Pari kertaa päivässä.
Samaan aikaan omakoti- ja rivitalo reppanat yrittää pestä ylä- ja alapäänsä kylmässä suihkussa puolessa minuutissa.
Kerrostalo is best
Kerrostalossa nautin pitkistä ja kuumista suihkuista
48
169
Vastaukset
- Anonyymi
Itse pidän raanan päällä kuumalla vedellä isolla hädällä käydessäni. Tietenkin kerrostalossa, ei äänet kuulu nääs
- Anonyymi
Sanna Marinin ei tarvitse vettä säästää , voi huuhtoa molempia reikiä valtion laskuun lämpimällä vedellä
- Anonyymi
Kyllä soon tämäkin niin perkelehen väärin, notta kyllä olis kirvehellä ja kauhavalaasella töitä.
- Anonyymi
Ooletkos rikas kokomuslainen jolla on suuri tallo ja tulot
On kallista Ruoka ja bensa kallistuu mene vika
No tietenkin kokoomuslaiset rikaat kauppias haluu kaikki rahasi
Ei isänmaallisuutta tippaakaan
Kaikki mulle ja heti
Myös yritystuet ja keksin tulos huippua .
Se on kuulkaas pikukokoomuslqiset sitä oikeistopolitiikka jossa maksatte kun rikaat rikastuu ja saa yritystuet kaupan päälle
Äänestä SDP
- Anonyymi
Kela maksaakin vuokrasi, veden ja sähkön.
- Anonyymi
Autot pitää pestä harva se päivä näin syksyisin. Onneksi omassa pihassa pystyy tekemään. Suomessa vettä riittää. Eikä ole kallista. Peltokin tulee kasteltua kesäisin tuhansia kertoja. Puhdasta vettä tulee raanasta. Ei tarvitse sadeveden kanssa läträtä.
- Anonyymi
Millainen kastelujärjestelmä sinun pellollasi on vain jyräätkö sinä peltosi kivikovaksi traktorilla ja vedenkuljetuskärryllä?
- Anonyymi
Miks pitää pestä joka päivä? En mää ainakaan pese, kun on hetken päästä likanen. Kaupungissa ajan sitten jonkun hienon, putipuhtaan teslan viereen, kun arvatenkin sieltä joku minkkiturkkiakka tai puku-ukko yrittää kotturaansa varoen ettei kuteet likaannu.
Ps. Koklaas joskus, näkee jos vaikka minkälaisia asentoja, kun jää kytikselle katteleentaiteiluja. Kolhujen varalta on kuva otettu - Anonyymi
Asun omakotitalossa. Minulla on maalämpö, leivinuuni, takka ja sauna lämpiää puilla. Puita riittää liiterissä 3 vuodeksi ja nyt on moottorisaha laulanut muutaman päivän aion tehdä vielä seuraavaksi kolmeksi vuodeksi ulkokuivamaan. Nythän tuolla hommat käy rivakasti kun ei ole vielä lunta ja päivänvaloakin riittää saman verran kun voimiakin.
Että tervetuloa talvi ja pakkaset, kyllä lämmintä piisaa, vaikka tulisi sähkökatkoja.
- Anonyymi
Minä jätän veden piruuttani laskemaan kerrostalossani. Se on kantisjunttien vettä eikä afrikasta niin en välitä :)))))
- Anonyymi
Sulatan itse lumet pihaltani sadettajalla josta tulee koko yon tulikuumaa vettä, toimii kuin Vita ePro
- Anonyymi
Minun veden tuhlaamisellani vuodessa juottaisi puolet Afrikasta
- Anonyymi
Kyllä näillä avustuksilla, mitä sinnekin on rahaa syydetty kaivoihin, niin pitäisi olla koko mantereella kaivoja metrin välein. Vai mihinkä ne kaivorahat on mennyt??
- Anonyymi
Vaimoni antaa minulle kultaisia suihkuja, nautin niistä
- Anonyymi
Olen joskus aikoinaan asunut kerrostalossa, mutta kiitos ei enää koskaan mihinkään betonikuutioon. Tulisin hulluksi, jos moiseen kommuuniin pitäis ruhonsa parkkeerata.
- Anonyymi
juu, jos kerrostaloon joutuu ns pakolla muuttamaan, niin ylin kerros on ainut vaihtoehto :)
varsinkin jos jouttuu muuttamaan kaupungin vuokra asuntoon :(
- Anonyymi
Pitkä kuuma suihku ja mä aion seistä sen, pitkän kuuman suihkun mä sain, se mullisti mun maailmain
t: Pate Poskiparta - Anonyymi
Kerrostalossa maksetaan yhdessä kaikkien piiiitkistä ja kuuuumista suihkuista .... ahhhh ihana vuokra/vastike!!!
- Anonyymi
meillä on omat mittarit kaikissa osakkeissa.
itte oon pessy esm astiat kylmällä vedellä käsin ilman vedenvalutusta sen jälkeen kun tuli ilmoitus sähköyhtiöltä et sähkölasku nousee noin 35e/kk ja käyny pika suihkussa kerran viikossa ja silloinki laskenu vettä vain kun huuhtelee saippuat, telkkaria ei olla avattu ollenkaan enää eikä valoja poltettu :).
Taas tuli ilmo että lasku nousee taas yli 35 euroo/kk - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
meillä on omat mittarit kaikissa osakkeissa.
itte oon pessy esm astiat kylmällä vedellä käsin ilman vedenvalutusta sen jälkeen kun tuli ilmoitus sähköyhtiöltä et sähkölasku nousee noin 35e/kk ja käyny pika suihkussa kerran viikossa ja silloinki laskenu vettä vain kun huuhtelee saippuat, telkkaria ei olla avattu ollenkaan enää eikä valoja poltettu :).
Taas tuli ilmo että lasku nousee taas yli 35 euroo/kkEikös talonne ole kaukolämmössä?
- Anonyymi
Kun multa tulee, suihku on pitkä
- Anonyymi
Aloittaja kuvittelee olevansa suihkussa kerrostaloissa, on asennettu putkisaneerauksen yhteydessä asuntokohtaiset vesimittarit kuumalle-, ja kylmälle vedelle.
- Anonyymi
Eikä kerrostalojen vettä lämmitetä sähköllä.
- Anonyymi
Eipä ole, rajaton kuuman veden käyttö on vaan niin ihgua
- Anonyymi
Ihanaa tämä kerrostalo asuminen. Maisematkin ihan erilaiset kuin maan tasalla.
- Anonyymi
Kerrostalossa on kyllä ensi talvena kun lämpö lasketaan 2o asteeseen se on kylmää
Se
Itse lähden ensiviikollla laspalmasiin hola jolq
Reetu - Anonyymi
Ei nautita ainakaan meillä.
- Anonyymi
Mitäs sitten, kun paskahätä yllättää sinut ja 100 muuta siinä kolhoosissa yhtäaikaa sähkökatkon yllättäessä? Kato, me täällä maalla pörähytetään aggregaatit käyntiin ja kaikki hyvin. Voirahan lotrata vesillä mielin määrin ja käydä vessassa, kun hätä yllättää ja sitä piisaa, kun kopallisen juo. Ai niin, on oma kaivo, oma vessa ja puuta uuniin. Voipi vaikka patteritkin pistää kiinni. Kyl tarkeneekin viäl kaiken päälle.
- Anonyymi
ai, sää oot ostanut agregaatinkin...hyvä hyvä
Meillä Turussa kerrostalossa on ollut jopa joskus 20-30 sekunnin sähkökatkoja, mutta nyt en kyllä muista oliko 1980-luvulla vai 1990 luvulla...
Joten käy polkasemassa se agtegaatti monta kertaa vuodessa, kun sähköt poikki päiväkausia.
Ja muutenkin vietän Espajan asunnossa 3 kk per vuosi.
Ja Matkailen muun ajan...Jouluna Brasiliaan perheen kannsa 2 viikoa kiertelyä nähtävyyksissä...
Eikä ole pelkoa asuntomurroista...heh heh
- Anonyymi
Asennevammaiset ihmiset ovatkin saastaa ja pohjasakkaa.
- Anonyymi
Olipa älytön provo tai oikeasti idioottihenkilön tekemä aloitus.
- Anonyymi
Tottahan tuo on, turha olla kateellinen
- Anonyymi
Pöntöllä istuessa on kiva kuunnella kuuman veden lorinaa, kun lasken sitä peittääkseni ääniä
- Anonyymi
Itse olen asunut lähes koko ikäni kerrostaloissa.
Nyt jo jonkin aikaa omakotitalossa alle tunnin päässä Stokkalta.
Eläkeläisenä tuota rahaakaan ei kauheasti ole.
Omakotitalossani on kellotettu moderni sähkölämmitys ja koneellinen, moderni ilmanvaihto.
Suihkussa käydään tarpeen mukaan erityisesti puulämmitteistä saunaa käytettäessä.
Asumiskulut kaikkineen noin 3500€/vuosi joka tietty vaimon kanssa maksetaan puokkiin.
Ei tulisi mieleenkään muuttaa kerrostaloon. - Anonyymi
Vaatteita ei tarvitse pestä, jos suihkussa pesee. Valitettavaa, että lika tarttuu kanssaihmisistä.
- Anonyymi
En käsitä ihmisiä, jotka ei käy suihkussa päivittäin.
- Anonyymi
Ei se ettei käy suihkussa päivittäin tarkota sitä, ettei ihminen peseytyisi joka päivä. Kaksi kertaa peseytyvä on puhtaampi kuin kerran suihkussa käyvä.
- Anonyymi
Hupaisinta on se että yhteiskunta maksaa kommuuniasujan kuuman veden lotrauksen.
- Anonyymi
Hometaloasujat katkerina tilittää
- Anonyymi
Huomio Huomio homeasuntojen eli omakoti-rivitalo omistajat, tänään pörssisähkö lähes ilmaista, kannattaa käydä koko talven suihkut tänään etukäteen.
- Anonyymi
Lapsellista nillitystä. Minulla on 240 neliön omakotitalo. Siellä on jatkuvasti lämmin sauna, sähkö sellainen, tietysti. Lattialämmitys sähköllä ja pilppi jolla vesi lämpiää. Sähkö on niin halpaa että yhden kuukauden nettotuloilla maksaa kolmen vuoden sähkölaskun. Ei tulisi mieleenikään muuttaa johonkin kerrostaloloukkoon.
- Anonyymi
Ja asut keskellä metsää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja asut keskellä metsää
No en todellakaan.
- Anonyymi
Sähkökatkojen aikana muistakaa kakkia roskapussiin ettei putket tukkeudu ja leviä pas.at kerrostaloonne.
- Anonyymi
Onpa outoa, että aloittajalta ei peritä kerrostalossa vesimaksua, niin kuin meiltä normikansalaisilta?
Ei taida olla vesimittaria asunnossa?- Anonyymi
Luuletko että kaikissa kerrostaloissa on vesimittarit eri asunnoille, buhahahhaha
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko että kaikissa kerrostaloissa on vesimittarit eri asunnoille, buhahahhaha
Tulossa on, joten varopa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä992065Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2881876Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3271696Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2041555Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht911231- 311227
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941103Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤651052- 511047
- 581028