Onko kauppiaat mielestäsi isänmaallisia kun koskivat kansan kurjuuteen

Anonyymi-ap

Kauppiaat on ainoita kun nyt ei valita tuotteiden kalleudestaäkiskivat sinulta kaiken minkä saavat ja rikastuvat tinkimättä voitoista vaan yhtään

Onpa epäisänmalista porukkaa pitää muistaa kun tulee ouheeksi

11

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siirryin heti Lidlin asiakaaksi, kun ensimmäiset "sotakorotukset" tuli

• Anonyymi

Ei pidä unohtaa kansallisomaisuuden myyjiä, kansankavaltajia joiden takia kaikki elinkustannukset ovat yli kymmenkertaistuneet.
        Sipilä etunenässä myi kansalle kuuluvaa omaisuutta, ja kauppasummakin jaettiin veroparatiisitilien kautta hyväveljille.

• Anonyymi

Kauppa on halpa ja kauppiaat köyhiääksekin tulos kuulemma ennätys suuri kehuu Helander tjnja kansa maksaa enemmän ja keskonrikqstuuääse on sitä kokomus politikaa

• Anonyymi

Kauppa se on mikä kannattaa. Bensafirmat, sähköyhtiöt, halkokauppiaat, puhumattakaan pienimmistäkään kioskeista nostivat hintoja 60-100%. Tämä on ahneuden leikkikenttä, kuluttajalta riistetään kaikki mitä saadaan, pelastaahan fatta ne lopulta kuitenkin johonkin rälläkkään venäläisten käpykaartilaisten seuraksi!

• Anonyymi

Miksi maksetaan yritystukikin rikaile kqupiaillemjq yrityksille
      Sähkö ja nensamkquppiqlle

• Anonyymi

Ei oo pakko ostaa yhtään mitään

• Anonyymi

kun tänään ei syö mittää, huomenna ei senkään vertaa niin ylihuomenna voi syödä niiden tähteitä.

• Anonyymi

Kesko ja SOK tekevät kovia voittoja kuten mediasta olemme saaneet lukea, vaikka on sota.
      Kenen kustannuksella nämä jätit rikastuvat kun samalla tavallinen kansa kärvistelee kovien hintojen takia?

• Anonyymi

Lisäksi valtio maksaa yritystukia rikaille voitollisille kauppiaille
      Kauppiaat eikä veroja vanntilittää asikaan maksaman alv veron
      Verottajalle joka asiakas on maksanut.

Isänmaallisuus on huipussa. Suomen kauppiaat

Ainoa joka myy halvalla on s kauppa kissoineen vai onko totta

• Anonyymi

Meidän naapurissa asuu k kauppias pariskunta. On hienoa autoa ym piha täynnä. Hyvin voivat. Itsellä ei edes varaa käydä k kaupassa. Selvästi kallein.

• Anonyymi

Rikkaat rikastuu ja köyhät köyhtyy aina poikkeusoloissa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puotilan murha: hei me tienataan - ei ollut 1 kerta - Milad Tadayyon nimi

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/yokerhon-ovimies-pakotti-asiakkaan-houkutuslinnuksi-alamaailman-velanperintaan/4580356 -----
      Maailman menoa
      102
      6797
    2. Pia Nykänen paljastaa Matti Nykäsen alkoholismista: "Kun tulin töistä, niin se oli koko päivän..."

Pia Nykänen ei olisi halunnut rekkalasteittain olutta autotalliinsa. Sponssioluet mahdollistivat Matti Nykäsen juomisen. Mäkikotka kuoli v. 2019 pitkä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      221
      3731
    3. Kohujulkkis Martina Aitolehti jätti Suomen taakseen - Yksi kuva ja lyhyt viesti somessa: "Byeee"

Bye bye baby! Aitolehti on karistanut Suomen pölyt jaloistaan seurapiirikaunottarien kera. Mukana mm. dj Suvi Pitkänen. Lue juttu ja katso kuvat: htt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      85
      2806
    4. Mies, mainitse yksi asia minussa

Mikä viehättää ja sen parissa viihtyisit useita tunteja?
      Ikävä
      86
      1266
    5. ALFA TV:N Konkurissi katastrofi media-alalle

ALFA TV:n konkurssi on katastrofi, koska paljon hyviä asiaohjelmia katoaa televisiotarjonnasta ja ALFA:lla ääneen pääsi myös yrittäjiä ja tasapuolises
      Maailman menoa
      521
      1197
    6. Mä vikittelen sut papparaisena :D

Jos oot vapaa ja mä oon vapaa, niin mikään ei pidättele mua. Sä oot mun vaan, ikioma rakas papparainen. Mä rakastan sua mummelina aivan hulluna, ilm
      Ikävä
      78
      1185
    7. Tajuan, että tein virheen

kun pidin sinua hyvänä, mukavana, vaatimattomana, ymmärtäväisenä, oikeudenmukaisena ja älykkäänä ihmisenä. Sitä mielikuvaa ikävöin, en koskaan oikeaa
      Ikävä
      62
      1111
    8. Kahta pahoinpidelty Kemijärvellä

Kemijärvelläkin sattuu väkivallantekoja mikä on yllätyksellistä. Onhan Kemijärvi ollut aina rauhallinen ja turvallinen paikkakunta.
      Kemijärvi
      33
      1071
    9. Mulla on ikävä sitä aikaa

kun säkin olit ihastunut minuun mies. Siltä se silloin alussa tuntui. Sekosin susta täysin ja tuntuu että en pääse irti enää.
      Ikävä
      54
      1008
    Aihe