Tuli aaltona ikävä ja huoli sinusta mies!

Anonyymi-ap

Onko kaikki hyvin? Oletko ollut terveenä tai onko tapahtunut jotain ikävää? Piti ihan intensiivisesti ajatella sinua, antaa rakkautta, vakuuttaa rakkautta, rukoilla.

Erikoinen kokemus.

sinun rakkaudella hei

36

835

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En tiedä kenelle oli mutta kunnossa oon. 😊väsynyt mutta kunnossa miäs pks

      • Anonyymi

        Höpö höpö transu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö transu

        Oletko se höpö transu?


    • Anonyymi

      Olisipa mulla tuollainen nainen.

      • Anonyymi

        Voi ollakin. IRL.


      • Anonyymi

        Jot voit noin sanoa tarvis tuntea muutenkin kuin vai noiden kirjoitusten kautta ne kun voi olla ihan vai toiveajattelua eli suomeksi satua


    • Anonyymi

      Voin samaistua tuohon aloittajan tekstiin mutta eipä tuota miestä tavoita mistään ei täältä ei irl niin huoli päällimmäinen

    • Anonyymi

      Voit laittaa mulle whatsappiin viestiä ja kysyä

    • Anonyymi

      Kiitos että välität 🙂 älä turhia mieti kaikilla omat murheet mutta eiköhän sitä aina jotenki pärjää sulla on kyllä hyvä sydän... 💗

      • Anonyymi

        😍❤️🥰


    • Anonyymi

      Kaikki hyvin, kiitos

    • Anonyymi

      Mitä enemmän ymmärtää oman kuolevaisuutensa tässä ruumiissa, sitä enemmän janoaa totuutta, haluaa elää totuudessa. Mitä minä olen tai teen tai saavutan ei ole tärkeintä elämässä. Jeesus on tärkeintä. Hulluuttahan se on koko maailmalle, että me uskovat haluamme taivaaseen jossa pääasiassa ylistetään ja lauletaan kiitosta Jumalalle. Mutta vain uskon kautta todellinen rakkaus opitaan tuntemaan. Rakkauden ja totuuden sana on että Jumala välitti meidän ihmisten kohtaloista niin paljon, että hän mieluummin itse tuli rangaistuksi meidän synneistä kuin rankaisisi meitä niistä. Yhtä suurella rangaistuksella rangaistaan niitä jotka eivät rakasta Jumalaa takaisin siitä mitä hän on Jeesuksessa tehnyt ja on. Ja häneltä me opimme rakkauden, opimme välittämään siitä miten toisten käy, ei ainoastaan tässä ajassa ja elämässä vaan ennenkaikkea iankaikkisuudessa.

      • Anonyymi

        ...
        Juuri se että välittää toisten kohtalosta, on rakkautta, jonka vain Jumala osaa. Kyllä ajallinen kohtalo on kaikkien murheena ainakin itsen ja oman perheen ja ystävien osalta. Mutta aito murhe kadotukseen joutuvista sieluista, on yksin Jumalan murhetta ja tulee Jumalalta ihmiseen.


    • Anonyymi

      En voi laittaa muuta kautta viestiä. Emme ole nähneet toisiamme pitkiin aikoihin. Puhutaan vuosista.

      En voi selittää kokemusta muuten kuin, että hänellä täytyi olla huono ja yksinäinen olo.

      Tämä on ap:n toinen viesti tähän ketjuun.

      Hyvää yötä.

    • Anonyymi

      En kunnossa ja on monenlaista ikävää ollut ja tapahtunut.

    • Anonyymi

      Mullakin on ollut eräästä miehestä sellasta outoa huolta hiljattain. Viime yönä unessakin näkyi ja oli muuttunut ulkoisesti paljon. Oikeasta näkemisestä on niin kauan, että siksi ihmetyttää miksi edelleen uniin ja mieleen tupsahtaa. Toivottavasti voi hyvin.

    • Anonyymi

      Toivon vain sinulle parempaa oloa, voimia jaksaa. Kaikesta voi selvitä. Toivon, ettet luovuta. Rakkaus on totta. Rukoilen sinulle ja kaikille täällä parempaa oloa ja rauhallista yötä. Rakkautta, rakkautta ja rakkautta ❤️

      • Anonyymi

        Ja tämä oli kolmas viesti tähän ketjuun. Unohtui sanoa. 😘


      • Anonyymi

        Rakkaus taitaa olla vain kaunis fantasia mihin ihminen on kykenemätön ainakin niin kauan kun ei osaa olla onnellinen siitä mitä on tai mitä on elämässään saavuttanut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaus taitaa olla vain kaunis fantasia mihin ihminen on kykenemätön ainakin niin kauan kun ei osaa olla onnellinen siitä mitä on tai mitä on elämässään saavuttanut

        Voit puhua vain omasta puolestasi.


    • Anonyymi

      Hän kaipaa sinua paljon.

      • Anonyymi

        😘🥰🙏


    • Anonyymi

      Minulla ei ole juuri nyt kaikki hyvin enkä tiedä mikä minua oikein vaivaa. :(

    • Anonyymi

      Ap sinun tai hänen nimen alkukirjain?

      • Anonyymi

        Miksi sä yrität elää täällä jotain suhdetta alkuun?


      • Anonyymi

        tylsistyneenä uteliaisuus epätodennäköisyyttä kohtaan herää


    • Anonyymi

      Pahuuden voimat vievät minut kohti tuhoa.

      • Anonyymi

        Minulla ne ovat hyvyyden voimat jotka vievät kohti tuhoa koska olen itse paha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ne ovat hyvyyden voimat jotka vievät kohti tuhoa koska olen itse paha.

        Jeesus armahtaa jos uskot sielusi hänen käsiinsä. Usko että hän on sinun sijastasi kärsinyt rangaistuksen joka sinulle kuuluu kaikesta pahasta mitä olet tehnyt ja tulet tekemään, ja että hän on noussut kuolleista. Usko että hän on Jumala. Jumala haluaa armahtaa sinut ja jos näihin asioihin uskot, niin sinä olet armahdettu ja hän muuttaa sinun elämäsi. Hän ei odota sinulta tekoja, vaan haluaa että uskot häneen. Hän itse antaa uudet ajatukset ja teot sinulle jos uskot ja pidät kiinni uskosta.


    • Anonyymi

      Kiitos sinulle kysymästä, vaikka en todennäköisesti olekaan henkilö, jota ajattelet.

      Tällä hetkellä kaikki on kohtuu hyvin. Ainoastaan yksi asia on jäänyt painamaan mieltäni ja sitä on jatkunut jo useita kuukausia. Toivoisin, että asia vielä selviäisi ja siten myös ratkeaisi, jos ei tänä vuonna, niin ainakin lähi vuosina.

      Asian kanssa täytyy vaan nyt yrittää elää.

      m

      • Anonyymi

        Voisitko vähän avata millainen asia se on? Ehkä oletkin hän, kuka tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko vähän avata millainen asia se on? Ehkä oletkin hän, kuka tietää.

        Se, että keskusteluyhteys hänen (n) kanssaan katkesi.


        Olisin halunnut vilpittömästi jutella hänen kanssaan vielä asiasta, mutta siihen ei tullut enää mahdollisuutta.

        m


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se, että keskusteluyhteys hänen (n) kanssaan katkesi.


        Olisin halunnut vilpittömästi jutella hänen kanssaan vielä asiasta, mutta siihen ei tullut enää mahdollisuutta.

        m

        Yksi kysymys olisi liittyen siihen, että onko näkemisestänne siis kuukausia aikaa?


    • Anonyymi

      Miksi et kysy oikeassa elämässä häneltä?

      • Anonyymi

        Ei ole enää mahdollista..

        m


    • Anonyymi

      Unihiekka oli pohjalla sinistä ..

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe