Ihmetyttää, että kuinka vanhasta tietokannasta Avaruuden pääkaupungin laskutus on haravoinut omakotiasujien tietoja. Puskaradion mukaan laskuja on tipahdellut jo vuosia sitten kuolleille, joku oli saanut laskun talosta, jossa oli asunut viimeksi 6 vuotta sitten. Omatkin talokaupat on tehty jo ennemmin kuin koko hulevesimaksu oli edes päätetty, niin vain osasi maksulaput nykyiseen osoitteeseen.
Virheitä mahtaa olla aika paljon, kun vuosittain tehdään kumminkin kymmeniä talokauppoja.
Eli valitusta vaan kehiin laskussa kerrotun linkin kautta.
Hulevesimaksu
4
188
Vastaukset
- Anonyymi
Meillekkin tuli hulevesimaksu vaikka asutaan 50 luvun asuntoalueella eikä ole edes hulevesi sadevesiviemäreitä koko alueella.Rankkasateen jälkeenkin vesi imeytyy maahan ja katuojat kuivia.
Tuo kun maksu tulee vaikka toinen kuollut niin kai se on maksettava koska koskee molempia puolisoita.Perikuntahan sen maksaa- Anonyymi
se tulee kiinteistön mukaan... sitäpaitsi omakoti asuminen on mennyttä aikaa pinotalo osake ja mökki veden äärestä tai ulkomailta nykyaikaa. vähemmän työtä,enemmän lomaa. lopuksi voi myös toista pitää air.bm käytössä
- Anonyymi
Kova on kaupungilla ollut himo laskuttaa asukkaitaaan, kun siihen tuli mahdollisuus.
Minunkin puoliso on kaivettua mullan alta oltuaan siellä jo yli kolme vuotta.
Törkeää! - Anonyymi
Sama koskee noita roskiksia, kuollleet ovat saaneet niitäkin ja sitten kysellään: Kukas siellä nyt asuu: Aaaveet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1281276
- 1181107
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97924- 113847
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa271788- 48705
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi18687- 44649
- 28627
- 49599