Mitään kalastelee.
Kuka talvella
14
167
Vastaukset
- Anonyymi
Huvinsa kullakin mennä istuun jäälle pilkille.
- Anonyymi
Pilkiltä saa ahvenia, Onhan se ruokaa
- Anonyymi
Pilkki kaira ja raitista ilmaa.
- Anonyymi
Menkää töihin.
- Anonyymi
Menen nukkumaan herään sitten joskus kun tulee tarjous te toimistolta. Proooooooh
- Anonyymi
menkää kalaan jos on vesistöjä. ei tarvitse maristakalojen hinnasta. se on terveellistä.
- Anonyymi
Kuka talvella tekee yhtäänmitään? - Ei kukaan. Minä olen joka talvi kuin karhu, vetäydyn siästiloihin enkä tule ulos kun keväällä kun on 25 vähintään lämmintä. Kotiin tilaan ruuat enkä mene kunpakolla ulos. Takka tulille ja patterit täysille, niin on ihanaa.
- Anonyymi
Ei kaljakaan maistu talvella
- Anonyymi
Siperiaan työttömät leirille hoh hoh kiäh kiäh buuuaaahhhh.
- Anonyymi
Täällä päin missä asun niin talvella kymmeniä pilkkijöitä on usein samoilla paikoilla.
Meillä oli verkot jään alla viime talvna monta viikkoa. Pari kertaa viikossa käytiin ne kokemassa, Paras saalis oli 31 siikaa. Usein tulee ahventa ja siikaa. - Anonyymi
Hyvin ymmärretty jos talvella kalastaa verkoilla niin laittaa jään alle eikä päälle hmmmmm jätittekö kuitenkin jään päälle.
- Anonyymi
Taitolaji. Monella köyhällä ei ole juuri mitään taitoja elämässä selviytymiseen vaan odottavat kelan tukia aina. Luonnossa eivät pärjäisi montaa päivää. Vielä tulee sota ja joudutte pois kotoa pakoon venäjän armeijaa. Sitten tuolla saaristossa pitäisi osata kalastaa ja hankkia ruokaa. Ette kauaa olisi elossa.
- Anonyymi
Saisin kutsun sotimaan sori vaan. Armeijan käynyt. Mutta siihen kuolisin. Onneksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841729Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2721605Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2901389Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1701309- 57915
- 48891
- 66884
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em66873Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40861Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48838