Ihmetyttää, että kuinka vanhasta tietokannasta Avaruuden pääkaupungin laskutus on haravoinut omakotiasujien tietoja. Puskaradion mukaan laskuja on tipahdellut jo vuosia sitten kuolleille, joku oli saanut laskun talosta, jossa oli asunut viimeksi 6 vuotta sitten. Omatkin talokaupat on tehty jo ennemmin kuin koko hulevesimaksu oli edes päätetty, niin vain osasi maksulaput nykyiseen osoitteeseen.
Virheitä mahtaa olla aika paljon, kun vuosittain tehdään kumminkin kymmeniä talokauppoja.
Eli valitusta vaan kehiin laskussa kerrotun linkin kautta.
Hulevesimaksu
4
188
Vastaukset
- Anonyymi
Meillekkin tuli hulevesimaksu vaikka asutaan 50 luvun asuntoalueella eikä ole edes hulevesi sadevesiviemäreitä koko alueella.Rankkasateen jälkeenkin vesi imeytyy maahan ja katuojat kuivia.
Tuo kun maksu tulee vaikka toinen kuollut niin kai se on maksettava koska koskee molempia puolisoita.Perikuntahan sen maksaa- Anonyymi
se tulee kiinteistön mukaan... sitäpaitsi omakoti asuminen on mennyttä aikaa pinotalo osake ja mökki veden äärestä tai ulkomailta nykyaikaa. vähemmän työtä,enemmän lomaa. lopuksi voi myös toista pitää air.bm käytössä
- Anonyymi
Kova on kaupungilla ollut himo laskuttaa asukkaitaaan, kun siihen tuli mahdollisuus.
Minunkin puoliso on kaivettua mullan alta oltuaan siellä jo yli kolme vuotta.
Törkeää! - Anonyymi
Sama koskee noita roskiksia, kuollleet ovat saaneet niitäkin ja sitten kysellään: Kukas siellä nyt asuu: Aaaveet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 522165
- 49856
- 85854
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!9755- 67703
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35701Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27610- 43497
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap78490Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28479