Ihminenkö siis alensi jumalan ihmiseksi?

Anonyymi-ap

Tuli Jeesus ja nähtiin parhaaksi tappaa hänet.
Nykyään kirkoissa sun muissa menoissa pidetäänkin kuvaa Jeesuksesta ristillä kitumassa ja kiitellään herraa kovasti kun voidaan langeta syntiin joka päivä välittämättä Kristuksen sanomasta ja viestistä missä ohjeistetaan synnittömään elämään = Rakastaa elämää/Jumalaa/lähimmäistä.
Kukaan ei kuitenkaan seurata halua vaan mieluummin pitävät synnistä kiinni kynsin ja hampain omat edut edellä.
Jumala on kaikkialla eikä sitä höpsöt ristille tapeta.
Elävä elämän henki , se on kaikkialla. Ihminen tosin kapinoi ja kovasti .

JJM

5

161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hiekkaheimon ihminen loi jumalan omaksi kuvakseen, vittumaiseksi narsistiksi.

    • Anonyymi

      Kyllä sitä Jeesusta ristillä tarvitaan me uskovatkin joka päivä, olimmepa kuinka pyhiä tahansa. Pyhimpiä ovat varmasti ne jotka häntä eniten tunnustavat tarvitsevansa. Mikään ei niin pyhäksi ihmistä teekään kuin särkynyt sydän ristin juurella tekee. Häntä kun sydämissämme katselemme, emme tee mitään pahaa vaan muutumme hänen iankaikkisen kuvansa kaltaisiksi. Minut kasvatettiin kodissa jossa laki ja armo olivat sekoitettuina, ja vaikka en syytä omasta syntisyydestäni ketään toista, ymmärrän ettei noita kahta voi eikä kuulu sekoittaa. Aiheuttaa paljon turhaa vihaa ja riitaa ja epäilystä. Armo, laupeus ja rakkaus, jotka uskon kautta Jeesukseen ovat meissä, ovat paljon suurempia asioita kuin mitkään lain teot.

      Jeesus julisti lakia Israelille. Jeesuksen maanpäällinen vaellus oli Israelin huoneen kadonneitten lammasten etsintää. Paavalin kautta hän on ilmoittanut uskon vanhurskauden pakankansoille ja juutalaisille. Ei enää kuulu katsella omia tekoja, vaan Kristukseen ja hänen, Jumalan, tekoihin. Laki saa aikaan vihaa. Lakiin katsomalla minä vihaan itseäni ja lähimmäisiäni. Kristukseen katsomalla minä rakastan. Laki on synnin voima, Kristus on lain loppu, ja hän on täten myös vienyt voiman synniltä. Synnin ruumis vaikuttaa meissä vielä, mutta se on katoamassa ja tulee kukistetuksi ristin kautta, ei lainteoilla.

    • Anonyymi

      jeesus tiesi aikanaan , että vain keisarit kohoaa taivaaseen kuoltuaan , ei sinne normi ihmiset pääse 🤣 ei paljoa vaadi luoda oma lahko 🤔 itseasiassa se oli alun perinkin tarkoitus tuhota rooman imperiumi

    • Ihmisen poika koska syntyi ihmiseksi, mutta ilman syntiä on siis ihminen ja Jumala.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe