Tuli Jeesus ja nähtiin parhaaksi tappaa hänet.
Nykyään kirkoissa sun muissa menoissa pidetäänkin kuvaa Jeesuksesta ristillä kitumassa ja kiitellään herraa kovasti kun voidaan langeta syntiin joka päivä välittämättä Kristuksen sanomasta ja viestistä missä ohjeistetaan synnittömään elämään = Rakastaa elämää/Jumalaa/lähimmäistä.
Kukaan ei kuitenkaan seurata halua vaan mieluummin pitävät synnistä kiinni kynsin ja hampain omat edut edellä.
Jumala on kaikkialla eikä sitä höpsöt ristille tapeta.
Elävä elämän henki , se on kaikkialla. Ihminen tosin kapinoi ja kovasti .
JJM
Ihminenkö siis alensi jumalan ihmiseksi?
5
161
Vastaukset
- Anonyymi
Hiekkaheimon ihminen loi jumalan omaksi kuvakseen, vittumaiseksi narsistiksi.
- Anonyymi
Kyllä sitä Jeesusta ristillä tarvitaan me uskovatkin joka päivä, olimmepa kuinka pyhiä tahansa. Pyhimpiä ovat varmasti ne jotka häntä eniten tunnustavat tarvitsevansa. Mikään ei niin pyhäksi ihmistä teekään kuin särkynyt sydän ristin juurella tekee. Häntä kun sydämissämme katselemme, emme tee mitään pahaa vaan muutumme hänen iankaikkisen kuvansa kaltaisiksi. Minut kasvatettiin kodissa jossa laki ja armo olivat sekoitettuina, ja vaikka en syytä omasta syntisyydestäni ketään toista, ymmärrän ettei noita kahta voi eikä kuulu sekoittaa. Aiheuttaa paljon turhaa vihaa ja riitaa ja epäilystä. Armo, laupeus ja rakkaus, jotka uskon kautta Jeesukseen ovat meissä, ovat paljon suurempia asioita kuin mitkään lain teot.
Jeesus julisti lakia Israelille. Jeesuksen maanpäällinen vaellus oli Israelin huoneen kadonneitten lammasten etsintää. Paavalin kautta hän on ilmoittanut uskon vanhurskauden pakankansoille ja juutalaisille. Ei enää kuulu katsella omia tekoja, vaan Kristukseen ja hänen, Jumalan, tekoihin. Laki saa aikaan vihaa. Lakiin katsomalla minä vihaan itseäni ja lähimmäisiäni. Kristukseen katsomalla minä rakastan. Laki on synnin voima, Kristus on lain loppu, ja hän on täten myös vienyt voiman synniltä. Synnin ruumis vaikuttaa meissä vielä, mutta se on katoamassa ja tulee kukistetuksi ristin kautta, ei lainteoilla. - Anonyymi
jeesus tiesi aikanaan , että vain keisarit kohoaa taivaaseen kuoltuaan , ei sinne normi ihmiset pääse 🤣 ei paljoa vaadi luoda oma lahko 🤔 itseasiassa se oli alun perinkin tarkoitus tuhota rooman imperiumi
Ihmisen poika koska syntyi ihmiseksi, mutta ilman syntiä on siis ihminen ja Jumala.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1942035
- 1331128
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34711ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522