksi työtön aina valittaa katkerana, että työttömyys on jonkun toisen syy.
        Vaikka itse on turannut kaikki mahdollisuutensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta miksi työtön aina valittaa katkerana, että työttömyys on jonkun toisen syy.
        Vaikka itse on turannut kaikki mahdollisuutensa.

        Miksi työllinen on aina niin kiinnostunut muista ihmisistä ja heidän asiositaan, eikä keskity omiinongelmiin ja niiden ratkaisemiseen??? No niitä on niin paljon ettei aika riitä, , voi itku....

        Sinäkin olet niin syrjäytynyt, että et enää välitä itsestäsi, vaan heität omat murheesi ja mietit muita, ystävällistä, mutta kateellista.


    • Anonyymi

      Työttömät vaan notkuu.

      • Anonyymi

        Aivan ihanaa notkua... se on parasta. Rahaa tulee eikä tarvi tehdä mitään, mitä ei halua. Shoppailla vaan ja stua lämpimässä kotona. Ihanaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe