Tulossa kylmä sydäntalvi!

Anonyymi-ap

Lueskelin ruotsalaisen expressenin sivustoa ja siellä oli mielenkiintoinen juttu, eli se tuttu ElNina - vai mikä se oli se sääilmiö vaikuttaa seuraavan kvartaalin eli marras-helmikuun säähän paljon.

Tulossa on ennätyskylmä talvi joka alkaa jo marraskuussa. Talven aikana on peräti kolme kylmää "aaltoa" jotka kestävät yli viikon, ensimäinen lähes koko marraskuun. Keskilämpötila on jopa 3 astetta alle tavanomaisen.

Eli jos sinne mahtuu muutama sohjopäivä, niin vastaavasti huidellaan kylminä jaksoina jopa -40 asteen lukemissa, useamman kerran siis tulevana talvena. Onneksi puuvajassa on 20 kuutiota koivuhalkoja.

Siis, nyt kannattaa varautua ja laittaa omat asiat sellaiseen kuosiin että tulevasta talvesta selviää, mielellään niin että olisi mahdollisimman vähän riippuvainen sähköstä.

1

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se,se vielä puuttuisi,ei riitä että on ydinsodan uhka ja jopa ruokapula ,uudet taudit uhkana,nyt jos tulee vielä ennätys kylmätalvi ja sähkö- sekä polttoainepulat ,niin kiitostapa paljon sään jumalat.

Muuta ei puutukaan sitten enää kuin äkkikuolema,noh kirjoittelu loppuu täällä sitten vähäksi ,ehkä muutamaksi miljoonaksi vuodeksi jos kaikki lähtee tuonelan tuville ennenaikaisesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martina naimisiin.

Etsimässä täydellistä hääpukua Roomassa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      370
      3520
    2. Etsin sinua vakavissani

Täältä tai ihan mistä tahansa. Meillä jäi asioita selvittämättä, ja minun sydän on sanonut painavan sanansa, että meillä jäi juttu pahasti kesken. Syd
      Ikävä
      60
      1551
    3. En minä seksin perässä ollut

vaikka niin luulit, vaan sinun, koska halusin sinut kokonaan. Vihjailit nimittäin siihen suuntaan. Miksi muuten epäilit minusta kaikkea pahaa, nainen?
      Ikävä
      71
      1284
    4. En voi edes kirjoittaa siitä.

Se olis liian lapsellista. Kun on yhteys tosielämän puolella ja selvät sävelet. Älykäs se on, todennäköisesti älykkäämpi kuin kukaan, ketä olen tavann
      Ikävä
      62
      1195
    5. Vanhempi mies

Rakkain, kuinka me enää koskaan voitais sopia näkemisestä? Soittasin, soittasin -mutta, kun?
      Ikävä
      70
      1097
    6. Olen pahoillani nainen

Olen pahoillani siitä, että vielä säännöllisesti nähdessämme asiat välillämme ajautuivat suuntaan, joka ei ollut kummallekaan hyvästä. Harmittaa puole
      Ikävä
      70
      970
    7. Hääpukuja ei turhaan ostella

Olisiko todella niin, että Hanuri-Hannu on taas kehissä ja vanha suola janottaa todella pahasti - Martti on liikkeellä ja nyt lienee tosi kyseessä! O
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      917
    8. Viiskymppisenä

Ja alan olla kyllä aina vaan enemmän sitä mieltä, mikä on kyllä ihan tieteellinen faktakin, että elämä viiskymppisenä alkaa olla turhista turhinta. Uu
      Sinkut
      317
      907
    9. Martina kiusoittelee kateellisia vihaajiaan

Palstan Martina vihaajat menivät sekaisin kun Martina lähti Roomaan. Tätä on hauska seurata 🤭
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      847
    10. En löydä sinua

jotta voisin viestiä lähettää.
      Ikävä
      42
      834
    Aihe