Kannattaako romani naisen kanssa mennä naimisiin

Anonyymi-ap

Uhka vai mahdollisuus

27

378

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

kovasti sulla o nuo romaniasiat mielessä,välillä kyselet sitä ja tätä ,välillä sitä sun tätä.mietippä kannattaako kenenkään kanssa mennä yleensäkään naimisiin ?

• Anonyymi

Menisin mielelläni romaninaisen kanssa naimisiin, he ovat niin kauniita.

• Anonyymi

olen helvetin kauniita naisia
      että ei voi vastustaa

olen kanssa lähestynyt heitä ja avannut keskustelun
      sain sanoja vaihtoon

mutta ei syvällisempään kerennyt

tuntuu että naiset saattavat empiä, että mennäänkö nyt vessan asti
      tai jäädään keskustelemaan tänne vielä hitusen

harva nainen kiinnostuu vaihtaa osoitteita pitkäkestoista.................

• Anonyymi

ovat helvetin kauniita naisia

• Anonyymi

Kauneus on katsojan silmissä...näitten kanssa naimisesta että hyi olkoon !!!

• Anonyymi

Uhka

• Anonyymi
      • Anonyymi

Ei romaanina, minä ehkä en voi ymmärtää Iltasanomien varkaus videon perimmäisiä motiiveja.

Eivät kaikki varasta, mietin.

Ihmisiä on erilaisia joka maassa, hyviä ja ei, sopivia ja ei.

Oma karma valitsee itselleen sopivan.

Mielenkiintoista, että Norjasta romaaneja on tuhottu.

Suhteessa vuosiin, miten paljon romaanit saivat olla maalitaulu, niin viimeaikeinen alk. 1960 luvulta oleva sosiaaliapukehitys on erittäin perusteltu.
        Tietämättömänä kyllä voin helposti ajatella, miksi pitää antaa ilmaiseksi, mutta historian valossa voi hyväksyä uuden sosiaalipolitiikan.

On vaikea elää harvalukuisena yksilönä vieraiden planeetalla.

Toisaalta nykyihmiset eivät voi tietää, minkälaista on ollut elää 200 vuotta sitten, 500 vuotta sitten.
        Elämä oli rauhallisempaa ja oli aikaa miettiä tai elää, joten se miksi sanotaan 'ihmisten metsästystä' tapahtui toisenlaisissa olosuhteissa, mitä nykyään pidettäisin vainoamisena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei romaanina, minä ehkä en voi ymmärtää Iltasanomien varkaus videon perimmäisiä motiiveja.

Eivät kaikki varasta, mietin.

Ihmisiä on erilaisia joka maassa, hyviä ja ei, sopivia ja ei.

Oma karma valitsee itselleen sopivan.

Mielenkiintoista, että Norjasta romaaneja on tuhottu.

Suhteessa vuosiin, miten paljon romaanit saivat olla maalitaulu, niin viimeaikeinen alk. 1960 luvulta oleva sosiaaliapukehitys on erittäin perusteltu.
        Tietämättömänä kyllä voin helposti ajatella, miksi pitää antaa ilmaiseksi, mutta historian valossa voi hyväksyä uuden sosiaalipolitiikan.

On vaikea elää harvalukuisena yksilönä vieraiden planeetalla.

Toisaalta nykyihmiset eivät voi tietää, minkälaista on ollut elää 200 vuotta sitten, 500 vuotta sitten.
        Elämä oli rauhallisempaa ja oli aikaa miettiä tai elää, joten se miksi sanotaan 'ihmisten metsästystä' tapahtui toisenlaisissa olosuhteissa, mitä nykyään pidettäisin vainoamisena.

Naiset tuntuivat olevan vihaisia, koska kun poistuivat kaupasta toinen äkkipikaisesti repi kulkuportin.

Lisäksi naiset eivät esittäneet mitään, mutta tulivat varastamaan.

Taustalla voi olla viha jostakin.

Ihmisen motiivit ovat syy seurauksia toisista tapahtumista.

Voi kysyä, miksi tietyt kaupat ovat rikoksen kohteina tai tietyt kaupungit tai muu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiset tuntuivat olevan vihaisia, koska kun poistuivat kaupasta toinen äkkipikaisesti repi kulkuportin.

Lisäksi naiset eivät esittäneet mitään, mutta tulivat varastamaan.

Taustalla voi olla viha jostakin.

Ihmisen motiivit ovat syy seurauksia toisista tapahtumista.

Voi kysyä, miksi tietyt kaupat ovat rikoksen kohteina tai tietyt kaupungit tai muu.

Varas kun varastaa, hän kertoo suoraan, koska hänen on kerrottava.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varas kun varastaa, hän kertoo suoraan, koska hänen on kerrottava.

Varkaus on yhteiskunnallinen tapahtuma, jolla on syy ja seuraus.

Varkaus ei ole itsessään paha tapahtuma, mutta yhteiskunnan kolikon toinen puoli.

Varkaus on osa yhteiskuntajärjestelmää, jota ylläpitävät kaikki osapuolet itse, myös Eduskunta.

Hyvää lukea Rikoksen historia ja Maailman rikokset kirjoja, koska siitä saa maailman todellisen kuvan, mitkä ovat perimmäiset liikuttajat taustalla, joiden takia arkiset hyvät asiat tuntuvat tekaistuilta.
        Miksi tavalliset ihmiset eivät tahdo olla hyviä mutta ihannoivat pahoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varkaus on yhteiskunnallinen tapahtuma, jolla on syy ja seuraus.

Varkaus ei ole itsessään paha tapahtuma, mutta yhteiskunnan kolikon toinen puoli.

Varkaus on osa yhteiskuntajärjestelmää, jota ylläpitävät kaikki osapuolet itse, myös Eduskunta.

Hyvää lukea Rikoksen historia ja Maailman rikokset kirjoja, koska siitä saa maailman todellisen kuvan, mitkä ovat perimmäiset liikuttajat taustalla, joiden takia arkiset hyvät asiat tuntuvat tekaistuilta.
        Miksi tavalliset ihmiset eivät tahdo olla hyviä mutta ihannoivat pahoja.

Ihmiset eivät tulee keskenään toimeen.
        Uuden robotti ajan aikana olisi hyvä olla ITSEPALVELU huoneita.

Itsepalveluhuoneissa olisi kaikki tarvittava itsepalvelua varten.
        Ruoka, vaate, terveys, info, logistiikka, kommunikaatio, sänky.

Samoin ajattelin pandemioiden aikana olisi hyvä itsepalveluhuoneita
        ja robottihoitajaa, jotta ihmisten elämä säästyisi.

Itsenäisyyteen kykenevä potilas hoitaisi itse itsensä robottilääkärin vastaanotolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmiset eivät tulee keskenään toimeen.
        Uuden robotti ajan aikana olisi hyvä olla ITSEPALVELU huoneita.

Itsepalveluhuoneissa olisi kaikki tarvittava itsepalvelua varten.
        Ruoka, vaate, terveys, info, logistiikka, kommunikaatio, sänky.

Samoin ajattelin pandemioiden aikana olisi hyvä itsepalveluhuoneita
        ja robottihoitajaa, jotta ihmisten elämä säästyisi.

Itsenäisyyteen kykenevä potilas hoitaisi itse itsensä robottilääkärin vastaanotolla.

Manuaalinen sosiaalinen perustarvehoito on toisissa tilanteissa turhaa ja vanhentunutta, koska ihmishenget ylikuormittuvat ja ovat riskissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Manuaalinen sosiaalinen perustarvehoito on toisissa tilanteissa turhaa ja vanhentunutta, koska ihmishenget ylikuormittuvat ja ovat riskissä.

Rikoksen tekijällä on puute, koska kukaan ihminen ole paha, mutta elämä on vaikea.

Voi ajatella, että vääryyden tekijällä on joku perustarvepuute.

24 h itsepalveluhuoneissa, jotka ovat täysin ilmaisia ja vaille seurauksia, voi aina täyttää sen, mitä elämässä puuttuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rikoksen tekijällä on puute, koska kukaan ihminen ole paha, mutta elämä on vaikea.

Voi ajatella, että vääryyden tekijällä on joku perustarvepuute.

24 h itsepalveluhuoneissa, jotka ovat täysin ilmaisia ja vaille seurauksia, voi aina täyttää sen, mitä elämässä puuttuu.

Köyhät eivät tahdo kontrollia.
        Aikuiset selviävät ilman toisia ihmisiä.
        Köyhän on vain saatava apua itselleen.
        Kontrolloitu apu on väkivaltaa,
        koska ihmiset toisilleen eivät ole hyviä.
        Siksi koneistettu apu korjaa psykologisia traumoja.
        Köyhällä voi olla psykologisia traumoja,
        jolloin toisen ihmisen läsnäolo pahentaa tilannetta.
        Köyhä ei tahdo vieraita viereen, koska hän voi pahoin heidän kanssaan.
        Siksi robotin apu on paljon parempi,
        koska köyhä voi rauhassa hoitaa itse itseään.
        Kameran läsnäolo on huono idea aina.
        Kontrolli synnyttää vihaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Köyhät eivät tahdo kontrollia.
        Aikuiset selviävät ilman toisia ihmisiä.
        Köyhän on vain saatava apua itselleen.
        Kontrolloitu apu on väkivaltaa,
        koska ihmiset toisilleen eivät ole hyviä.
        Siksi koneistettu apu korjaa psykologisia traumoja.
        Köyhällä voi olla psykologisia traumoja,
        jolloin toisen ihmisen läsnäolo pahentaa tilannetta.
        Köyhä ei tahdo vieraita viereen, koska hän voi pahoin heidän kanssaan.
        Siksi robotin apu on paljon parempi,
        koska köyhä voi rauhassa hoitaa itse itseään.
        Kameran läsnäolo on huono idea aina.
        Kontrolli synnyttää vihaa.

Itsepalveluhuoneessa on kaikki tarvittava ja ne ovat kansan apuhuoneita, heille jotka niitä tarvitsevat eri aikoina, eri tilanteissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsepalveluhuoneessa on kaikki tarvittava ja ne ovat kansan apuhuoneita, heille jotka niitä tarvitsevat eri aikoina, eri tilanteissa.

Huoneiden varustus voi olla eri alapainotteinen.
        Aikuisten hoitohuoneet.
        Lasten hoitohuoneet.
        Naisten
        ......
        ....
        ..

• Anonyymi

kannattaa,,vaimo hankkii ruuat ja kaiken muun taevittavan, voit köllötellä kotona ja nauttia elämästä,,,työasioista ei puhuta,,,,,,

• Anonyymi

Rahtihameeseen sikspäkit ym kyljykset ja makkarat vaan kaupas, elintasohan siinä nousee kun ei tarvi maksaa mistään edes polttoaineista.

• Anonyymi

Riippuu siitä miten hyvin tuut suvun kanssa toimeen!

• Anonyymi

Ei mustalaisnaista voi ottaa vaimoksi ellei suku ole hyljännyt häntä.

Valkolainen nainen voi mennä mustalaismiehen vaimoksi mutta pitää muuttua kulttuuriin. Ei vuosisataisen kulttuurin säilyttäminen enemistön sisällä anna mitään poikkeuksia näissä asioissa.

• Anonyymi

Aikamme on lyhyt, syttyvä, sammuva kuin liekki.

Miksei liekki ole näitä puhdistanut.

• Anonyymi

Uunit kylmeni 1945

• Anonyymi

Nainen on aina uhka, tietyllä varauksella pitää suhtautua aina.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puotilan murha: hei me tienataan - ei ollut 1 kerta - Milad Tadayyon nimi

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/yokerhon-ovimies-pakotti-asiakkaan-houkutuslinnuksi-alamaailman-velanperintaan/4580356 -----
      Maailman menoa
      76
      6017
    2. Pia Nykänen paljastaa Matti Nykäsen alkoholismista: "Kun tulin töistä, niin se oli koko päivän..."

Pia Nykänen ei olisi halunnut rekkalasteittain olutta autotalliinsa. Sponssioluet mahdollistivat Matti Nykäsen juomisen. Mäkikotka kuoli v. 2019 pitkä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3267
    3. Kohujulkkis Martina Aitolehti jätti Suomen taakseen - Yksi kuva ja lyhyt viesti somessa: "Byeee"

Bye bye baby! Aitolehti on karistanut Suomen pölyt jaloistaan seurapiirikaunottarien kera. Mukana mm. dj Suvi Pitkänen. Lue juttu ja katso kuvat: htt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      83
      2432
    4. Mies, mainitse yksi asia minussa

Mikä viehättää ja sen parissa viihtyisit useita tunteja?
      Ikävä
      77
      1105
    5. Mä vikittelen sut papparaisena :D

Jos oot vapaa ja mä oon vapaa, niin mikään ei pidättele mua. Sä oot mun vaan, ikioma rakas papparainen. Mä rakastan sua mummelina aivan hulluna, ilm
      Ikävä
      77
      1069
    6. ALFA TV:N Konkurissi katastrofi media-alalle

ALFA TV:n konkurssi on katastrofi, koska paljon hyviä asiaohjelmia katoaa televisiotarjonnasta ja ALFA:lla ääneen pääsi myös yrittäjiä ja tasapuolises
      Maailman menoa
      515
      1060
    7. Tajuan, että tein virheen

kun pidin sinua hyvänä, mukavana, vaatimattomana, ymmärtäväisenä, oikeudenmukaisena ja älykkäänä ihmisenä. Sitä mielikuvaa ikävöin, en koskaan oikeaa
      Ikävä
      56
      955
    8. Kahta pahoinpidelty Kemijärvellä

Kemijärvelläkin sattuu väkivallantekoja mikä on yllätyksellistä. Onhan Kemijärvi ollut aina rauhallinen ja turvallinen paikkakunta.
      Kemijärvi
      32
      931
    9. Mulla on ikävä sitä aikaa

kun säkin olit ihastunut minuun mies. Siltä se silloin alussa tuntui. Sekosin susta täysin ja tuntuu että en pääse irti enää.
      Ikävä
      49
      848
    Aihe