Kerrostalossa nautin pitkistä ja kuumista suihkuista

Anonyymi-ap

Pari kertaa päivässä.

Samaan aikaan omakoti- ja rivitalo reppanat yrittää pestä ylä- ja alapäänsä kylmässä suihkussa puolessa minuutissa.

Kerrostalo is best

48

169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse pidän raanan päällä kuumalla vedellä isolla hädällä käydessäni. Tietenkin kerrostalossa, ei äänet kuulu nääs

• Anonyymi

Sanna Marinin ei tarvitse vettä säästää , voi huuhtoa molempia reikiä valtion laskuun lämpimällä vedellä

• Anonyymi

Kyllä soon tämäkin niin perkelehen väärin, notta kyllä olis kirvehellä ja kauhavalaasella töitä.

• Anonyymi

Ooletkos rikas kokomuslainen jolla on suuri tallo ja tulot
        On kallista Ruoka ja bensa kallistuu mene vika
        No tietenkin kokoomuslaiset rikaat kauppias haluu kaikki rahasi
        Ei isänmaallisuutta tippaakaan
        Kaikki mulle ja heti
        Myös yritystuet ja keksin tulos huippua .
        Se on kuulkaas pikukokoomuslqiset sitä oikeistopolitiikka jossa maksatte kun rikaat rikastuu ja saa yritystuet kaupan päälle

Äänestä SDP

• Anonyymi

Kela maksaakin vuokrasi, veden ja sähkön.

• Anonyymi

Autot pitää pestä harva se päivä näin syksyisin. Onneksi omassa pihassa pystyy tekemään. Suomessa vettä riittää. Eikä ole kallista. Peltokin tulee kasteltua kesäisin tuhansia kertoja. Puhdasta vettä tulee raanasta. Ei tarvitse sadeveden kanssa läträtä.

• Anonyymi

Millainen kastelujärjestelmä sinun pellollasi on vain jyräätkö sinä peltosi kivikovaksi traktorilla ja vedenkuljetuskärryllä?

• Anonyymi

Miks pitää pestä joka päivä? En mää ainakaan pese, kun on hetken päästä likanen. Kaupungissa ajan sitten jonkun hienon, putipuhtaan teslan viereen, kun arvatenkin sieltä joku minkkiturkkiakka tai puku-ukko yrittää kotturaansa varoen ettei kuteet likaannu.
        Ps. Koklaas joskus, näkee jos vaikka minkälaisia asentoja, kun jää kytikselle katteleentaiteiluja. Kolhujen varalta on kuva otettu

• Anonyymi

Asun omakotitalossa. Minulla on maalämpö, leivinuuni, takka ja sauna lämpiää puilla. Puita riittää liiterissä 3 vuodeksi ja nyt on moottorisaha laulanut muutaman päivän aion tehdä vielä seuraavaksi kolmeksi vuodeksi ulkokuivamaan. Nythän tuolla hommat käy rivakasti kun ei ole vielä lunta ja päivänvaloakin riittää saman verran kun voimiakin.
        Että tervetuloa talvi ja pakkaset, kyllä lämmintä piisaa, vaikka tulisi sähkökatkoja.

• Anonyymi

Minä jätän veden piruuttani laskemaan kerrostalossani. Se on kantisjunttien vettä eikä afrikasta niin en välitä :)))))

• Anonyymi

Sulatan itse lumet pihaltani sadettajalla josta tulee koko yon tulikuumaa vettä, toimii kuin Vita ePro

• Anonyymi

Minun veden tuhlaamisellani vuodessa juottaisi puolet Afrikasta

• Anonyymi

Kyllä näillä avustuksilla, mitä sinnekin on rahaa syydetty kaivoihin, niin pitäisi olla koko mantereella kaivoja metrin välein. Vai mihinkä ne kaivorahat on mennyt??

• Anonyymi

Vaimoni antaa minulle kultaisia suihkuja, nautin niistä

• Anonyymi

Olen joskus aikoinaan asunut kerrostalossa, mutta kiitos ei enää koskaan mihinkään betonikuutioon. Tulisin hulluksi, jos moiseen kommuuniin pitäis ruhonsa parkkeerata.

• Anonyymi

juu, jos kerrostaloon joutuu ns pakolla muuttamaan, niin ylin kerros on ainut vaihtoehto :)
        varsinkin jos jouttuu muuttamaan kaupungin vuokra asuntoon :(

• Anonyymi

Pitkä kuuma suihku ja mä aion seistä sen, pitkän kuuman suihkun mä sain, se mullisti mun maailmain

t: Pate Poskiparta

• Anonyymi

Kerrostalossa maksetaan yhdessä kaikkien piiiitkistä ja kuuuumista suihkuista .... ahhhh ihana vuokra/vastike!!!

• Anonyymi

meillä on omat mittarit kaikissa osakkeissa.
        itte oon pessy esm astiat kylmällä vedellä käsin ilman vedenvalutusta sen jälkeen kun tuli ilmoitus sähköyhtiöltä et sähkölasku nousee noin 35e/kk ja käyny pika suihkussa kerran viikossa ja silloinki laskenu vettä vain kun huuhtelee saippuat, telkkaria ei olla avattu ollenkaan enää eikä valoja poltettu :).
        Taas tuli ilmo että lasku nousee taas yli 35 euroo/kk

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

meillä on omat mittarit kaikissa osakkeissa.
        itte oon pessy esm astiat kylmällä vedellä käsin ilman vedenvalutusta sen jälkeen kun tuli ilmoitus sähköyhtiöltä et sähkölasku nousee noin 35e/kk ja käyny pika suihkussa kerran viikossa ja silloinki laskenu vettä vain kun huuhtelee saippuat, telkkaria ei olla avattu ollenkaan enää eikä valoja poltettu :).
        Taas tuli ilmo että lasku nousee taas yli 35 euroo/kk

Eikös talonne ole kaukolämmössä?

• Anonyymi

Kun multa tulee, suihku on pitkä

• Anonyymi

Aloittaja kuvittelee olevansa suihkussa kerrostaloissa, on asennettu putkisaneerauksen yhteydessä asuntokohtaiset vesimittarit kuumalle-, ja kylmälle vedelle.

• Anonyymi

Eikä kerrostalojen vettä lämmitetä sähköllä.

• Anonyymi

Eipä ole, rajaton kuuman veden käyttö on vaan niin ihgua

• Anonyymi

Ihanaa tämä kerrostalo asuminen. Maisematkin ihan erilaiset kuin maan tasalla.

• Anonyymi

Kerrostalossa on kyllä ensi talvena kun lämpö lasketaan 2o asteeseen se on kylmää
      Se
      Itse lähden ensiviikollla laspalmasiin hola jolq
      Reetu

• Anonyymi

Ei nautita ainakaan meillä.

• Anonyymi

Mitäs sitten, kun paskahätä yllättää sinut ja 100 muuta siinä kolhoosissa yhtäaikaa sähkökatkon yllättäessä? Kato, me täällä maalla pörähytetään aggregaatit käyntiin ja kaikki hyvin. Voirahan lotrata vesillä mielin määrin ja käydä vessassa, kun hätä yllättää ja sitä piisaa, kun kopallisen juo. Ai niin, on oma kaivo, oma vessa ja puuta uuniin. Voipi vaikka patteritkin pistää kiinni. Kyl tarkeneekin viäl kaiken päälle.

• Anonyymi

ai, sää oot ostanut agregaatinkin...hyvä hyvä

Meillä Turussa kerrostalossa on ollut jopa joskus 20-30 sekunnin sähkökatkoja, mutta nyt en kyllä muista oliko 1980-luvulla vai 1990 luvulla...

Joten käy polkasemassa se agtegaatti monta kertaa vuodessa, kun sähköt poikki päiväkausia.

Ja muutenkin vietän Espajan asunnossa 3 kk per vuosi.
        Ja Matkailen muun ajan...Jouluna Brasiliaan perheen kannsa 2 viikoa kiertelyä nähtävyyksissä...
        Eikä ole pelkoa asuntomurroista...heh heh

• Anonyymi

Asennevammaiset ihmiset ovatkin saastaa ja pohjasakkaa.

• Anonyymi

Olipa älytön provo tai oikeasti idioottihenkilön tekemä aloitus.

• Anonyymi

Tottahan tuo on, turha olla kateellinen

• Anonyymi

Pöntöllä istuessa on kiva kuunnella kuuman veden lorinaa, kun lasken sitä peittääkseni ääniä

• Anonyymi

Itse olen asunut lähes koko ikäni kerrostaloissa.
      Nyt jo jonkin aikaa omakotitalossa alle tunnin päässä Stokkalta.
      Eläkeläisenä tuota rahaakaan ei kauheasti ole.
      Omakotitalossani on kellotettu moderni sähkölämmitys ja koneellinen, moderni ilmanvaihto.
      Suihkussa käydään tarpeen mukaan erityisesti puulämmitteistä saunaa käytettäessä.
      Asumiskulut kaikkineen noin 3500€/vuosi joka tietty vaimon kanssa maksetaan puokkiin.
      Ei tulisi mieleenkään muuttaa kerrostaloon.

• Anonyymi

Vaatteita ei tarvitse pestä, jos suihkussa pesee. Valitettavaa, että lika tarttuu kanssaihmisistä.

• Anonyymi

En käsitä ihmisiä, jotka ei käy suihkussa päivittäin.

• Anonyymi

Ei se ettei käy suihkussa päivittäin tarkota sitä, ettei ihminen peseytyisi joka päivä. Kaksi kertaa peseytyvä on puhtaampi kuin kerran suihkussa käyvä.

• Anonyymi

Hupaisinta on se että yhteiskunta maksaa kommuuniasujan kuuman veden lotrauksen.

• Anonyymi

Hometaloasujat katkerina tilittää

• Anonyymi

Huomio Huomio homeasuntojen eli omakoti-rivitalo omistajat, tänään pörssisähkö lähes ilmaista, kannattaa käydä koko talven suihkut tänään etukäteen.

• Anonyymi

Lapsellista nillitystä. Minulla on 240 neliön omakotitalo. Siellä on jatkuvasti lämmin sauna, sähkö sellainen, tietysti. Lattialämmitys sähköllä ja pilppi jolla vesi lämpiää. Sähkö on niin halpaa että yhden kuukauden nettotuloilla maksaa kolmen vuoden sähkölaskun. Ei tulisi mieleenikään muuttaa johonkin kerrostaloloukkoon.

• Anonyymi

Ja asut keskellä metsää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja asut keskellä metsää

No en todellakaan.

• Anonyymi

Sähkökatkojen aikana muistakaa kakkia roskapussiin ettei putket tukkeudu ja leviä pas.at kerrostaloonne.

• Anonyymi

Onpa outoa, että aloittajalta ei peritä kerrostalossa vesimaksua, niin kuin meiltä normikansalaisilta?

Ei taida olla vesimittaria asunnossa?

• Anonyymi

Luuletko että kaikissa kerrostaloissa on vesimittarit eri asunnoille, buhahahhaha

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luuletko että kaikissa kerrostaloissa on vesimittarit eri asunnoille, buhahahhaha

Tulossa on, joten varopa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      99
      2065
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      288
      1876
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      327
      1696
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      204
      1555
    5. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      91
      1231
    6. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      31
      1227
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1103
    8. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      65
      1052
    9. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      1047
    10. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      58
      1028
    Aihe