LAITA RAHASI UKRAINAN KASSAAN TAI PUTIN AMPUU YDINOHJUKSELLA

Anonyymi-ap

Ydinsotaa ei tule koskaan sanoi 80-luvulla tuoreeltaan eläkoitynyt amerkikkalainen puolustusministeri. Nyt kehittyneiden mediaviestimien avulla OLIGARKIT OIVALTANEET luoda ydinsodasta eskaloitumisen seurauksien uhkakuvan sopivasti pienellä tulella kytevää Ukrainan sotaan ajatuksena jouduttamaan ihmisten rahallista materiaalista auttamisen halua miljardi miljardi tolkulla loputtomiin välittämättä oman elämisentason valtavista menetyksistä mutta todellisuudessa mitään ydinsodan todellista uhkaa ei ole olemassakaan, yhtäkään lentävää ydinohjusta ei Venäläistä ei Amerikkalaista ette tule näkemään.

0

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martina naimisiin.

Etsimässä täydellistä hääpukua Roomassa.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        325
        2840
      2. Etsin sinua vakavissani

Täältä tai ihan mistä tahansa. Meillä jäi asioita selvittämättä, ja minun sydän on sanonut painavan sanansa, että meillä jäi juttu pahasti kesken. Syd
        Ikävä
        55
        1189
      3. En voi edes kirjoittaa siitä.

Se olis liian lapsellista. Kun on yhteys tosielämän puolella ja selvät sävelet. Älykäs se on, todennäköisesti älykkäämpi kuin kukaan, ketä olen tavann
        Ikävä
        62
        1091
      4. En minä seksin perässä ollut

vaikka niin luulit, vaan sinun, koska halusin sinut kokonaan. Vihjailit nimittäin siihen suuntaan. Miksi muuten epäilit minusta kaikkea pahaa, nainen?
        Ikävä
        62
        902
      5. Vanhempi mies

Rakkain, kuinka me enää koskaan voitais sopia näkemisestä? Soittasin, soittasin -mutta, kun?
        Ikävä
        58
        846
      6. Olen pahoillani nainen

Olen pahoillani siitä, että vielä säännöllisesti nähdessämme asiat välillämme ajautuivat suuntaan, joka ei ollut kummallekaan hyvästä. Harmittaa puole
        Ikävä
        70
        827
      7. En löydä sinua

jotta voisin viestiä lähettää.
        Ikävä
        40
        700
      8. Hääpukuja ei turhaan ostella

Olisiko todella niin, että Hanuri-Hannu on taas kehissä ja vanha suola janottaa todella pahasti - Martti on liikkeellä ja nyt lienee tosi kyseessä! O
        Kotimaiset julkkisjuorut
        56
        698
      9. Martina kiusoittelee kateellisia vihaajiaan

Palstan Martina vihaajat menivät sekaisin kun Martina lähti Roomaan. Tätä on hauska seurata 🤭
        Kotimaiset julkkisjuorut
        107
        686
      10. Älä ees vihjaile mitään

jos sitten lopulta kuitenkin teet aina noin.. 💔😞
        Ikävä
        52
        587
      Aihe